Jūnija sākumā nelielu un nepatīkamu skandālu piedzīvoja viena no pasaules lielākajām un pazīstamākajām ātro ēdienu franšīzēm - "Burger King".
Kā ziņo "New York Eater" - Ņujorkas restorānu ziņnesis, tad, kāds no Brodvejas ielas 736 ēstuves klientiem ir ticis pie pamatīgas vilšanās - "Burgeru karalis" pēdējās pāris nedēļās veic akciju ar tekstu 100% Whopper (burgera veids), 0% liellopu gaļas - jaunais produkts "Impossible Whopper (neiespējamais whopper). Tā kā šis akcijas burgeris nav visās "BK" ēstuvēs bet noteiktās, tad arī rakstā pieminētais 35 gadus vecais Viliamsburgas iedzīvotājs pasūtījis to no šīs ēstuves, lai vēlāk to saņemtu mājās, kur viņu sagaidījis nepatīkams pārsteigums.
Klients, nonākot mājās un sākot ēst savus burgerīšus sapratis, ka ir saņēmis gaļas burgeri, veģetārā burgera vietā. Interesantākais ir tas, ka uz burgeriem ir norādītas zīmītes "Imposibble Whopper", tā teikt - tur bija jābū veģetārajam burgerim. Kā šīs ēstuves vadītājs norādīja "NY Eater" - tā ir tehniska ķibele, jo pasūtījuma brīdī tiek sagatavots parastais liellopu Whopper burgeris, bet piegādātājam ir jāpabrīdina klientu par veikto maiņu. Kā izrādās piegādātāji vairākus klientus par to nav brīdinājuši.
Pēc šī incidenta "Impossible Whopper" pazuda no piedāvājuma, tiesa visas franšīzes vadība nav sniegusi komentārus par to, vai šāda kļūme ir veikta tikai 1 kafejnīcā vai vairākās šīs franšīzes kafejnīcās. Kā tu rīkotos, ja tev atvestu nepareizo pasūtījumu?