Desmitiem tūkstošu lidmašīnu ir spiesti stāvēt dīkstāvē uz zemes.
Koronavīrusa pandēmija ir izraisījusi kolosālu aviācijas krīzi visā pasaulē4
Lidmašīnu saglabāšanas process ir diezgan laikietilpīgs un nebūt nav ātrs. Skatiet, kā tas notiek un kā lidmašīnas izskatās pēc “pašizolācijas”.
Brussels Airlines lidmašīnu fotogrāfijas.
Brussels Airlines flotē ir 58 lidmašīnas.
Šobrīd lielākā daļa kuģu atrodas konservācijā.
Dzinēji un šasija tiek apstrādāti ar īpašiem ķīmiskiem šķīdumiem un rūpīgi noslēgti, lai novērstu koroziju.
Uzņēmums ir izvietojis savas lidmašīnas Briseles lidostā, taču tā nav paredzēta tik daudz kuģu uzglabāšanai. Viņu "parkošanai" bija jāpiešķir vairāki lidlauki.
Iedomājieties, ka ir nepieciešams vairāk nekā 400 cilvēku stundā, lai pabeigtu visus sagatavošanas posmus tikai viena Airbus A330 uzglabāšanai un stingri ievērotu ražotāja norādījumus.
Iluminatori ir pārklāti un noslēgti ar speciālu plēvi, lai novērstu krēsla polsterējuma izbalēšanu.
lai novērstu krēsla polsterējuma izbalēšanu.
Varētu domāt, ka pēc visu darbu veikšanas nekas cits nav jādara, bet nē. Lidmašīnas katru dienu apkalpo aptuveni 30 uzņēmuma pilna laika darbinieki.
Piemēram, lidmašīnas riteņi ir jāgriež katru dienu, lai tie nedeformētos zem lidmašīnas svara un reizi nedēļā jāpārbauda to tehniskie parametri. Šim nolūkam indikatorus nolasa īpašs dators.