local-stats-pixel fb-conv-api

Kā iegūt platu muguru?47

204 3

Pamazām, pamazām un esam nonākuši līdz lielākajām un līdz ar to galvenajām muskuļu grupām. Vakardien bija raksts par krūšu muskuļu trenēšanu, šodien pienāca kārta mugurai.

204 3 47 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 47

0/2000

 

Kā iegūt platu muguru? Apģērb drēbju pakaramo emotion
10 1 atbildēt

muskuļi kā sporta zirgiem :D

6 2 atbildēt

Pieskrūvē stieni un izvirpo hanteles - my way emotion  

 

2 0 atbildēt

Tagad mēs visi būsim ar platām mugurām un ar maziem bicīšiem :upk:

1 0 atbildēt

vardes

1 0 atbildēt

Patiesībā pievilkšanās līdz šim nav bijusi, ir tikai 9.klases beigās, cik padzirdēju (jē, man šogad būs :D). Būs jāizmēģina arī platais tvēriens, lai gan līdz šim ļoti dažādi pievelkos (gan galva otrpus stienim ar platām rokām u.c. veidi). 

0 0 atbildēt

Pa slimu sakachajushies emotion

2 2 atbildēt

Taisot vingrinājumu laterālajiem muskuļiem, nesen ieguvu diezgan nepatīkamu traumu. Sastiepu kakla muskuļus vai cīpsas, kā rezultātā tagad katrā treniņā mani moca šausmīgas galvassāpes. Šodien eju pie fizioterapēta, jo zinu ka to kaiti var izārstēt pus stundas laikā kaut kādā veidā masējot kakla cīpslas.  Gribēju pateikt, ka ja taisiet izolācijas vingrinājumus, mēģiniet sasprindzināt tikai tos muskuļus, kurus trenējat un ievērojiet pareizu tehniku, un elpošanu, savādāk ies kā man.

0 0 atbildēt

lūdzu, izņem šo ārā, pirms kāds ir savainojies emotion

kā profesionāle varu teikt,ka šeit ir daudz kļūdu, kas var maksāt dārgas un ilgstošas vizītes pie fizioterapeita...

šāda veida treniņu komplekss ir jāsastāda katram individuāli, ņemot vērā muskulatūras attīstības esošo līmeni. Un, trenējot muguru - VIENMĒR proporcionāli jānoslogo vēdera muskulatūra.

Atlētiskā vingrošana ir pietiekoši sarežģīta - nekādā gadījumā nedrīkst nodarboties ar pašdarbību svaru zālē,ja neesi pieredzējis sportists (vai arī tuvumā nav konsultējošā trenera).

4 4 atbildēt

Šitie jau metānu rij :d  Patiesībā ja grib dabīgi, tad laiks , nauda, treniņi, pareizs uzturs

0 0 atbildēt

Deadlifts nu gan ir vingrinājums, kuru nu vispār vajadzētu izslēgt no treniņu programmas ( Ja vien neslimo ar zemo EGO un gribi būt baigais nazis citu acīs)  .... pareizi, nepareizi - lielu smagumu celšana jebkurā gadījumā novedīs pie diska protrūzijas vai trūces.

UN, mugurkaulam ir svarīgi iekšējie muskuļi, kas to tieši aptver.

0 0 atbildēt