Mūsdienu tehnoloģijas viegli pārspēj video spēļu standartus attēla kvalitātē un to kopējā izskatā. Piemērs - Pixar radītās multfilmas, kuras izskatās vienkārši fantastiski! Lai radītu šādu grafiku tiek lietotas milzīgas datoru fermas, bet ar to ir par maz, jo video nevar tikt atskaņots reālajā laikā.
Brigade 2 ir izstrādes stadijā, bet jau spēj piedāvāt fotoreālistisku attēlu kvalitāti reālajā laikā. Pēc izstrādātāju teiktā, lai panāktu pilnvērtīgu dziņa darbaspēju nepieciešami specifiski dzelži. Konkrētā demonstrācija, kas tika izrādīta Singapūrā, darbojas ar 60 kadriem sekundē un 720p izšķirtspējā pateicoties OTOY mākoņu servisam.
Kur ir problēma?
Mūsdienu video spēles neattīsta fotoreālistisku grafiku, jo pietrūkts jaudas. Parasti spēles lepojas ar dinamisku gaismu, pāris iespējām to atstarot. Reālajā dzīvē visas virsmas un visi priekšmeti atstaro gaismu un maina kopējā skata apgaismojumu. Piemēram, uz galda novietotā vāze atstaro gaismu uz galda virsmu un otrādi. Tādējādi mainās abu objektu krāsas palete.
Brigade 2 dzinis darbina Real-time path trace (Nav ne jausmas, ko tas nozīmē Latviski) tehnoloģiju. Tehnoloģijas pamatā katram attēlotajam pikselim ir savs stars, kas mijiedarbojas ar citiem stariem un blakus esošajām virsmām, tādējādi nosakot kādu krāsas korekciju nepieciešams veikt. Lai atskaņotu modernu videospēļu scēnu Full HD izšķirtspēju, nāktos kalkulēt biljoniem pikseļu vienlaicīgi.
To arī veic Brigade 2 dzinis pateicoties uzlabotiem algoritmiem un jaunu tehnoloģiju implementāciju ir samazināts nepieciešamo resursu daudzumus un panākts, ka video spēļu scēna var tikt apstrādāta reālajā laikā.
Joptv kas par atteeliem!!! ta vien liekas ka isteniba nofotografeti!!!!