Runā, ka ASV ir lielo iespēju zeme. Un ne velti, jo tur dzīvo miljoniem idiotu, uz kuru rēķina var mierīgi uzvārīties...ja vien tev ir ideja.
Idiotiski produkti, kas ienesa miljonus58
Billy Bob Teeth
Zobu protēzes un bēbju knupīši, kas liek izskatīties pēc dziļāko lauku pāķa, izrādās var ienest miljonus tavā bankas kontā. Pirmie pie šādas idejas nonāca divi studenti - viens mācījās par zobārstu, bet otrs bija koledžas futbola spēlētājs. Abus jauniešus apvienoja tas, ka kaut kādā veidā vajadzēja apmaksāt kredītu par mācībām. Rezultātā tapa ne tikai šādas protēzes, bet arī zombijpēdu sandales un cepures ar mākslīgajiem matiem. Kopš 1994. gada šie produkti jau ir atnesuši abiem mūžīgajiem studentiem 40 miljonus dolāru.
HeadOn
Reklāma vēsta, ka paberzējot ar šo homeopātisko zālīšu pārpildīto tūbiņu pieri, maģiskā veidā mazināsies galvassāpes. HeadOn popularitāti vairoja arī reklāmas rullītis, kurš pats par sevi izraisa neciešamas galvassāpes. Visticamāk tas tāds tika veidots ar nolūku, jo pēc tā noskatīšanās neatlika nekas cits kā iegādāties HeadOn un paberzēt ar to pieri. 2006. gadā vien šis produkts tika pārdots tādos daudzumos, ka ienesa ražotājam 8 miljonus dolāru. Pats labākais ir tas, ka produkts sastāv principā tikai no vaska un 0% homeopātisko zālīšu. Lūk, tāds ir placebo spēks!
The Pet Rock
Reklāmas speciālists Garijs Dāls nolēma nopelnīt miljonus, pārdodot ar acīm izdekorētus akmeņus. Šis produkts, kuru reklamēja kā "mājdzīvnieku", pasauli ieraudzīja 1975. gadā un momentāni ieguva plašu popularitāti. Pirmajos sešos mēnešos Dāls pārdeva piecus miljonus akmeņu par cenu - 3,95$. Līdz pat šai dienai viņš ar šo produktu ir nopelnījis 56 miljonus dolāru. Kādēļ pirkt izdekorētu akmeni savam bērnam, ja vietējā grāvī var atrast simtiem tādu pašu? Tas ir retorisks jautājums, kas raksturo cilvēku stulbumu un viena cilvēka viltību.
Snuggie
Par spīti tam, ka jebkurš idiots var uzvilkt vannas halātu ar muguru pa priekšu, tika izgudrots principā identisks drēbju gabals ar nosaukumu Snuggie, kas ienesa 200 miljonus dolāru lielu naudu. Rēcīgas reklāmas, kur cilvēki (lasīt - bezsmadzeņu idioti) nemāk apsegties ar parastu segu, padarīja šo produktu tikai vēl populārāku. Turklāt ir izlaistas jaunas Snuggie versijas, kas darinātas no īsta dzīvnieku kažoka. Tas nozīmē, ka vēl vairāk nevainīgu dzīvnieku tika nogalināts, lai cilvēki ar izskalotām smadzenēm varētu sajusties silti jau tā siltajā mājā.
Tamagotchi
Gluži kā kaut kas vairāk nekā cilvēki sagaida pirdiena laikā, 1996. gadā no pasaules tirgus pakaļas izspiedās neliela elektroniska ierīce, kas ļāva katram planētas iedzīvotājam aprūpēt virtuālu dzīvnieciņu. Gluži kā gatavojoties lielajai dzīvei, bērniem nācās uzņemties atbildību par neeksistējošu, dažu pikseļu lielu pīli, lāci vai citplanētieti, kurš ar kaitinošu skaņu palīdzību mēdza pavēstīt, ka ir apdirsies vai miris. Līdz 2010. gadam tika pārdoti 74 miljoni Tamagotchi, kopumā ienesot 900 miljonus dolāru. Par to ir uzņemtas vismaz divas filmas un izlaistas neskaitāmas Nintendo spēles. Pie velna visu, es atkal gribu tādu!
Plastic Wishbone
Ok, šito parastajam latvietim būs grūti saprast. Ir tāda lieta, ka amerikāņi novembra pēdējā ceturtdienā svin Pateicības dienu. Tā esot diena, kad tālā senatnē no Eiropas atbraukušie kolonisti pateicās jaunatklātajā Amerikā dzīvojošajiem indiāņim par palīdzību pārciest ziemu. Vēlāk gan eiropieši visus indiāņus apsita un aplipināja ar bakām, bet šo faktu kaut kā nelabprāt viņi mīl pieminēt. Lai nu kā, bet Pateicības dienā amerikāņi vienmēr ēd tītaru, bet tam putnam savukārt skeletā ir divi interesanti kauli, kurus pārlaužot pēc ticējuma vajag ievēlēties vēlēšanos un tad tā piepildoties. Ņemot vērā, ka putnam ir vien divi tādi kauli, bet pie galda ir vismaz 10 cilvēku, tad laimīgā loze izkrīt tikai retajam. Tā nu viens sirms vecis vārdā Kens Ārons izdomāja sākt ražot mākslīgos laužamos kauliņus. Nezinu, vai viņš pirms tam bija pārlauzis īstu tītara stilbu un ievēlējies, lai cilvēki kļūtu vēl stulbaki, bet šobrīd Kens katru gadu pārdod 2,5 miljonus šo mākslīgo vēlmju kauliņu. Tikmēr Etruski, kuri pirms 2400 gadiem aizsāka šo kaulu laušanas tradīciju, tagad domā, ka tas viss ir totāls suņusūds.
Big Mouth Billy Bass
Mūsdienās zaudējis kādreiz vareno spožumu, plastmasas asaris, kurš dzied, bija īsts hīts 1990. gados. Vairāk kā miljons zivju (vienas cena bija 20$) tika pārdotas 2000. gadā vien. Ņemot vērā, ka nelaimīgais asaris dziedāja vien divas dziesmas, tad drīz vien tas nodziedāja savu pēdējo dziesmiņu. Šī idiotiskā produkta izgudrotājs gan dzied vēl šo balt'dien'.
Silly Bandz
Ja vien tu neesi pedolācis, tad visticamāk tu nekad neesi dzirdējis par gumijas aprocēm, kuras ir visdažādākās formas un kuras nēsā pārsvarā jaunas meitenītes...tālajā ASV. Viena aproce maksā nieka 25 centus, bet kompānija, kas tās sāka ražot, tagad ir kļuvusi par rotaļlietu impēriju, kurai šīs aproces vien ir ienesušas 100 miljonus dolāru. Popularitāti vairoja arī dažādas slavenības un TV šovi, kas sadarbojoties ar gumijoto kompāniju piedāvāja dažādas tematiskās aproces.
Wacky Wall Walker
Pēc tam, kad no Ķīnas ASV tika ievests pirmais Wacky Wall Walker, kāds Kens Hakuta par 100000 dolāru nopirka tiesības uz šo želejveidīgo lietu, kuru triecot pret sienu tā sākumā pielīp, bet tad lēnām kā puņķis nolien lejā uz grīdas. Atlika Kenam ielikt reklāmu The Washington Post par šo brīnumu un sākās nerāla masu psihoze, jo visi to pēkšņi sagribēja. Tika pārdoti 240 miljoni šo...ahh, pat nezinu kā nosaukt...lietu, bet Kena bankas konts kļuva par 80 miljoniem dolāru bagātāks. Malacis Ken.