Komentārā zem raksta WP lietotājs ar niku OKFine taisnīgi atzīmē, ka ir kaut kāda dīvainība tajā, ka ASV ir pavadoņu raķešu palaišanas sistēmas agrīnās atklāšanas sistēmas, kuras var precīzi noteikt raķetes starta vietu ar neprecizitāti mazāku par 1 km, un var sniegt šo informāciju 1-5 minūšu laikā. "Kaut kas šeit nav tā" - rezumē komentāra autors.
Mana personīgā (Jeļena Ričkova) kā žurnālista versija, balstoties uz to, ko izdevās atrast internetā.
Pēc visa spriežot, lidmašīna nav pavisam īsta, un visa traģēdija - izrāde, tāpat kā torņu nojaukšana Ņujorkā 11 septembrī.
1. Martā tika aizdzīta Malaizijas aviolīniju lidmašīna, kura it kā pilnīgi un bez pēdām pazuda. Patiesībā tā tika pārdzīta uz amerikāņu Diego-Garsija armijas bāzi.
2. Pēc tam to pārsūtīja uz Nīderlandi. Vajadzīgajā dienā un stundā tā izlidoja uz Malaiziju. Iekšā bija nevis dzīvi cilvēki, bet līķi. Lidmašīnu vadīja nevis īsti piloti, bet autopilots. Pacelšanos (sarežģīta procedūra) veica dzīvi piloti, kuri laicīgi nolēca ar izpletņiem. Tālāk lidmašīna lidoja automātiski. Vajadzīgajā vietā to uzspridzināja (iespējams, pat bez "zeme-gaiss" raķetes, bet ar sprāgstvielām, ASV CIP pēdas, tāpat kā 11. septembris).
3. Visas pases jaunas - tas sadegušā un izjukušā lidmašīnā (nāk prātā 11. septembra situācija: ēkas ir pārvērtušās putekļos, bet tiek atrastas veselas, tīras aizdzinēju pases - atkal ASV CIP paraksts). Ir notikusi pasu iemešana.
4. Seperātisti stāsta par savādu smaku, kas nāk no līķiem, it kā tie nav svaigi. Bet viņi jau zina, kas ir svaigi līķi. Tātad lidmašīnā bija ielikti kaut kādi sveši līķi, kuri jau paspēja sākt sadalīšanos.
5. Ievērojiet, radiniekus nerāda, nevienu konkrēti - it kā, lai pasargātu viņus no ziņkārīgās preses.
6. Divu lidmašīnu numuri ir gandrīz identiski un atšķiras tikai ar vienu burtu - O un D:
- Reisa MH370, kurš pazuda martā, borta numurs, 9M-MRO
- Reisa MH17, vakar "nokritušā" borta numurs 9M-MRD
7. Facebook visi it kā bojā gājušie pasažieri (vārdu ņēma no pasēm, kuras jau parādīja) vienā dienā (21. aprīlī, tas ir jau pēc lidmašīnas aizdzīšanas martā) izveidoja lappuses. Un neko tur neievietoja.
8. ASV CIP operācijas mērķis - pavainot visā Krieviju un sākt pret to lielu karu.
Tā kā pat es (vienkāršs novērotājs) tagad runāju par notikušo , tātad, tie, kas vajag (Krievijas īpašie dienesti), ir visu sapratuši un rīkojas. Tas nozīmē, ka rezultāts tiem, kas sarīkoja šo "katastrofu", ir neveiksmīgs, un drīz vien nāks gaismā ar sarīkotājiem negatīvām sekām.
Tātad, lūk tie materiāli, balstoties uz kuriem es nonācu pie šiem secinājumiem.
A. Nedaudz konspiroloģijas: dīvainie līķi, pases ar caurumiem un Boeing borta numuri.
Es negribu komentēt un vel jo vairāk attīstīt sazvērestības teoriju. Vienkārši zināšanai. Intervija ar separātistiem no negadījuma vietas. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GDI5DUDzOwA
Tālāk. Visi bez izņēmuma ievēroja ļoti savādas pases un par to pieminēja. Pilnīgi "nonullētas", it kā izdodas pavisam nesen. Ar foto un video pietiek. Piemēram šeit: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=je0EVpxEwvY
Kas tās par nīderlandiešu pasēm ar caurumiem? Tādā veida Nīderlande tiek dzēstas derīguma termiņu zaudējušas pases. Kāpēc tas pases atradās pie nelaimīgā Boeing pasažieriem?