Kamēr gaidām nākotni, tā jau ir pienākusi. Mūsdienās modes un reklāmas pasaulē lielu interesi rada tā sauktie virtuālie modeļi. Tie ir personāži, kas izveidoti, izmantojot datorgrafiku un dizainu. Viņi ir apveltīti ar pievilcīgu izskatu, raksturu, un no viņiem tiek prasīts izdomāt aizraujošu dzīvesstāstu. Šie "dzīvie" emuāru autori stāsta par savu ikdienu, sazinās ar abonentiem, uzņem spilgtas fotogrāfijas no apmeklētajām vietām.
10 virtuālie modeļi, kas neeksistē, bet joprojām iegūst fanus un slēdz līgumus11
Digitālos modeļus to veidotāji izmanto dažādiem mērķiem. Parasti tās ir plaši pazīstamu zīmolu produktu reklāmas. Tomēr dažas datorzvaigznes sasniedz vēl iespaidīgākus augstumus. Piemēram, daži no viņiem piedalās modes skatēs, uzstājas uz skatuves un kļūst par aktīvistiem.
Mūsdienās daudzās pasaules valstīs ir virtuāli modeļi. Tomēr ne visi var lepoties ar lielu fanu armiju un panākumiem karjerā.
Lil Miquela (ASV)
Lil Miquela pirmo reizi parādījās tiešsaistē 2016. gadā. Viņai ir 19 gadi, viņai patīk mūzika, socializēšanās ar draugiem un aktivitātes brīvā dabā. Šodien viņa ir viena no populārākajām virtuālajām modelēm Instagram*. Viņai ir gandrīz 3 miljoni abonentu. Iespaidīgi, vai ne?
Bermuda (ASV)
Satriecošās skaistules Lil Miquela labākā draudzene ir Bermuda. Īsta dumpiniece un karsta spītniece. Parādījās 2018. gadā, kad viņa uzlauza Lil Miquela kontu un izdzēsa visas viņas fotogrāfijas, aizstājot tās ar saviem attēliem (lielisks reklāmas triks).
Noonoouri (Japāna)
Noonoouri ir stila un grezna dzīvesveida iemiesojums. Modele parādījās 2018. gada februārī. Vairākus gadus viņa spēja sasniegt pārsteidzošus panākumus šovbiznesā. Noonoouri izdevās piedalīties Kimas Kardašjanas un viņas KKW kosmētikas zīmola kampaņā, sadarboties ar Dior, Balenciaga un citiem slaveniem zīmoli.
Noonoouri atšķirīgā iezīme ir viņas leļļu izskats, kas padara viņu diezgan nereālu. Tomēr šī ir modeļa galvenā iezīme.
Imma (Japāna)
Imma ir virtuāla modele, kuru var viegli sajaukt ar īstu meiteni. Pie viņas izskata ir rūpīgi strādāts - Imma lepojas ar reālistiskām sejas izteiksmēm, detalizētu grimu un gludām kustībām (ja mēs runājam par video). Modelei patīk japāņu kultūra, kino un māksla. Patiesībā Imma ir labākais japāņu popkultūras iemiesojums. Viņa ir arī modesista un ballīšu meitene.
Immas emuāram ir 406 tūkstoši abonentu. Viņa jau ir strādājusi ar luksusa automašīnu zīmolu Porsche un pat parādījusies uz žurnāla CGWorld vāka.
Zinn Plasticboy (Japāna)