0

 7  0

Šoreiz padalīšos ar videoklipu, kurā dakteris Mihails Varšavskis komentē tādu parādību kā recepšu medikamentu reklāmas. Atšķirībā no Latvijas, Amerikas Savienotajās valstīs recepšu medikamentu reklāmās tiek atļauts vērsties tieši pie patērētāja.

Tas nozīmē, ka skatoties televizoru, klausoties radio vai pārlūkojot internetu ir iespējams uzdurties reklāmām, kuras mēģina Tev pārdot hormonu tabletes, antidepresantus, nervu zāles vai pat tādus medikamentus kuru pielietojums nav īsti izprotams.

Savā videoklipā viņš komentē vairākus humora šova “Saturday night live” klipus, kuros tiek parodētas dažādas recepšu medikamentu reklāmas un atklāj mārketinga trikus ko izceļ parodiju autori.

Varšavska skatījumā, tieši adresēto reklāmu rezultātā pacienti vēršas pie ārstiem pieprasot konkrētus medikamentus, kad tie viņiem nav vajadzīgi. Pieprasīto medikamentus nesaņemšana dažiem pacientiem var radīt pat satraukumu.

Komentāri 0

0/2000