Uzņēmumi, kas ražo zīmolu preces, ierīces un produktus, ik gadu tērē miljoniem dolāru, lai saglabātu savu tēlu un reklāmas aktivitātes. Ne mazāka uzmanība tiek pievērsta logotipam. Vienam attēlam precīzi un kodolīgi jāatspoguļo organizācijas mērķi, tās vērtības un produktu labākās īpašības. Visu šo īpašību apvienošana vienā attēlā nav viegls uzdevums. Tomēr dizaineri, kas strādā labi zināmos uzņēmumos, ar to ir veiksmīgi tikuši galā agrāk un turpina to darīt arī šodien. Noteikti tev būs interese aplūkot pazīstamu zīmolu logotipu pirmās versijas. Daži ir mainījušies tik krasi, ka gandrīz nav atpazīstami, savukārt citi mainījuši tikai krāsas un sīkas detaļas.
17 pirmie pasaulslavenu zīmolu logotipi, kuru sākotnējais dizains jūs pārsteigs16

17 pirmie pasaulslavenu zīmolu logotipi, kuru sākotnējais dizains jūs nopietni pārsteigs.

Apple logotips 1976. un 2022. gadā.
Pirmais Apple logotips nepavisam nebija līdzīgs pasaulslavenajam logotipam. Attēls bija īsts mākslas darbs, kurā bija daudz nozīmju. Laika gaitā uzņēmuma īpašnieki saprata, ka šāds logotips nav piemērots pārdošanai. Pēc kāda laika parādījās krāsains ābols ar kodumu, un daudz vēlāk logotips ieguva vienkāršāku un pieticīgāku dizainu.

Nestle logotips 1868. un 2022. gadā.
Anrī Nestls, pasaules slavenā pārtikas uzņēmuma dibinātājs, nolēma izmantot ģimenes ģerboni kā logotipu. Tajā attēlota ligzda ar putniem. Interesanti, ka Šveices vācu valodas dialektā vārds "ligzda" nozīmē "maza ligzda".

Starbucks logotips 1971. un 2022. gadā.
Starbucks zīmola logotipa vēsture ir neticami interesanta. Tas sākās 1971. gadā. Tad vairāki biedri nolēma atvērt kafijas pupiņu veikalu vienā no Vašingtonas tirdzniecības centriem. Draugi nolēma savu veikalu nosaukt par godu amerikāņu romāna "Mobijs Diks" varonim Stārbakam, kurš bija asistents uz kuģa. Līdzīpašnieki nolēma turpināt pieturēties pie jūras tēmas. Tāpēc logotipam tika izvēlēta sirēna sirēna. Kā oriģinālais zīmējums izmantots gravējums no 16. gadsimta grāmatas.
Tev patiks šie raksti
