Ja tu strādā ar klientiem, tad tu NEVARI nepiekrist.
Ja tu strādā ar klientiem, tad tu NEVARI nepiekrist.
Cilvēki ir kādi ir, neviens nav ideāls lai nekad nebūtu sliktā noskaņojumā. Es esmu arī bijis rupjš pircējs, jo gadās reti stulbi mietpilsoņi, kas seko tikai viņu kaut kādai izdomātai rutīnai un nedomā kā var tiešām palīdzēt atrisināt problēmu. Kad strādāju veikalā (pirmais oficālais darbs), tad centos palīdzēt klientiem, cik varu, kaut gan mūs arī apmācīja, ka jādara tā un tā. Ko drīzāk esmu secinājis- ir dažādu cilvēku tipi. Pārsvarā veikalos/bankās/valsts iestādēs/tehniskajā telefonu supportā arī strādās tādi, kas pieraduši pie rutīnas darba un negrib neko mainīt dzīvē. Nezinu vai tas ir slikti vai labi, jo rutīnas darbu ir vairāk, bet apmaksa mazāka. Es, savukārt, secināju, ka rutīnas darbs nav priekš manis, un gribu darīt ko jēdzīgāku.
Es vienkārši atstāšu šo komentāru. Lai vienmēr, atverot komentāru sadaļu, atcerētos to reizi, kad diskutēju ar personu, kura uzskata, ka pēdējos 47 gadus laiks ir bijis sastindzis un attīstība nav notikusi. *iet apsēsties, lai nepaģībtu*
Bet paldies. Šāds viedokļa izklāsts lika padomāt.
Un tu uzskati, ka jebkas, kas noticis pirms padsmit gadiem, joprojām tādā pašā veidā notiek arī 2019. gadā?
tas nav man ar cilvēkiem nestrādāju,bet ja gadās nezinošs pārdevējs,tad esmu sliktākais klients visā viņa mūžā.
Ar šo komentāru tu tā kā gribi pateikt, ka patiesībā Tavs pirmais komentārs bija pozitīva atsauksme?