Nike Air Abuku - sporta apavi - akvārijs.
Botas-akvārijs3
26
7

Radošā aģentūra Wieden+Kenedy Tokyo Labnestandarti piegāja Nike Air Max 360 reklāmai, pārveidojot reklāmas saukli «The shoe that keeps life going» vizuālā tēlā. Uz ekrāna mēs redzam Nike Air Max 360 pārveidošanu akvārijā ar īstām zivtiņām

Projekts, ko radīja radošā aģentūra - ir pilnīgi unikāls: "Krosenes, kuras mums vajadzēja reklamēt ir Air Max 360 ar īpaši gaisīgām zolēm nekā citos NIKE apavos. Tādējādi, mēs nolēmām radīt kaut ko, atgrūžoties no gaisīgā koncepta, šī modeļa galvenās kvalitātes. Mēs izveidojām virsdaļu pilnībā caurspīdīgu, un ievietojām tur sudraboto karūsu - pašu izplatītāko akvāriju zivi Japānā. Tā, dotais koncepts demonstrē attiecības starp dabu un cilvēku, kā arī runā par NIKE apavu ērtību sportistiem. Pie reizes, ABUKU - japāniski "burbulis".
Reklāma



Reklāma
Tev patiks šie raksti
