local-stats-pixel fb-conv-api

23 pat pārāk patiesas memes par darbu tirdzniecībā45

636 4

Ja tu strādā ar klientiem, tad tu NEVARI nepiekrist.

« 1  2  3 »
636 4 45 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 45

0/2000
Man reiz uz veikalu tante atnesa melones mizas un paprasija atpakal naudu,jo melone neesot bijusi garsiga 😮
34 0 atbildēt
Kam ir nācies pastrādāt tirdziecibā, tiešā kontaktā ar cilvēkiem, zinās ka cilvēces evolūcija nav neko tālu pavirzījusies 😁
34 1 atbildēt

Daudzi taisnība. Pietrūka paša sulīgākā kas bija manā pieredzē. Klients ierodas ap 20:30. (Veikals, līdz 21:00). Mums tur 2 zāles bija. Izrunājās, izkonsultējās ar VISIEM abās zālēs. Savāca preci, nu ritīgi daudz.

Un ap 20:55 ierodas pie kases. 

Nu, nekas ka preču daudz, un dažādu.

Lielais fināls:

Jāmaksā. Izvelk no hu* zin kurienes "kabatiņu" (plēvīte dokumentiem A4) ar monētām!

Jāmaksā bij kādi 110-120€. Un viņam bija!

Tikai monētās! 

Pēc tam kasiere teica ka eiro, 2 eiro monētās bija tikai kādi 40-50€. 

Reti miermīlīgs cilvēks, bet tovakar viņa lamājās...

Viņa patērēja laiku skaitot+ viņai jāpārskaita kase pirms atskaites izsišanas+ neviens no darbiniekiem nedrīkst pamest veikalu, ja kaut 1 pircējs ir veikalā+ maiņas vecākais nevar aizslēgt veikalu pirms nav nodota kase...

Lūk, tā...

33 0 atbildēt
Kādam ir jāstrādā arī veikalos. Un klientiem vajadzētu padomāt, ka tas strādnieks aiz letes arī ir cilvēks, kas kļūdās un var kaut ko nezināt
32 0 atbildēt
Izlasīju rakstu - viss zbis, tā ir. Tad izdomāju palasīt komentārus. Gdriz sāku raudāt, jo te atkal ir tie pretīgie klienti, kuri vsp nesajēdz, ka cilvēki "aiz letēm" nezina visu veikala saturu, jo tas visu laiku mainās, visu dienu ir jāstāv kājās un klienti pēc veikala slēgšanas tevi vēl na*uj pasūta, un vēl uzdirš, ka ar papīra maisiņu autobusā tak bērnam var izdurt aci, un kpc vsp papīra maisiņi ir pa maksu. Pats stulbākais, ka cilvēki domā, ka VISI pārdevēji ir bez izglītības. Really? 80% no mana veikala ir studenti, kuri vēl nevar strādāt savā jomā, a naudu ta vajag. Es nesaku, ka visi klienti ir mēgļi, bet liela daļa ir. Un ir vēl krievi, kuri uzdrīkstās uzdirst par to, kā mēs uzdrīkstamies nezināt krievu valodu. Ko tad mēs darīsim, ja atbrauks krievu tūristi? Krievu tūristi veikālā ir teju katru dienu. Es zinu krievu valodu, un tūristi zina angļu valodu. Spāņi un franči reti kurš zina angļu valodu. Vai tas nozīmē, ka man ir jāmācās visas pasaules valodas?
32 0 atbildēt

par to noliktavu - reizēm gan ir tā, ka pasaka ka preces nav, tikai tāpēc lai nemeklētu. tas ir fakts emotion un ir noliktavas, kurās lai vispār kaut ko atrastu vajag lāpstu un iekrāvēju emotion

23 0 atbildēt
Tikai tad,kad izej cauri ugunskristībām (teiksim pastrādā Narvesenā pie sabiedrības krējuma (Origo)),pēc tam saproti,ka pašreizējais darbs nav nemaz tik sūdīgs. emotion
18 0 atbildēt
Tu taču saproti, ka noteikumus, ko un kā var mainīt neizdomā pārdevējs bet šefs uzstāda noteikumus? Ne jau nabaga pārdevējs tirdzniecības zālē ir vainīgs pie tā, ka tev negribēja kaut ko mainīt. Turklāt spriest par uzņēmuma darbību sēžot ārzemēs ir ļoti gudri...
13 1 atbildēt

Šis jau izklausās bēc dīvāna speciālista! Pats nedzīvo LV un baigi spriedelē cik te sūdīga dzīve!

Tas ka pats nejēdz nopirkt sev atbilstošus zābakus neliecina par veikala nekompetenci savā darbā!

Šeit pat pēdējos 3 gadu laikā ir ļoti daudz kas mainījies, un par dzīves kvalitāti šeit apsalūti nevar sūdzēties! Tas ka daudzi nemāk šeit dzīvot tam gan es tev piekritīšu! Bet teikt ka šēit ir sliktāk par pārapdzīvotu saliņu kartes vidū, nu nezinu viss....

8 1 atbildēt

Fucking true! emotion

7 0 atbildēt

Tad sanāk, ka, ja 1988. gadā notika kāda autobusa avārija, tad ar autobusu braukt nav droši un tu nevienam neiesaki? Lietas taču iet uz priekšu. Nevajag radīt cilvēkiem (visticamāk) greizu priekšstatu par kaut ko tikai tāpēc, ka pirms 15 gadiem Tev nepaveicās. Lai dzīve izdodas! emotion

7 1 atbildēt
Man ir ~30 klienti dienā, bet tāpat besī.
6 0 atbildēt

Pēdējie divi reāli sasmīdināja. emotion ++

5 0 atbildēt

 emotion  emotion 

4 0 atbildēt
Tā irkā pārdevēji ir ahūnie spečuki, bieži paši nejēdz neko, tik instrukciju māk nolasīt... kuru jebkurš var izlasīt. vai piemēram Depo konsultanti parasti mēğina aizlaisties, kad pamana, ka klients grasās ko prasīt. Lupatu pārdevējad vispār pārdos da jebko, un ir vienalga vai tas ir par lielu vai par mazu. Gaļas un salātu paviljonu tirgotājas smērē gaļu ar augu eļu lai labāk izskatās un vecos salātus atjauc ar svagākiem. Tik daudz pārdevēju un klientu apkalpotāju paši ir pakaļas.
4 0 atbildēt
Cilvēki ir maitas, aprobežoti egoisti. Gan no klientu puses, gan no pārdevēju puses.
4 0 atbildēt
Taisnība jau viena nozīmē ir, bet ir svarīgi vai tu esi sev priekšnieks vai esi pelni naudu kādam priekšniekam. Ja tu esi pats sev priekšnieks, tad tev katrā klients liekas labs un priecājies. Bet ja tu strādā zem kāda, tas visticamāk tev būs pofig pa tiem klientiem x un domas, nu nafig tu vispār atnāc
3 0 atbildēt
👍
3 0 atbildēt

Ea nemaz nezināju ka ir iespējams maksāt gan ar karti gan skaidrā uzreiz 🤔

5 2 atbildēt

 emotion 

3 0 atbildēt