Gadu gaitā esam pieraduši pazīstamus zīmolus saistīt ar noteiktiem produktiem, kurus tie izlaiž gadu no gada. Bet dažreiz uzņēmumi nolemj izmēģināt kaut ko jaunu un radikāli mainīt savu produktu virzienu. Šī eksperimenta rezultāts ir pircējs pārsteigts un apmulsis par viņam piedāvāto jaunumu. Vai jūs nebūtu pārsteigts, ja Heincs kečupa vietā jums piedāvātu saldējumu ar kečupa garšu?
12 negaidīti produkti no slaveniem zīmoliem, kas nolēma pārsteigt klientus7
12 negaidīti produkti no slaveniem zīmoliem, kas nolēma pārsteigt klientus, un tas labi izdevās.
Heineken botes.
Heineken Brewing Company pirms jauna alus zīmola Heineken Silver izlaišanas izlaida ierobežota daudzuma kedas ar nosaukumu Heinekicks. Šo apavu iezīme slēpjas zolē, kas pildīta ar gaišo alu. Tas pastiprina maiguma sajūtu ejot un piešķir kādam patīkamu dzēriena aromātu. Bet papildus šai funkcijai katra kedu pāra mēlītē ir paslēpts firmas attaisāmais, ar kuru vienmēr var atvērt pudeli ar kaut ko garšīgu.
Dāvana Valentīna dienai "ValenHeinz"
Kā ar šokolādes kečupiem no Heinz un Londonas deli Fortnum & Mason konditorejas izstrādājumiem?
Vēl viens pārsteigums no Heinz.
Heinzam patīk palutināt savus klientus ar visdažādākajiem saldumiem, kas ne vienmēr atstās jums saldumu mutē! Šeit, piemēram, ir vēl viens produkts no Kraft Heinz. Šoreiz ražotāji ir sagatavojuši saldējuma komplektu, ko var pagatavot mājās ar piedāvātās mērces garšu. Ir pieejamas 5 mērces, no kurām izvēlēties. Lai pārliecinātos, ka viss izdodas, katrā komplektā ir iekļauta recepte ar labākajiem padomiem.
Versace un baroka stila sporta inventārs.