local-stats-pixel

CSDD - Krāpšanās eksāmenā34

 154  1

Situācija tāda, pats esmu rīdzinieks, bet braukšanas eksāmenu izvēlējos kārtot Jelgavā, jo tur pavadīju vasaru, tādēļ tur samācījos braukt. Liku uz A1 klasi, figūrās man bija nepieciešams uzņemt 39 km/h līdz noteiktai līnijai, divas reizes man tas neizdevās un eksāmens netika ieskaitīts. Ar attiecīgo motociklu fiziski nebija iespējams uzņemt tādu ātrumu, tādā attālumā. Tikai pēc abām neveiksmīgajām reizēm man instruktors pieteica, ka varēju šo figūru veikt ar līkumu, lai sanāktu uzņemt 39 km/h (man bija 37 km/h).

Naudu protams savāca tā kā par pilnu eksāmenu. Viss būtu saprotams, ja viņš pēc pirmās neveiksmes pateiktu, ka es varu darīt figūru ar līkumu. Bet tad jau man nevajadzētu vēlreiz kārtot eksāmenu, un CSDD nebūtu papildus ienākumi. Ļoti nesmuki no instruktora puses.

Nākamo eksāmenu kārtoju Rīgas nodaļā, tur pats redzēju spidometrā, ka ātrums nebija 39 km/h, tomēr instruktors ieskaitīja figūru. Ko tad šis viss beigās nozīmē? Viena iespēja ir tāda, ka CSDD iegāž eksāmena licējus 1 reizi, lai nebūtu pārāk aizdomīgi un neuzkurinātu naidu. Vai arī otra iespēja, ka nodaļām un instruktoriem ir atšķirīgas prasības.

Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 34

0/2000

Tu vienkārši izgāzies kā veca sēta, deal with it  emotion  emotion 

 41  1 atbildēt

Beidz cepties. Ar A kategoriju tā ir - drāž. Rīgā vispār tu vari pa smuko visu izbraukt, bet beigās eksaminētājs pasaka, ka nepatika, nebija pārliecinoši. Žanra klasika. Un, ja vēl tiek pie Niknā, tad uzreiz vari jau iet prom emotion

Un par to līkumu - tas bija instruktora uzdevums - izstāstīt Tev, ka stoplīniju var braukt ar līkumu. Un ka vispār figūras visas vienlaidus var braukt, neapstājoties, uz reiz pēc kārtas kā pašam ērtāk (lai gan eksaminētāji tā nedara). Kad es kārtoju A kategoriju, tad man uzreiz pateica - vispirms to brauksi, tad to, tad to.. utt. Un secība bija ļoti loģiska, organiska, tā lai tieši vieglāk izbraukt, un stoplīnijai dabūt tos 50km/h. Un nezinu, ka A1, bet A bija tā, ka divas figūras pēc izvēles varēja tipa iesildīties/izmēģināt. Ja mēģinājums izdodas, tad figūru ieskaita. Rezultātā sanāk, ka divām figūrām teorētiski ir trīs mēģinājumi. Parasti katrs izvēlas tās, par kurām šaubās.

 20  1 atbildēt
Un par ko cepiens ? Tie kas ir kartojusi tiesibas zina, ka pie mums eksamens ir laimes spele. Neviens nevar nobraukt ideali jo tu nevari paredzet visu uz cela. Tas jau redzams skaidri faktā ka bieži cilveki kuriem masina un brauksana ir svesa noliek ar pirmo bez aizradijumiem bet tai pat laika cilveks kurs dien diena brauc, del stulbibam tiek izgaztasts.
 18  0 atbildēt

Atkarīgs no instruktora. Liku B kategoriju Rīgā (pirms nepilna pusgada), 1. reizē instruktors riktīgi nīgrais, puskrievs, kuram acīm redzami nepatika fakts, ka esmu latvietis. Protams, jāja ne pa jokam, vispār nerunāja, nedeva arī "piešaušanās posmu", kuru pieņemts dot . Loģiski, ka stresa dēļ arī izgāzos. Bet pirmo reizi uztvēru kā izmēģinājumu,lai zinātu, kādā vīzē vismaz tas notiek CSDD. Otro reizi gāju pec 2 nedēļām. Cits instruktors, normāli visu izstāstīja, deva laiku "piešauties" pie auto un laicīgi pateica, kurā mirklī sāks vērtēt. Arī maršrutu teica (Āgenskalna mazās ieliņas), uz kuru pusi grib, lai griežas. Tas daudz ko dod, nevis " Te pa kreisi" 5m pirms pagrieziena.

Tā kā, par pirmo reizi iesaku neuztraukties un uztvert to kā testu + cilvēcisko faktoru.

 12  0 atbildēt

Gan A gan B kategorijas eksāmenus Jelgavā nokārtoju ar 1. reizi. B kategoriju kārtoju pie instruktora, par kuru visi saka, ka despots un visus gāž iekšā... Tomēr vienīgais, ko beigās tas "despots"pateica - "viss ok, tikai braukt drošāk vajag".

 5  0 atbildēt

Nu man bija tā ka braukšanu noliku ar 2.reizi jo pirmajā reizē mani steidzināja ātrāk ātrāk. un nu jau skatijos lai butu visu laiku atļautais max atrums un par zīmēm piemirsu, un maskačkā iekritu līdz ar to emotion

 4  0 atbildēt

Ar Rīga 13 laikam brauca emotion 

 4  0 atbildēt

Tas ir vispārzināms FAKTS - ar pirmo reizi ne skati izlaiž, ne eksāmenu pieņem. Ja tomēr sanāk ar pirmo reizi, tas uzskatāms par izņēmumu. Ja grib, pilnīgi mierīgi var atrast gan par ko izgāzt eksāmenā, gan par ko skati neizlaist.

 4  0 atbildēt

A un B kategoriju Jelgavā nokārtoju ar 1. reizi, nekādu fobiju nekur neredzēju

 3  0 atbildēt

KOPĒJU KOMENTĀRU NO SUDZIBAS.LV: "Normāli... Neizpilda eksāmena prasības ne vienā ne otrā reizē un nosauc CSDD par krāpniekiem... Kur ņēmi kaut kādus 39 km/h? Figūras močiem ir jāizpilda ar 50 km/h! 50 Kārl!  Pats it kā saproti, ka ar šo moci jābrauc garāks posms, lai uzņemtu. Pats taču brauci ar to un mācījies... Un kā lai instruktors zina kur problēma: mocim, tavas bailes vai zināšanas un pieredze? Ātrumu 50km/h uzņēmi? Nē! Visu labu! Kopš kura laika instruktori eksāmena laikā ir tik laipni, lai cilvēkam kurš atnācis uz eksāmenu un uzskata sevi par apmācītu, teiktu kā uzņemt ātrumu? Nu tak moš nemācīsimies vispār un kā nulles iesim uz eksāmenu un ja instruktors eksāmena laikā neko neiesaka teiksim ka CSDD notiek krāpšana, jo neieskaitīja un visu naudu paturēja sev?"

Nezinu par ātrumiem kategorijās, bet pilnībā piekrītu šim viedoklim.

 4  1 atbildēt

pats liku 2x B tiesības . otreiz jo bija atņemtas... kāda kļūda braukšanā bet eksāmeni nokārtoti ar pirmo. kā arī praktiski visi ko pazīstu arī ar pirmo nokārtoja. 

saprotu ka modē ir skaļi runāt par to ka krāpšanas utt un tādiem arī atrodas daudz atbalstītāju kaut paši ne kārtoja ne ko zin....

 2  0 atbildēt

Loģiski, ka cilvēciskais faktors pastāv vienmēr.

 1  0 atbildēt

man liekas pirmaja reize baigi skataas kluudas un megina iegaast otra reizee jau taa briivaak jau skataas jo nauda jav ir nopelnita

 0  0 atbildēt

Iegāž iegāž, zinu pēc pieredzes. Man ir četras kategorijas, divās no tām instruktori neko nepaskaidrojot pēkšņi paziņo ka eksāmens ir cauri. Tad kad sāc skaļāk bļaut tad izdomā mistisku "atmazku" un viss ir štokos. MAITAS.

 0  0 atbildēt

Sāksim ar to, ka jebkuru CSDD lēmumu ir iespēja pārsūdzēt. Eksāmena rezultāti, tehniskā apskate, tam nav nozīmes. Tādēļ viņiem ir kameras, kuras fiksē vairāk vai mazāk apkārt no tiekošo. 

Tehniskajā apskatē un eksāmenos, jo īpaši mēneša beigās, ir savs procentuālais skaits, kurus nedrīkst izlaist ar pirmo reizi. CSDD darbiniekiem ir sapulces, kurās pārskata darbinieka izlaisto/neizlaisto cilvēku skaitu. Ja izlaisto skaits pārsniedz pieļaujamo normu, tad konkrētajam darbiniekam izsaka rājienu - mutisku, naudisku, mūžīgo brīvdienu veidā. CSDD vadība šo visu noliegs, tieši tāpat kā televīzinā (beztabu) noliedza, ka darbiniekiem izsniegtu skaistu viencipara un divciparu reģistrācijas numurus. Arī šajā jomā CSDD melo. Darbinieki var tikt pie iepriekšminētajiem numuriem bez jebkādām problēmām vai ierobežojumiem.  Kā es to visu zinu ? Esmu tajās aprindās pietiekoši uzturējies, lai to visu zinātu un būtu redzējis.

 0  0 atbildēt

 emotion 

 0  0 atbildēt

Godīgi - valstī vairs nav tik daudz cilvēku kas liek tiesības = mazāki ieņēmumi kantorim, izgāžeksāmenā= divkāršo ieņēmumus, viss ir ļoti vienkārši, samierinies

 1  1 atbildēt

Žēl ka neaizgāju uz tiesu, jo instruktors nospieda bremžus kaut vai es atrados uz galvenā ceļa un no grantēta ceļa no sāna piebrauca mašīna un gaidīja kā tam arī vajadzētu būt bet nē instruktors nospiež bremžus un pasaka vienādas nozīmes ceļa krustojums beidzās ar to ka tiesības man iedeva un saņēmu atvainošanās vēstuli no csdd kaut vai viņiem sūdus varēju sataisīt tādus !!!! CSDD ir viena liela korporācija kas slauc naudu un ir valsts paspārnē un ja reāli kur konkurences padome ? Kāpēc es apskati un eksāmenus nevaru kārtot citās iestādēs ? MONOPOLS !!!

 1  1 atbildēt

Alkašu šožferus ik sevišķi nemīl!

Esmu pārlicis braukšanas eksāmenu 2 reizes un atrada vel kur piesieties ,kaut man stāžš lielāks nekā tam p!mp!m!!

 Čomam bija identiska situācija,meiģināja piesietis,bet vairs jau nebija kur ..

 emotion  emotion  emotion 

 1  1 atbildēt

Ir dzirdēts, ka tieši Rīgā pirmajā reizē lielāko daļu vienkārši iegāž. 

 0  1 atbildēt