57

 396  1

Sveiks! Pieriebās man... pieriebās, ka daudzi latvieši uzdzīvo uz savu tautiešu uzticības.

Regulāri es saņemu piedāvājumus “ieguldīt” naudu, lai kļūtu bagātākam. Piedāvājumu ir simtiem.... esmu pieradis teikt “nē”, jo es zinu ka tā ir mānīšana. Ja kāds tev piedāvā kaut ko neticami izdevīgu – tas nav ticams!

Šodienas mānīšanas tēma ir Spokiem ļoti zināma. Ne administratoru vainas dēļ, bet gan pamatojoties uz vārdu brīvības principa, šī mānīšanās notiek tieši šajā portālā.

Komentāri 57

0/2000

Jau no pirmssākumiem, kad izlaida pirmos Skyway rakstus neuzticējos un komentāros aizrādīju, ka skan pēc nereālas utopijas. Protams, no autora un dažiem lietotājiem saņēmu kritiku

 9  0 atbildēt

Džeki nedraudzējas ar elementāru fiziku!

 9  0 atbildēt

Paldies par izskaidrojumu, man san šie rakst likās aizdomīgi, tagad sapratu kapēc.    

 9  0 atbildēt
Mūs muļķo un apkrāpj Lembergs.
 7  1 atbildēt

Klau ! Šobrīd melo VISI - sakot no eko zemeņu pardevejiem , beidzot ar politiķiem ! 

Tikpat labi vari cīnīties ar Ķekavas vistu spārniņu atlaidēm , vai tīrāko tabaku ! 

Reklāmas paradokss , jo vairāk melo , jo vairak cilvēki uzķeras !

 5  0 atbildēt
Astrali. Tu esi idiots un krāpnieks, vai precīzāk idiotisks krāpnieks. To gan jau esmu tev teicis jau kopš pirmās tavu rakstu sērijas.
 4  0 atbildēt

http://www.mīlu Kombuļu Inesi/news/national/politics/vid-darbiniece-gargazevica-deklarejusi-2-04-miljonu-eiro-vertas-ieguldijumu-fondu-dalas.d?id=50079229

http://jauns.lv/raksts/bizness/250463-finansu-krapnieciba-sogad-sit-neparasti-augstu-vilni

http://www.mīlu Kombuļu Inesi/news/arzemes/krievijas-uznemejs-ar-lietuva-noraidito-saubigo-nakotnes-transporta-projektu-censas-iekardinat-igaunus.d?id=46684527

troļļu piegājiens http://sky-way.lv/blog-post/isi-par-galveno-tiesa-lietuva/

Junickim atlikušajā mūžā tiek gatavota rūtotā saulīte

un viņa līdzdalībniekiem (tai skaitā astraalim) 8-20 gadi

 4  0 atbildēt

Patiesībā viņš ir atradis lielisku stratēģiju, kā iegūt medaļu par katru rakstu, jo visus rakstus komentē idioti, kuri dāvā tam astrālim visus burgerus un ko vēl ne par 100-tiem komentāru

 3  0 atbildēt

Kā tur bija ar tām viltus ziņām :"Nevienam nav aizliegts būt stulbam!" Ja cilvēciņiem Latvijā ir tik daudz naudas ka var atļauties tērēt tādām muļķībām, tad nu lai arī saņem rezultātu.

 2  0 atbildēt
Raksts ir labs. Ir petits,vakta informacija. Man tikai interese viena lieta,kapec tu ta sacepies par Astrala(ja nekludos) rakstiem?
 2  0 atbildēt

Neesmu iedziļinājies SW un transportēšanas jomā. Bet esmu iedziļinājies blokķēdē un digitālajās valūtās, pagaidām neredzu neko citu kā tikai vēlmi savākt naudu caur ICO. 

Tā kā tu esi tik ļoti iedziļinājies, tad noteikti vari nosaukt arī mīnusus, jo tādi ir pat pašam labākajam projektam, tāpēc nosauc 5. 

 1  0 atbildēt

Īsi par šī raksta autoru: "Šodienas mānīšanas tēma ir Spokiem ļoti zināma", " vārdu brīvības principa", " jums būs uzzināt viegli", " piestiprinātas pie kanāta", " lābvēlīgas dabai", "reklāmē", " es jums izklāšu un atklāšu visu pa plauktiņiem", " Tiek melts", Shinkansen - elektrovilciens kurš patērē degvielu un rada CO2 (ko pīpē autors), " 500km/h pa stīgu" (tad stīga vai kanāts?), " Pat nav jāicirst koki", " Ir jaizcirta visi koki", " pacēlājs ar inžinieriem", " Aiz uzticības", " reklāmēties".

P.S. Tēma iespējams aktuāla, bet piedodiet atvainojies, kā var ticēt autoram kura izglītības līmenis ir 5 klases līmenī ........?

 1  2 atbildēt
Katrs pelna naudu kā grib. Ja tev skauž, izdomā pats savu projektu un kās naudu no duraciņiem. Bet redzi, pašam tak smadzenes nepietiek. Vieglāk ir izkritizēt citu cilvēku darbu.
 0  2 atbildēt

Izlasīju spokos rakstu un ieguldīju Skyway 350 tukstošus !!

Autors muļķis ?? Investori nelasa spokus. Astrālis var solīt kaut vai 1000 000 % peļņu, nu nav cilvēki muļķi.

 1  5 atbildēt

JAUNAIS UNICAR PIRMS SERTIFIKĀCIJAS TESTOS <<<<<<<<VIDEO

Unikāla mašīna, kurai nav analogu. Tie ir kompānijas darbi, kamēr visādi spoku nekompetenti runā par lietām, kurām nav vispār nekādas sajēgas. Jau 2 mašīnas ir sertificētas, un tagad tiek gatavots arī unicar sertifikācijai.  Paskatieties, cik vienmērīgi tas uzsāk braucenu un cik skaisti to turpina un katram ir iespēja to visu apskatīt klātienē un pārliecināties, ka tas vis ir īsts un tiek darīts daudz daudz vairāk, nekā tiek rādīts.

Rakstiet visi, kuriem interesē 3-5 vai arī tikai 4. Augustā apmeklēt Baltkrieviju un neizdodot daudz personīgos līdzekļus nokļūt EcoFestā, kur tas vis tiks parādīts, būs iespējas izvizināties modernajā transportā, aptaustīt un ieraudzīt vēl ļoti daudz vienreizējas lietas, kas izmainīs transporta nozari. Es pats tur būšu no 3-5 Augustam un labprāt iepazītos ar jauniem draugiem.

Pat, ja tu negribi būt investors, tev to nav jādara, bet es domāju, ka šāda mēroga prezentācijas būs interesantas ikvienam cilvēkam, kuram interesē jauna tehnoloģija, kuram interesē blockchain, jo būs ļoti daudz ko redzēt, uz tikšanos!

 0  5 atbildēt

Ārprāc, ārprāc draudziņ, cik Tu nekompetents esi! Nerunāsim vispār par Tavu drausmīgo valodu un tik pat drausmīgajām gramatikas kļūdām, kas parāda intelekta līmeni.

Es tiešām lasiju Tavu rakstu un smējos . Tur tik daudz aplamas lietas ir minētas, ka pat saskaitīt grūti bija, bet es paskaidrošu visiem dažas no TOP.

Runājot par ātrumiem. Raksta autors pat nav iedziļinājies tajā tēmā, par ko viņš te gudri runā, jo es jau pirmajā teikumā ieraudziju nu ļoti milzīgu kļūdu un man bija skaidrs, ka vis pārējais raksts būs pa tukšo, bet izlasiju intereses pēc.

SkyWay nav trošu transports draudziņ, bet gan nospriegota sliede, pa kuru brauc sastāvi uz tērauda riteņiem. Trošu transports ir pavisam cita lieta, kad vagoniņi ir iekarināti trosē un notiek kustība tādā veidā. Kā piemēru vari apskatīties kalnu pacēlājus, kas ir trošu transports. Protams, ka nekādā gadījumā SkyWay unibus nespēs attīstīt tādu ātrumu pārvietojoties pa trosi

SkyWay ātrgaitas sastāvi veiks kustību pa speciālām fermām, kas ir pietiekami izturīgas un cietas, kā arī līdzenas, lai tas ātrums tiktu sasniegts. Reālajā dzīvē tāds ātrums diez vai, ka būs, jo tas ir maksimālais ātrums, bet parasti kustība notiek nedaudz zem maksimālā. Tāda trase jau ir gatava (1km), kur arī notiks testi, bet lielākam posmam tik būvēts pagarinājums par vēl 21 kilometru, jeb jauna trase.

Autors ir ievietojis bildi, kurā ir redzama ātrgaitas trase (viens no variantiem), bet es galīgi nesapratu, kādēļ tā netika pieminēta, bet, gan tika pieminēta trose, kas nemaz tāda nav, jo ir nospriegota sliede.

Vai kāds domā, ka es piesaistu investorus caur spoki.lv? nē, es to tur nedaru, un man liekas, ka to var lieliski redzēt, jo es nekad neesmu nevienu aicinājis investēt publicējot rakstus, kā arī nenosaucu nevienu fondu vai kaut ko līdzīgu, kam būtu kāda saistība ar investīcijām. Tad man jautājums autoram, kādā veidā es tur meklēju investorus?

Lietuvas lieta? draugi mīļie un autor, Junickis uzvarēja tiesā par Lietuvas lietu un viņam tika atdota konfiscētā nauda ar ļoti lielu procentu. Netika pierādīta nekāda Junicka vaina un visi pārmetumi bija vienkārši Lietuviešu iedomas, ka Junickis būvējot tuvu NATO karabāzei slepenu krievu projektu - idiotisms augstākajā līmenī un šodien mēs atklāti redzam, kas tas par slepenu spiegu projektu.

Blockchain? Tas būs precendents transporta jomā visā pasaulē un neviens vēl neko tādu nebija līdz šim izdarijis. SkyWay sistēma darbosies iekšējā tīklā, kas būs decentralizēts, jo būs nenormāls datu apjoms un bez blockchain tehnoloģijas sistēma nedarbotos kā vajag un viņi to ir sapratuši. Es tikai piebildīšu to, ka Latvijā maz vispār kāds zina, kas ir kriptovalūta un blockchain, bet citās valstīs šo tehnoloģiju jau ļoti raiti ievieš un tā izmainīs ļoti daudzas lietas. Autoram nav sajēgas par šo tehnoloģiju un kā tā tiek un var tikt pielietota gandrīz vai jebkurā biznesā, kas atvieglos dzīvi ļoti pozitīvā veidā.

Nu ko es varu piebilst? autors ir ļoti nekompetents un viņam derētu palasīt un pamācīties, jo pilnīgi vis bija garām un man nav vēlēšanās turpināt. Es Jums varu ieteikt palasīt manus rakstus, kur ir tikai fakti un pierādījumi. Es neko savos rakstos nereklamēju un ja to gribētu, tad arī darītu. Es ievietoju rakstus, jo esmu investējis kompānijā un nav nav pilnīgi nekādu šaubu par to, ka tur nav ne grama no krāpniecības, kas ir pierādāms ar ļoti ļoti daudz faktiem. 

Es saskatu tehnoloģiju, kas ir super moderna, lēta, ļoti efektīva, dabai 100% draudzīga, droša un vajadzīga. Pirms kaut ko komentējat, palasiet autora rakstu, cik tas ir nekompetenti uzdrukāts, ar entajām drukas kļūdām un ļoti daudz patiesībai neatbilstošām lietām.

Te video no jaunajiem 18-vietīgā unicar testiem! 

Unicar tehniskie parametri:

- Gabarīti - M: 10 x 2,4 x 1,65;

 - Masa t, 4,75 (pašmasa) 6,1 (pilnā);

- Pasažierietilpība, sēdvietas tika: 18 (3 x 6);

- Ātrums, km/st. 150 (max. ražotāja) 100 (tehnoparka apstākļos);

- Enerģijas patēriņš, kWh (l/100km) uz 100 km/st. - 11,0 (2,8), kas pārveidojot uz vienu pasažieri nozīmēs 0,61 kWh, vai arī 0,16l uz 100 kilometriem ceļā;

- Brauciens autonomā režīmā ar 100km/st. lielu ātrumu, 300km. (ar autonomo režīmu biju domājis baterijas enerģiju bez ārējās padeves.)

VIDEO AR UNICAR TESTIEM: https://www.youtube.com/watch?v=FzZDbz8dMQg ;

Būs vēl ļoti daudz informācijas un ticiet man, vis tiks izdarīts kā plānots un parādīts, kā arī ieraudzīsiet vēļ ļoti daudz interesantas lietas, sekojiet maniem rakstiem un pārliecinities paši par to, ka šī raksta autoram nav nekādas kompetences tā izteikties, jo raksts ir vieni meli, drukas kļūdas un sagrozīta informācija.

 0  5 atbildēt

Es visu parādīšu pēc mēneša, arī daudz video būs.

 0  6 atbildēt