local-stats-pixel fb-conv-api

Lielo kompāniju nolaidība11

146 0

Lielākā tiesa globālā tīmekļa lietotāju ir saskārusies ar paradoksālu situāciju, ka lielās kompānijas nepilda savus solījumus. Var teikt jebkurš kaut reizi ir saskāries ar situāciju, kad kādas kompānijas tiešsaites vietne vai aplikācija aicina ziņot par kļūdu savā vietnē vai kompānijas darbībā. Taču ziņojot par kļūdu, labākajā gadījumā tavs ziņojums tiks ignorēts, taču ir dzirdēts pat par gadījumiem, kad kāds kurš ir ziņojis par kādu noteiktu kļūdu kompānijas vietnē vai kompānijas darbinieka nezidarību tiek šantažēts vai pat sliktākajā gadījumā pret kļūdas ziņotāju tiek ierosināta lieta.

Globālo koncernu publiskais tēls:
- lai apietu dažāda veida izmaksas, kompānijas savās tiešsaites vietnēs izveido klientu atbalsta nodaļas, kuras tiek atstātas bez jebkāda veida uzraudzības un labākajā gadījumā, ziņotājam ir iespēja saņet automātiski izsūtītu spama vēstuli
- atbalsta telefonu līniju izveide, kurā kļudas vai problēmsituācijas ziņotājs var klausīties automātiskajā atbildētājā, līdz viņam uzrodas kas svarīgāks darāms par kļūdas ziņošanu
- klientu apkalpes serviss, kurš piedāvā par maksu atrisināt pašas kompānijas pielaistu kļūdu, atrunājoties ar klienta nepareizu produkta izmantošanu

Katram kurš ir saskāries ar šāda veida apkalpošanu, pēc pāris centieniem atrisināt kādu problēmu, izmantojot kompānijas piedāvātos ceļus, zūd uzticība klineta atbalsta servisam. Lai kā arī nebūtu aizvien biežāk ziņās ir sastopami jaunumi, kuros viena vai otra kompānija ir cietusi no kaut kāda veida digitālo tehnoloģiju izmantotājiem. Taču nevienam līdz šim nav ienācis prātā papēti to, cik reizes viens vai otrs kompānijas pakalpojumu izmantotājs ir centies norādīt kompānijai uz kļūdām vai neizdarībām, kuri saistīti ar piedāvāto pakalpojumu vai produktu. Provizoriski aprēķini rāda, ka cietušās kompānijas pat vairākus gadus, no dažādiem kompānijas produktu izmantotājiem ir saņēmušas kļūdu vai neizdarības ziņojumus, taču nepārtraukti un bez jebkādiem saprotamiem iemesliem ir ignorējušas atsauksmes no saviem klientiem, nereti saņemot neadekvātas vai pazemojošus atbildes, par to ka sūtītājam trūkst kompetences, norādīt uz kļūdu vai neizdarību.

lasi, vērtē, komentē emotion

146 0 11 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 11

0/2000

kaut kā nepageigts raksts liekas, pietrūkst reālu kompāniju kā piemēru.

8 0 atbildēt

Mhmm...  emotion 

4 0 atbildēt

 emotion Interesanti.

3 0 atbildēt

 emotion 

2 0 atbildēt

 emotion  emotion  emotion 

2 0 atbildēt