Imperial Airlines reiss 201/8. 1961.gada 8.novembris. Virdžīnija, ASV. 77 bojāgājušie, 2 izdzīvojušie.
Komerciālo lidaparātu katastrofu bildes (1960.g - 1967. g)0
American Airlines reiss 1. 1962.gada 1.marts. Ņujorka, ASV. Mirkļus pēc pacelšanās no Džona F. Kenedija Starptautiskās lidostas pagrieziena stūres bojājuma dēļ seklajā Džameikas līcī nogāžas pasažieru lidmašīna Boeing 707. 95 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Continental Airlines reiss 11. 1962.gada 22.maijs. Misūri, ASV. 45 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Air France reiss 007. 1962.gada 3.jūnijs. Parīze, Francija. Pasažieru lidmašīnai Boeing 707 pacelšanās laikā Orī lidostā Parīzē neizdodas atrauties no zemes, tā šķērso pacelšanās skrejceļa galu, pēc tam tā aizdegas un avarē. Bojā iet 130 cilvēki, izdzīvo tikai divas lidmašīnas astesdaļā sēdošās stjuartes. Šī bija vēsturē pirmā vienas komerciālās pasažieru lidmasīnas katastrofa ar vairāk kā 100 bojāgājušajiem. Katastrofu izraisījas lidmasīnas vadības sistēmas kļūme, kas lika pilotiem domāt, ka ir nobloķējusies augstuma stūre.
Varig reiss 810. 1962.gada 27.novembris. Peru. 97 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.
Eastern Air Lines reiss 512. 1962.gada 30.novembris. Ņujorka, ASV. Šī lidmašīnas avarēja pilotu kļūdas dēļ, biezas miglas apstākļos veicot atteiktu nosēšanos. Viens no lidmašīnas spārniem aizskāra zemi un tā avarēja purvā 200 metrus pirms nolaišanās skrejceļa. 25 bojāgājušie, 26 izdzīvojušie.
LOT Vickers Viscount katastrofa Varšavā. 1962.gada 19.decembris. 33 bojāgājušie, neviena izdzīvojušā.