Sakarā ar to, ka noteikumos bija minēts aizliegums publicēt reklāmu, izmantošu izdevību, lai publicētu antireklāmu, ar mērķi informēt potenciālos patērētājus par dažādām problēmēm, ar kurām nākas saskarties, veicot pasūtījumus sekojošā uzņemumā:
SIA MIKYWOOD
Rīga
Brīvības gatve 283-1
Pasūtījums – divstāvīga bērnu gulta „PATRĪCIJA”
Cena: 220Eur (ar PVN)
Kokmateriālu kvalitāte ZEM JEBKĀDAS KRITIKAS!!!
Atmiruši, nomelnējuši zari uz izkrišanas robežas, sveķu kabatas, mizas ieaugumi, izdrupušas/slikti piešpaktelētas zaru ēvelējuma vietas, zobu pēdas no forvardera padeves ruļļa, plaisas koksnē... Visa amatnieka koksnes defektu rokasgrāmata vienā vietā- mana bērna guļamistabā.
No septiņām garajām sānu malām nebija NEVIENAS, bez redzamiem defektiem, kuru izvēlēties, lai uzliktu uz redzamo pusi. No astoņām īsajām sānmalām galos, PIEŅEMAMAS(bez acīmredzamiem defektiem ārpusē), bija labi ja puse.
Kāpnītēm, divi augšējie pakāpieni ar atmirušiem, nomelnējušiem zariem, kurus vietā tur tikai krāsa - iemontēti uz priekšpusi/augšpusi!!!
Ja LV vai šajā konkrētajā iestādē ir iestājusies kaut kāda kokmateriālu krīze, tad lūdzu paskaidrojiet vismaz saviem „bezsmadzeņu galdniekiem”, ka defektus var iestrādāt arī uz iekšpusi/apakšpusi, lai tie nebūtu tik ļoti uzkrītoši.
Mana māja ir apsista ar ēvelētiem priežu koka dēļiem- uz visu priekšējo fasādi ir mazāk redzamu koksnes defektu, kā Jūsu ražotajā gultā.
Pavadzīmē, pie paraksta vietas cēls teksts: „Preci saņēmu, pretenziju nav”?!?
Es atsakos nolaisties līdz tādam līmenim, ka pieņemot mēbeli, man tā jāpako ārā un katra detaļa jāapskata, lai būtu drošs, ka tā ir mēbele, nevis malka.
Tehniska nianse: Īsā sānu šķērsmala, kas skrūvējas pie kāpnītēm vienkārši nozāģēta(ir attēlā). Vai nekāda dekoratīva uzlika galā nav paredzēta(komplektācijā neatradu)? Redzēt to gandrīz neredz, taču ar laiku atplīsīs skabargas, kas plēsīs gultas veļu, vai ķersies miesā.
Lūdzu, informēt uzņēma valdi, ka mēbeļu cehā strādājošie galdnieki ir jāatlaiž, labākajā gadījumā jāpārceļ uz preču palešu ražošanas cehu. Ja vien tās nav vienas un tās pašas personas...
Ja minētā uzņēmuma izpratne par kvalitātes kontroli un mārketingu ir tādā līmenī, tad man vienkārši vairs nav vēlmes runāt par jebkādiem risinājumiem. Jūsu ražojumus tālāk neieteikšu. Centīšos interneta atsauksmju lapās publicēt objektīvas atsauksmes vispārējai patērētāju informēšanai par Jūsu biznesa ētiku un preces kvalitāti.
Par atkārtotu bremzēšanu ar piegādi un piegādes laiku neievērošanu - tas tāds sīkums...
PALDIES,
PUNKTS.
P.S.: daži labie vārdi:
No montāžas un savienojumu precizitātes viedokļa, problēmu nebija.
Matrača kvalitāte vismaz vizuāli apmierināja.