local-stats-pixel fb-conv-api

Inkscape [dialogi]122

154 3

Šoreiz pastāstīšu, kā izmantojot bezmaksas programmu Inkscape, var veidot dialogus, kurus var plaši izmantot sev vēlamos nolūkos. Ar Inkscape viedotā grafika var tikt plaši lietota apdrukām, plakātu izdrukām un citos nolūkos. Vērtīgākais šādi sagatavotai grafikai ir tas, ka attēla fons vai tā daži elementi var tikt atstāti caurspīdīgi, kapēc šādi sagatavots attēls var tikt izmantots papildinot bildi ar sev vēlamu dailogu, atstājot pārējo bildes daļu nemainīgu. Ja tevi interesē detalizētāk, kas raksturīgs šādi sagatavotai grafikai, vari paskatīt manis veidoto iepriekšējo daļu - http://spoki.tvnet.lv/spele/Inkscape-trollagimis/769608">troļļaģīmis

Ja nezini, kur lejupielādē programmu un kā sakārtot grfaikas laukumu, vari paskatīt iesākumu manam iepreikšējam rakstam 'troļļaģīmis' http://spoki.tvnet.lv/spele/Inkscape-trollagimis/769608

Darbības pa soļiem:
1||paraugs|Atver Inkscape, nospied F8 vai rīku joslā kreisajā pusē uzspied lauciņam ar burtu A
2||paraugs|Ar peli uzspied vietā, kurā gribi sākt rakstīt un uzraksti sev vēlamo tekstu, pēc tam uzspied lauciņam ar bultiņu vai F1, lai uzrakstīto pabīdītu
3||paraugs|Uzpied lauciņam ar zīmuli vai F6, lai sāktu zīmēt dialoga rāmi. Novieto peli vietā, kurā gribi sākt zīmēt dialoga rāmi un nospied vienreiz peli, pēc tam otreiz nospiežot peli, vietā kurā gribi, lai beidzas taisna līnija, varēsi sākt zīmēt pārējo dialoga rāmja daļu
4||paraugs|Uzliekot peli līnijas galā, kvadrātiņš, kurš bija balts iekrāsosies sarkans, kas nozīmē, ka varam izmantot līnijas galu, lai turpinātu zīmēt dialoga rāmi
5||paraugs|Turot peli nospiestu, velc līniju apkārt tekstam, beidzot līniju netālu no vietas kur sāki
6||paraugs|Atkal uzliec peli uz nu jau turpinātās līnijas gala, tā lai kvadrātiņš iekrāsojas sarkans, kas ļauj turpināt dialoga rāmi
7||paraugs|Vienreiz nospiežot peli sāc līnijas turpinājumu un otreiz to nospiežot vietā, kur līniju sāki, savieno līnijas galus, lai pabeigtu dialoga rāmi
8||paraugs|Par cik dialoga rāmi zīmēji pēc teksta uzrakstīšanas viņš atrodas virs uzrakstītā teksta, nospied baltās krāsas lauciņu pašā apakšā, padarot rāmja vidu baltu
9||paraugs|Nospied F1 vai lauciņam ar bultu, kas iezīmē dialoga rāmi. Augšā parādīsies josla, kas nosaka iezīmētā novietojumu. Uzspied lauciņam ar līnijām, kurš norāda, ka tevis atzīmētais tiks pārvietots par vienu slāni zemāk, kas novietos dialoga rāmi zem uzrakstītā
10|paraugs|Vēlreiz uzspied lauciņam ar burtu A vai F8 un novieto peles kursoru vietā, kurā vēlies sākt nākamo dialoga daļu
11|paraugs|Uzraksti dialoga nākamo daļu, ja teksts ir pa garu, nospied Enter, lai pārnestu teksta turpinājumu jaunā līnijā
12|paraugs|Turot peli nospiestu, pārvelc tekstam no teksta begām līdz sākumam, kas iezīmē tekstu. Pēc tam augšējā joslā vari centrēt tekstu un mainīt fontu
13|paraugs|Līdzīgi kā iepriekš uzvlec nākamo dialoga rāmi, turpinot līniju, sākot to no sarkanā kvadrātiņa un beigās savienojot līniju, kas noslēdz dialoga rāmi
14|paraugs|Tā pat kā pirms tam, atrod pašā apakšējā joslaā balto lauciņu, uzpied tam. Nospied F1 vai rīku joslā kreisajā pusē uzspeid bultiņai
15|paraugs|Augšā joslā, kas satur lauciņus ar novietojuma labošanu, atkal uzspied lauciņam, kurš nosaka, ka rāmja slānim jāpabīdas zem uzrakstītā teksta slāņa
16|paraugs|Uzspied bultiņai vai nospied F1, pēc tam, turot peli, pārvelc pāri pirmajai dialoga daļai, iezīmējot gan rāmi gan tekstu
17|paraugs|Nospied (Shift+Ctrl+E) vai izvēlies izvēlnē Fail|Export Bitmap..., lai atvērtu grafikas eksportēšanas dialogu
|||||+ tur nospied (Selection)
|||||+ zem Bitmap size vari ierakstīt grafikas platumu punktos, 500 punktu ir diezgan liels izmērs salīdzinoši ar bildēm, kuras tiek izmantotas rakstiem
|||||+ apakšā atķeksē Hide all except selected
|||||+ nospied (Browse...), lai izvēlētos vietu uz sava kompja, kur saglabāt grafiku, kā attēlu
18|paraugs|Norādi kurā mapē vēlies saglabāt attēlu, ieraksti datnes nosaukumu 'dia-sveika.png' un nospied (Save)
19|paraugs|Pēc tam eksportēšanas dialogā uzspied (Export), kas nosūtīs datnē 'dia-sveika.png' tevis atzīmēto un aizver eksportēšanas dialogu
20|paraugs|Turot peli nospiestu, pārvelc pāri sevis izveidotā dialoga otrai daļai, iezīmējot gan sevis uzrakstīto tekstu, gan otro dialoga rāmi
21|paraugs|Nospied (Shift+Ctrl+E) vai izvēlies izvēlnē Fail|Export Bitmap..., lai atvērtu grafikas eksportēšanas dialogu
|||||+ tur nospied (Selection)
|||||+ zem Bitmap size vari ierakstīt grafikas platumu punktos, 500 punktu ir diezgan liels izmērs salīdzinoši ar bildēm, kuras tiek izmantotas rakstiem
|||||+ apakšā atķeksē Hide all except selected
|||||+ nospied (Browse...), lai izvēlētos vietu uz sava kompja, kur saglabāt grafiku, kā attēlu
22|paraugs|Norādi kurā mapē vēlies saglabāt attēlu, ieraksti datnes nosaukumu 'dia-negribu.png' un nospied (Save)
23|paraugs|Pēc tam eksportēšanas dialogā uzspied (Export), kas nosūtīs datnē 'dia-negribu.png' tevis atzīmēto un aizver eksportēšanas dialogu
Ja|paraugs|vēlies saglabā sevis paveikto un aizver programmu.
|||
|Izveidotā dialoga paraugs uz bildes|

mēģini, vērtē un komentē emotion

« 1  2  3 »
154 3 122 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 122

0/2000