local-stats-pixel fb-conv-api

10 mārketinga triki, uz kuriem uzķeries arī tu! Tā pazūd mūsu nauda...65

Vai tev ir gadījies, ka, ieejot veikalā, aizmirsti, kāpēc vispār atnāci, un ļaujies impulsīvas iepirkšanās kārei? Beigās, izejot no veikala, saproti, ka aizmirsti pašu svarīgāko, toties iegādājies kaudzi nevajadzīgu mantu un iztērēji daudz naudas. Pazīstama situācija? Visticamāk, tu uzķēries uz šiem mārketinga trikiem!

717 9 65 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 65

0/2000

9.uz normāliem večiem nestrādā, jo man ir vienalga, kur piens vai maize atrodas, un kas ir pa ceļam, jo ja es eju pēc šmigas, tad man vienalga, kādi sūdi mētājas paceļam. 

Un vēl kas - ir zinātniski pierādīts, ka vēl neviens mārketinga speciālists nav atradis zāles pret vīrieti, kam ir sastādīts iepirkuma saraksts., jo vai nu tiek iepirkts pēc saraksta, vai nu arī par visu naudu šmiga un tad trīs dienas nerādās mājās.

98 1 atbildēt

Mani sūtīt lielveikalā pēc pirkumiem ir ļoti izdevīgi. Es izjožu tam cauri gaismas ātrumā, paķerot TIKAI to ko esmu paredzējis nopirkt pirms ienāku tajā bodē. Man ir pilnīgi pie kājas, ko viņi tur saliek tajos plauktos, es redzu tikai to, ko esmu paredzējis nopirkt. Ja nepamanu, tad dažreiz samazinu skrējiena ātrumu līdz skaņas ātrumam, ja arī tad nepamanu, tad vairs nemeklēju - tātad nevajag.

54 0 atbildēt

Ta nu tas ir,veikala uzdevums - atvieglot tavu maku.Der atcereties ari vel vienu triku.Prece kam driz beigsies deriguma terminsh tiek nolikta priekshpuse.Vienmer verts pabazt roku talak(dziljak)un tur bus daudz ,,svaigaka,, prece,deriguma terminji var ieverojami atshkirties.Ne tikai partikas produktiem . emotion 

40 0 atbildēt

Vēl viens variants, ko tu esi aizmirsis pieminēt, ir - pastāvīgi mainīt preču izvietojumu veikalā, lai tev nāktos drasēt cauri visam veikalam, meklējot to, ko tu gribi nopirkt. emotion Autors - vietējā "ASDA".

37 0 atbildēt

Nezinu, vai 8. strādā pulksteņu veikalāemotion , bet kopumā labs raksts! emotion

36 0 atbildēt
Par preču izvietojumu tiešām taisnība, man tuvākajos veikalos pirmās nepieciešamības preces vai pirktākās preces atrodas pašā tālākajā galā. Lai nopirktu maizi ir jādodas cauri pilnīgi visam veikalam. Tas pats ar akcijas precēm, gan jau visi pamanijuši, ka pārsvarā akcijas un atlaides ir tām precēm ko neviens nepērk.
29 0 atbildēt

Un es brīnos kur paliek mana nauda... emotion 

25 0 atbildēt
Biznesa pamatos mums šo visu stāstija un rādija. Bet + anyway
22 0 atbildēt

 emotion Ir aitas,būs cirpēji.

19 0 atbildēt

Godīgi man tik stulbais nesanāk būt. 1 ja salīdzina preces jāskatās nevis atlaide bet piemēram cena/ kg nereti akcijas prece ir dārgāka. Jāsastāda saraksts ejot uz veikalu, tā neko lieku nenopirkst utml.  emotion 

17 0 atbildēt

mūs visu laiku kāds čakarē, lābāk pat nenojaust kādā veidā un ar ko, ja nu kādam neiztur nervi emotion

16 0 atbildēt

Uz mani nestrādā. Iepriekš paskatos datorā, kur un uz ko ir akcijas, cenu skatos nevis, cik maksā iepakojums, bet - cik kilograms. un ratus izmantoju, lai nevajadzētu ņemt iepirkumu maisiņu - pārkrauju visu kastēs, kuras ir ieliktas mašīnas bagāžniekā. Piedevām papētu "Ievas Virtuvē", kuri augļi pašreiz ražotājvalstīs ir sezonas aktualitāte.

Nu un reizēm ir plānoti neplānotais - kad ir atlicināta naudiņa šādiem tādiem pirkumiem delikatešu veikalos. Tur gan šo to nopērku vienkārši pēc iedvesmas.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

11 0 atbildēt

čakarētāji ir visur...

11 0 atbildēt
Par tiem plauktiem, jā. Atceros kad stradāju veikalā.
11 0 atbildēt
Vēl divi nav uzrakstīti - " ģimenes paka", un prece ar mazāku svaru. ģimenes paka ir lielisks veids, kā pircējam iesmērēt vairāk produkta. Bet otrais - viena paka ur 1kg, un tā maksā 1 eiro. Otra paka ir 900 g, bet maksā 0,95 eiro...
11 0 atbildēt

Hmm... nez kā ir ar aliņiem bundžiņās? Parastā bundžiņā ir 0.5l, bet 1 pintē bundžiņas ir 0.556l, vai kautkā tā, un abas maksā vienu cenu... nez tas arī ir kāds mārketinga triks?    emotion  

10 0 atbildēt

lūdzu otro daļu

10 0 atbildēt

Reklāmas gudras un var redzēt kāpēc strādā, bet es laikam esmu kapitālisma ļaunākais murgs. Pārtieku gandrīz tikai no augļiem, graudiem, dārzeņiem un tējām. Pie tā visa arī nepīpēju un nedzeru. Traukus, grīdu, veļu, zobus mazgāju ar sodu un dušā izmatoju tikai vienu ziepju gabalu. Piedevām visur pārvietojos ar kājām vai riteni emotion Bet tik traki arī nav. To kas paliek pāri, tērēju uz visādām ierīcēm un elektroniku vai vienkārši ik pa laikam paņemu kaut ko stulbu jo bija interesants. emotion

10 0 atbildēt
labs
10 0 atbildēt

Paskatoties uz savu algu es pat uz šī neuzķertos emotion 

7 0 atbildēt
« 1  2  3 »