local-stats-pixel fb-conv-api

Kāpēc piesprādzēties? Pfffff...66

416 1

Kāpēc? Jo tieši drošības siksna būs tā, kas neļaus Tev ar galvu izdauzīt priekšējo stiklu (un ņemot vērā, ka stikls ir biezs un izturīgs, tad lielākoties šādi triecieni ir nāvējoši vai smagi traumējoši. Pāmēģini iztēloties, kā Tavas smadzenes, kā želeja atsitas pret galvaskausa iekšpusi...), izlidot cauri tam, salauzt ribas pret auto stūri, un tā tālāk, un tā tālāk... Ja auto smaga negadījuma rezultātā lielā ātrumā apgāžas uz sāniem (vai pat aizripo sāniski), tieši siksna neļaus tev pārlauzt sprandu vai citas ķermeņa daļas. Un - neiedomājies ka, ja reiz sēdi aizmugurē, tad jau var nesprādzēties, jo kas tad var notikt aizmugurē... Frontālas sadursmes rezultātā mierīgi vari izlidot cauri visam automašinas salonam. Nevar vienmēr paļauties uz to, ka pie stūres ir labs šoferis, jo nekad nevar zināt, cik labs braucējs ir tas, kas brauc pretī, vai griež ārā no sānielas, nepaskatoties ne uz vienu pusi...
Un īpaši svarīgi tas ir šādā slidenā laikā, kā tagad.

Lūk, kā attīstās notikumi, kad transportlīdzeklis un tā vadītājs ar ātrumu 80km/h atdurās pret nekustīgu šķērsli:

1. 0.026 sekundes pēc sadursmes tiek iespiests priekšējais buferis; spēks, kas trīsdesmit reizes pārsniedz automobiļa svaru, aptur tā kustību uz priekšējo sēdekļu līnijas, bet tai pat laikā visi automobilī esošie, ja vien viņi nav piesprādzējušies, turpina kustību automobiļa salonā ar ātrumu 80km/h,
2. pēc 0.039 sekundēm vadītājs ar savu sēdekli strauji virzās uz priekšu par 15 centimetriem;
3. pēc 0.044 sekundēm viņš ar krūšu kurvi salauž stūres ratu;
4. pēc 0.050 sekundēm ātrums krītas tik strauji, ka uz automobili un katru no tā pasažieriem sāk darboties gravitācijas spēki, kas 80 reizes pārsniedz pašu pasažieru svaru;
5. pēc 0.068 sekundēm vadītājs ar deviņas tonnas lielu spēku atsitās pret mērinstrumentu paneli;
6. pēc 0.092 sekundēm vadītājs, vienlaikus ar blakus sēdošo pasažieri, ietriecas priekšējā vējstiklā un iegūst nāvējošu galvaskausa traumu;
7. pēc 0.110 sekundēm automobilis nedaudz tiek atsviests atpakaļ;
8. pēc 0.113 sekundēm aiz vadītāja sēdošais pasažieris, ja vien arī viņš nav piesprādzējies, inerces spēku vadīts, nonāk vienā līnijā ar pašu vadītāju un izdara tam jaunu sitienu, un vienlaicīgi arī pats gūst nāvējošas traumas;
9. pēc 0.150 sekundēm iestājas pilnīgs klusums; stikla lauskas un metāla atlūzas turpina krist zemē. Sadursmes vietu pārklāj dūmu un putekļu mākonis.



416 1 66 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 66

0/2000

Uz šosejas sprādzējos, bet  riņķojot pa mazajām Jūrmalas ieliņām- nu nejūtas kaut kā nopietna vajadzība. 

0 0 atbildēt

Kādreiz tā nesprādzējās cilvēki, pirms uzlika luelākus sodus par to.. tad cilvēki sāka to darīt un tagad tas notiek automātiski iekāpjot mašīnā, vismaz man.. Bet aizmgururē sēžot, atzīšos, tad nesprādzējos.

0 0 atbildēt

Sprādzējos vienmēr . 

Un tēvs vienmēr   atgādina ka bīstamākie ir tie auto vadītāji kuriemm ir  cepures(naģenes) 

0 0 atbildēt

Vajag sprādzēties. Un ja nu, kaut kas tomēr notiek..?

0 0 atbildēt
MJ avatarsMJ

emotion 

1 1 atbildēt

Uzrauju jostu tad, kad pamanu policistu ar zizli. 

0 0 atbildēt

Pārliecinošs video emotion

0 0 atbildēt

kad gāju autokrosā, sprādzējos vēl pirms dzinēja iedarbināšanas un pat pirms durvju aizvēršanas. Tagad - tas ir labs ieradums, jo daru to uzreiz iekāpjot mašīnā. Autokrosā neesmu jau 6 gadus!

Bet par aizmugurē esošiem - ja man uzdod jautājumu, vai sprādzēties, es viņiem saku - priekšējais sēdeklis ir ciets! :D

0 0 atbildēt

visus gadus tiku cauri ar brīdinājumiem. kopš viens ments, kas pat sakarīgi latviski nemāk runāt, uzlika 20Ls, kopš tā laika sprādzējos vislaik. un tadad mentiem nav tiesību mani apturēt ārpusreidu laikā.

0 0 atbildēt

Spraadzeejos jo manaa rajonaa baigi liikumainie celji. Nepatiik shuupoties no vienas puses uz otru

0 0 atbildēt

Par laimi tas, ka otrs auto vadītājs, kurš ietriecies manā mašīnā, nav piesprādzējies, neietekmē manu drošību un veselību, tāpēc saku - man vienalga vai citi sprādzējās. Tas ir uz viņu pašu sirdsapziņas, bet es savā mašīnā lieku visiem piesprādzēties.

0 0 atbildēt

es savulaik novākoju mašinu bez nekādas jostas, pat ne skrambiņas - jo jumts trāpija uz kautkāda uzbēruma un ar to pašu jumtu mani piespieda pie krēsla - josta būtu tikai traucējusi emotionbet ne vienmēr viss ir kā izskatas - ir pasiņa, kuru izglāba tikai tas, ka viņš ir dūšīgs un ar savu inerces momentu nolauza sēdekļa atzveltni, kad baļķvedēja piekabe trāpija stāvošai mašīnai un praktiski nocirpa visu kas bij logu līmenī emotion

0 0 atbildēt

Tas čalis klipā pēc sadursmes izskatās atvieglots. Laikam dabūs jaunu auto.

0 0 atbildēt

Mēs visi zinām ka, visi piesprādzējas kad pietaisa bikses ieraugot policiju.

0 0 atbildēt

Kāpēc piesprādzēties? hmm..nu nēezinu....moš lai galva neiziet cauri priekšējam stiklam? Pēc pieredzes saku - par sliktu nenāk. 

0 2 atbildēt

Es nedaudz nesapratu... Jautājumā teikts, ka, vai es vienmēr piesprādzējos, kad esmu automašīnā, bet tad, atbilžu variantos, ir atbilde par kaut kādu striķi un autobusiem... Iemācieties pareizi noformulēt jautājumu... emotion emotion

0 7 atbildēt
« 1  2  3 »