Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
69
180

Pieprasu visus “slimos” labprātīgi nolikt mandātus un pamest saeimu!

Esmu dziļi satriekts par sabiedrības vienaldzības pilno attieksmi, vērojot notiekošo demoralizāciju valstī visos līmeņos! Esmu vīlies cilvēkos, kuri nenormālas un amorālas vērtības sāk uztvert un pasludināt kā normu! Un vēl slavina, re cik drosmīgs! Tā nav drosme – TAS IR SPĻĀVIENS SEJĀ LATVIJAI!!! Un šīs tautas koptajām gara vērtībām gadsimtos!

Esmu dziļi vīlies daļā latviešu inteliģences pārstāvju, kuri līdzīgi, kā psihiski slimie ministri, ir pārdevušies kā prostitūtas par naudu, baudu un dzied slavas dziesmas gejiem, lesbietēm un visiem pārējiem izlaidīga, amorāla, slima, pretdabiska dzīvesveida atbalstītājiem... Cilvēkiem, kuri katru dienu , nenogurstoši, ar putām uz lūpām grauj visu to, kas man, manai ģimenei un Latviešiem laiku laikos ir bijis svēts un vērtīgs…. Cilvēkiem, kuriem vienīgā vērtība ir perversas izklaides, izklaides un izklaides…. Par katru cenu… šādā veidā sludinot, ka cilvēka augstākais mērķis ir kļūt par dzīvnieku! Cilvēkiem, kuri svin Helovīnus, bet nezin, kas ir Mārtiņdiena!

Šie cilvēki, kuri publiski uzspiež savu slimību par normu, rīko praidus, izdod grāmatiņas bērniem, stāsta, ka normāla ģimene ir divi vīrieši, kuriem gribas vienam otru paņemt priekšā… ka normāli ir šādiem slimiem cilvēkiem piešķirt tiesības adoptēt bērnus, kurus pēc tam abi divi vai kompānijās, mājas siltā pavarda aizsegā izvaro un izmanto…

Ja šiem gejiem noņem nost “dupša priekus” , kas viņiem no mīlestības un visas tās ņemšanās paliek? Pareizi, pazūd visa jēga un visas cilvēktiesības utt.

Zinu, ka jauniešu smadzenes ir pilnas ar Amerikāņu surogātvērtībām! Zinu, ka viņi skatās tādas superizglītojošas un intelektu attīstošas filmas kā “Amerikāņu Pīrāgs” , kur viens no galvenajiem varoņiem izvaro tikko izceptu ābolkūku, jo kāds no draugiem ir izstāstījis, ka tā var gūt lielu baudu pašapmierinoties… Vai normāls cilvēks var līdz kam tādam aizdomāties??? Visa filma ir vērsta uz alkohola, narkotiku un grupveida seksa propagandēšanu kā vienīgo jauniešu jēdzīgo nodarbi viņu dzīvē, kā normu… Tādu filmu ir ļoooti daudz un viņu mērķis ir tieši tāds, un nekāds savādāks!

Piedzerties, apreibināties un tad visi viens ar otru krustām šķērsām pārguļ un tad seko tūkstošiem un tūkstošiem abortu…

Lēmumu pārtraukt grūtniecību pērn Latvijā pieņēmušas 6197 sievietes. Tas joprojām ir liels skaitlis, kas nozīmē, ka vidēji ik dienu tiek izdarīti vismaz 15 aborti. Joprojām visvairāk abortu tiek izdarīti vecumā no 25 līdz 29 gadiem, bet 136 gadījumos grūtniecību pārtraukušas pusaudzes līdz 17 gadu vecumam.

Rinkēviča lielīšanās ar savu slimību ir pretīga un aizskaroša! Tā aizskar un apvaino mani un manu ģimeni. Tā ņirgājas par manas ģimenes un manu seņču tradicionālajām ģimenes vērtībām. Par visu to , ko man ir mācījuši senči. Par visu to , ko viņi ir pārdzīvojuši un ziedojuši, lai viņu bērnus tas neskartu.

Vai tāds bija neatkarīgas Latvijas mērķis? Vai šādi var raksturot attīstītu, kulturāli izglītotu tautu? Tautu , kurai ir tik neiedomājami augsta pašapziņa? Tautu, kuras priekšstāvjiem ir svarīgāk, ko par viņiem domā citi pasaules geji, bet pilnīgi nospļauties par savu brāli, māti un bērniem!???

Pērn Latvijā Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests saņēmis 84 izsaukumus par bērnu mēģinājumiem izdarīt pašnāvības… Septiņi pašnāvības mēģinājumi bērnu vidū bijuši veiksmīgi. Visi septiņi pašnāvības izdarījušie pērn bijuši zēni.

Latvijā ir Eiropas Savienībā augstākais bērnu īpatsvars, kas aug ģimenē ar vienu vecāku vai pat bez vecākiem… TAS ir NORMĀLI ???

Šobrīd Latvijā viena no smagākajām problēmām ir aizvien plašāka narkomānijas izplatība un tās negatīvo seku pastiprināšanās – pieaug saslimstība ar HIV, hepatītu, pieaug to noziegumu skaits, kurus izdara narkotiku reibumā un tāpēc, lai iegūtu naudu narkotiku iegūšanai… Un mēs tikai BALSOJAM par jauniem ministriem, kropļiem… Jo mums taču ir vienalga! Vai ne!? Protams, ka ir vienalga. Galvenais, lai tikai kādu kārtējo cilvēkus debilizējošo seriālu var noskatīties – Ugunsgrēks, vai cik tas ir svarīgi!!!

Latvijā gandrīz 84% skolēnu ir lietojuši alkoholu, turklāt pusaudžiem nesagādā grūtības alkoholu iegādāties… Un tā tas notiek regulāri un arvien biežāk un lielākos daudzumos… Tie nav Igauņu bērni, tie ir mūsu bērni, Jūsu mazbērni…

Un kurš atbild par narkotisko vielu ieplūšanu un tirgošanu mūsu valstī??? Zinat?? Kurš piesedz un saņem daļu no peļņas??? Pareizi, Ārpolitikas ministrs,Iekšpolitikas ministrs un visa viņu banda!Politiskās prostitūtas! Jo bez viņu ziņas nekas lielos daudzumos pāri robežai netiks nekad ievests. Tas vnk nav iespējams.

Lai Dievs nogrābstās, bet tas viss beigsies ļoti traģiski mums visiem! VIESIEM!

Vai tā ir Latvija ar kuru lepoties? Vai tas ir mūsu veiksmes stāsts?

Pārdevušies mācītāji un priesteri bībeli griež kā tik viņiem ir izdevīgi! Un daļa no viņiem laulā gejus un lesbietes! Drīz laulās Pedofīlus un mēs aplaudēsim un dziedāsim “Saule , Pērkons, Daugava” un turpināsim izlikties, ka viss ir kārtībā!!!

“Virs zemes nav taisnības, dūrei tik spēks,
Kas varmākām skādi dar, nosaukts tiek grēks.
Par tiesnešiem cienīti blēži sēž
Un godīgie ādu nost citiem plēš.
Un cienīgs tēvs, zaglis, teic sprediķus;
"Tik pacieties, debesīs labāki būs!"” (E.Veidenbaums)

p.s.

“LAI NEAUGLĪGAS MŪSU SIRDIS, VIŅU SĒTAJAI NEZĀLEI TOP! (K.Pudniks)

PAR tradicionālām ģimenes vērtībām! PAR kulturālu un garā stipru cilvēku!

Ar cieņu

Kaspars Pudniks

 Autors: KasparsPudniks Edgarsss Rinkēvičsss ir politiskā PROSTITŪTA !!!
1.  
Autora bilde
Izmantotie avoti:
http://Kaspars Pudniks
69
180
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [34]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 10.11.14 06:57
19
6

Zinu, ka tūlīt dabūšu daudz -, bet..... 1. Vārdu salikumu politiska prostitūta attiecina uz kaut ko citu. 2. Vai tad Rinkēvičs ir vainīgs pie visām Tevis nosauktajām problēmām? Ja tā domā, tad vajadzēja pierakstīt, ka ir vainīgs pie Ādama un Ievas izdzīšanas no paradīzes, pie Jēzus slepkavīgas, pie 1940. gada okupācija un pie tā, kad vairs neražo limonādi Loranga. 3.Vai tad tikai Eiropā vecāki šķiras? 4. Kā ir ar pašu autoru, vai skolas laikā nepaniekojies ar Zaļo pūķi? 5. Pedofils un homoseksuālis ir divas dažādas lietas, tā kā piestrādā pie terminiem. 6. Tā kā tev patīk precizitāte, skaitļi un fakti, pateikšu priekšā, lai nākošreiz noder, Latvijā nav Ārpolitikas ministrs un Iekšpolitikas ministrs, viņus sauc nedaudz savādāk. 7. Senajā Grieķijā uzskatīja, ka augstākā mīlestības pakāpē ir starp diviem vīriešiem, attiecības ar sievieti ir tikai bērnu radīšanai. Tā kā pūstošie Rietumi nav īsti pie vainas. 8. Man kaimiņienei ir divi suņi, kuri patīk viens otram. 9. Jauku visiem dienu.

Sasha Aleksandrs avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Redaktors iesakaMedaļa nolaifers
  Sasha Aleksandrs 09.11.14 22:24
21
10

Piekrītu, nedrīkstam pieļaut nolaisties  tik tālu kā ir Norvēģijā un Somijā, kur bērns ir gandrīz vai valsts īpašums, kur sociālie darbinieki viņu var izņemt no normālas ģimenes uz no pirksta izzīsta pamata un atdot adoptēšanai geju vai lesbiešu pārim. 

Iša avatars
Medaļa Veiksmes lādeMedaļa SpoksMedaļa Recidīvists
  Iša 09.11.14 22:19
23
14

visiem pārējiem izlaidīga, amorāla, slima, pretdabiska dzīvesveida atbalstītājiem...

Homoseksualitāte nav slimība! Amorāli ir nosodīt savādākus un citādi domājošus cilvēkus. Svarīgi nav tas, ar ko cilvēks guļ vai, kuru mīl, svarīgi ir tas kāds cilvēks viņš ir, cik cilvēcīgs, izlītots un inteliģents viņš ir. Par cilvēku runā viņa darbi, ne orientācija. Orientācija Tevi nepadara amorālu, izlaidīgu, slimu. Tava rīcība un darbi Tevi var tādu padarīt, bet ne orientācija. 

Es uzskatu, ka Tu esi vienkārši homofobs un Tavs viedoklis nav objektīvs.

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 09.11.14 22:22
21
12

Cik man zināms, visvairāk abortu tiek veikti, vecumā līdz 24 gadiem, bet tas tā!

Raksts lika uzdot jautājumu, vai tiešām autors domā, ka pirms tam nebija nedz abortu, nedz homoseksuālu cilvēku, ne vientuļo vecāku, utt.

Tas man atsauc atmiņā PSRS laiku - seksa nebija, nekā nebija, tikai bērni tika atrasti kāpostos, stārķi atnesa, utt. Ak jā, PSRS laikā arī nebūt nebija pirmie zināmie HIV/AIDS gadījumi un homoseksuālu cilvēku vai kā savādāk orientētu cilvēku, ne tik! Muļķības! Tas viss bija un joprojām ir un tur nebūt nav ko nosodīt, katram ir tiesības izvēlēties, kādu un kā dzīvi dzīvot!

P.s. Homoseksualitāte nav slimība. Nevienā slimību klasifikācijā tā nav atrodama un definēta kā slimība.

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 10.11.14 02:17
7
0

atbildot uz Sasha Aleksandrs komentāru " Piekrītu, nedrīkstam pielait nolai... " Reiz skolu sadraudzībā bija norvēģi atbraukuši, pirmais, kas palicis atmiņā- kā bērni ar skolotājiem sapīpē cigaretes. Un tas ir pilnīgi normāli viņiem, par tevis minētajām bērnu tiesībām arī daudz, kas ir dzirdēts.. 

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 09.11.14 22:31
5
0

atbildot uz Sasha Aleksandrs komentāru " Ak, kā es gribētu pastrīdēties ar Tevi, draud... " Nepiesārņosim komentāru sadaļu, bet pie apaļā galda par šo tēmu ar Tevi, vienmēr Welcome!

SniegaLāce avatars
Medaļa Mani sirdspukstiMedaļa Dienas joksMedaļa Mani sirdspuksti
  SniegaLāce 10.11.14 00:59
12
7

Homofobijai ir liela saistība ar šauru redzesloku. Tāpēc izvēdini galvu,padomā,paceļo un iepazīsti jaunus cilvēkus,tajā skaitā homoseksuāļus,draudziņ. 

Fosilija
Spoku fosilijas ikonaFosilija 10.11.14 02:31
6
1

atbildot uz meiteeens komentāru " Cik man zināms, visvairāk abortu t... " ja par vienu lietu atsaucies uz senākiem laikiem, tad tik pat labi par otru varu teikt, ka senāk tā bija klasificēta kā slimība.

Un homoseksualitāte nav nekāda izvēle. Cilvēks pats neizvēlas, kas tad nu viņam patiks, sievietes vai vīrieši. Daudz dzirdēts par homoseksuāļiem, kas negribētu tādi būt, bet neko nevar sev padarīt. Tas viss tā teikt ir ieprogrammēts galvās, mūsu dzīves laikā.  Šur tur homoseksualitāti klasificē kā sociālo slimību. Slimība vai nē, taču sabiedrība, kurā mēs augam to noteikti ietekmē, uzskatu, ka sabiedrība, kurā homoseksualitāte būtu kā normāla parādība un norma, cilvēku %, kas izaug kā homoseksuāļi būtu lielāks, tāpēc esmu pret homoseksualitātes atzīšanu kā normu, pret šo "brīvās sabiedrības" ideju. Pret pašiem šiem cilvēkiem man nav nekādu pretenziju, drīzāk žēl viņu.

rics007 avatars
Medaļa DeputātsMedaļa SensācijaMedaļa Deputāts
  rics007 09.11.14 23:47
6
2

atbildot uz Vinnītis komentāru "   Pierādi, ka eksistē tāds dievs......... " Ai taču, ko centies, tāpat viņš nevarēs pierādīt ar loģiku, faktiem un reāliem pierādījumiem, ka dievs pastāv. Nocitēs kādu rindiņu no bībeles un tā centīsies iesmērēt, ka dievs pastāv. Interesantāk ir pajautāt, kādēļ viņš netic citiem dieviem un reliģijām, tad jautrība nāks ārā.

Tavs murgs avatars
Medaļa Garīgais līderisMedaļa TeamworkMedaļa Komiķis
  Tavs murgs 09.11.14 22:25
5
1

atbildot uz meiteeens komentāru " Cik man zināms, visvairāk abortu t... " Pilnīgi piekrītu  

Pliiners avatars
Medaļa NostradamsMedaļa RainisMedaļa Dienas joks
  Pliiners 10.11.14 09:21
9
6
Piedod, Kaspar, bet taisnība šeit ir mazāk kā puse. Pa lielam velk uz sociālismu (komunismu). Un pats arī izklausies pēc latentā homoseksuālista. Šoreiz ne pluss, ne mīnuss.
Chinook avatars
Medaļa MarioMedaļa Troll killerMedaļa Mario
  Chinook 09.11.14 23:32
12
9

Saprotams, ka homoseksuāla orientācija pati par sevi pēc būtības nav normāla, taču dabā šāda parādība (novirze) pastāv un tam nav nekāda sakara ne ar Rinkēviču, ne ar narkotikām, ne ar amerikāņu kultūru. Piekrītu, ka atļaut adoptēt bērnus viendzimuma pāriem ir galīgi šķērsām. Bet visā kopumā histērisks raksts.

HouseMD avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas joks
  HouseMD 09.11.14 23:52
10
8

Geji nav problēma. Problēma ir viņu degunu bāšana likumos un sevis nostādīšana par pasaules galvenajiem cietējiem un vienīgajiem apdalītajiem. Es neredzu, kā viņi tiktu apdalīti.

Sasha Aleksandrs avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Redaktors iesakaMedaļa nolaifers
  Sasha Aleksandrs 09.11.14 22:36
2
1

atbildot uz meiteeens komentāru " Nepiesārņosim komentāru sadaļu, bet pie apaļā... "

Sarunājuši, tā arī darīsim  

PS Drāzīsim draudzīgi rūsu no Tava autiņa un apspriedīsim augstos toņos šos aktuālos jautājumus, esmu gatavs pat ar lauzni pa kupri, vai krāsu burku sejā dabūt    

halunke avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  halunke 09.11.14 23:41
11
10

Vispār jau visskaļākiem kliedzējiem par šo tēmu lielākoties pašiem ir slēptas homoseksuālas vēlmes, daudzi pētījumi to ir pierādījuši, tā ka...

satans2003 avatars
Medaļa SpoksMedaļa RecidīvistsMedaļa Recidīvists
  satans2003 10.11.14 02:42
7
6

Tu tak teici ka negāji uz vēlēšanām - tad kāda tev daļa gar to ko ministri dara?

aivarc avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa RecidīvistsMedaļa Teamwork
  aivarc 10.11.14 02:44
8
7

1. Balsojot par kādu deputātu tev ir svarīgi tas, kā viņš pilda savus pienākumus vai tas, ar ko viņš drāžas?

2. Kā tieši Rinkēvičs ir vainojams pie tevis nosauktajām problēmām? Padarīja grūtas abortus veikušās sievietes? Noveda līdz pašnāvībai bērnus? Izšķīra ģimenes? Pārdeva narkotikas?

3. Sabiedrība pati pieprasa šādas atzīšanās, praidus utt. ar savu neviltoto interesi. Padomājiet, ja uz praidu, kura mērķis ir uzmanības pievērsšana (vienalga pozitīvas vai negatīvas), neierastos cilvēki, tad praidam nebūtu jēgas un visticamāk turpmāk tādi vairs netiktu rīkoti. Ja ap Rinkēviča paziņojumu nebūtu tādas cepšanās un tādā veidā nevarētu sev pievērst sabiedrības uzmanību, tad kāda jēga būtu citām slavenām personām izdarīt šādus paziņojumus?

4. Pēc taviem rakstiem saprotu, ka esi neapmierināts ar valdību, sabiedrību un pastāvošo iekārtu. Jautājums - ko tu pats esi darījis lietas labā, lai mainītu situāciju? Lai izmainītu pasauli ir jāsāk ar sevi, rādi citiem piemēru. Raudāšana un vainīgo meklēšana nekādu rezultātu nedos, bet tā taču ir vieglāk...

BARBARS avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  BARBARS 11.11.14 08:56
1
0

atbildot uz alibabba komentāru " Homoseksuāļiem ir tādas pašas ties... " Tad tagad lai domā kā to ārstēt.... Nevis paziņo to par normu... Ja viņi ir to pierādijuši tad tas skaidri pierāda ka tā ir slimība.. Lai domā zāles....

rics007 avatars
Medaļa DeputātsMedaļa SensācijaMedaļa Deputāts
  rics007 11.11.14 18:50
1
0

atbildot uz Ilmis2@speles komentāru " Kādēļ Tu domā,ka es neticu citām reliģijām.... " Tas nozīmē to, ka tu varētu ticēt arī politeiskām reliģijām, kurās pastāv vairāki dievi? Kaut kas neiet kopā..Nu labi, ka neesi sludinātājs. Kādas tad ir šīs tautas un nācijas vērtības?

''Par gejiem nepiedzimst,bet droši vien kļūst pēc pamēģināšanas.'' 

Pats pat neesi pilnībā pārliecināts par savu viedokli un jā, ar orientāciju piedzimst un tas ir fakts. Kādēļ tad dzīvnieku pasaulē pastāv seksuālas attiecības starp viena dzimuma dzīvniekiem? Paši apzināti viņi to nevarēja izlemt.

Jā, itkā visi vecāki tradicionālās ģimenēs butu atbildīgi, tas vien pierādāms ar to, cik daudz bērni dzīvo bērnu namos. Kādēļ gan viendzimuma laulībā dzīvojošie nevarētu rūpēties par šiem bērniem, kas ir nonākuši bērnunamos? Domā, ka tik grūti bērnam ir paskaidrot, ka mamma ar tēti var mīlēt viens otru tikpat ļoti, kā vīrietis mīl vīrieti vai sieviete sievieti?

Viņš jau neko diži nereklamēja, ieliku divus tvītus tvitterī un mēdiji izdarīja visu pārējo..kā arī. pat ja viņš reklamēja, kādēļ mums nosodīt politiķi, kurš saka PATIESĪBU par savu seksualitāti? Kādēļ mums nosodīt cilvēku par to, kas viņš ir?

Jā, visiem ir tiesības dzīvot kā vēlas, kā arī visiem ir jābūt tiesības uz vienlīdzību tai skaitā arī gejiem.

Ilmis2@speles avatars
Medaļa BakalaursMedaļa SpoksMedaļa Vidusskolnieks
  Ilmis2@speles 11.11.14 17:23
0
0

atbildot uz rics007 komentāru " Ai taču, ko centies, tāpat viņš nevarēs pierā... " Kādēļ Tu domā,ka es neticu citām reliģijām.Tu secinājumus izdari pēc saviem ieskatiem vai kā Tev tā liekas.Es neminēju,ka esmu sludinātājs vai tml..Bet skumij par to,ka tas,kas ir tautas un nācijas vērtības nav nekas.Tu vari ticēt vai neticēt,tā ir katra darīšana.Tad ir kādas vērtības?

Pēc "mūsu lepnuma" iedrošināti izmēģinās šo perverso attiecību modeli.Par gejiem nepiedzimst,bet droši vien kļūst pēc pamēģināšanas.Nekādas atbildības,nekādu bērnu,nēkādu vērtību-tikai visu mūžu fekāliju smaka.Un piem.,kā to izskaidrosi savam bērnam?Kā viņu bērnu pieņems viņu vienaudži utt..

Vai tagad man jāstāsta visiem,kā un ko es daru,loģiski,nē.Vai slimies ar aids arī reklamē sevi?

Jā,visiem ir tiesības dzīvot kā viņi grib,bet tas nav jāreklamē un vēl valdības gaiteņos.Dzīvojiet un guliet ar ko gribat.