local-stats-pixel

Cik mēs patiesībā zinam ? 27

 66  2

Raksts ir ļoti garš , tādēļ izlēmu to sadalīt daļās.

Tātad turpinājums

"Lai zem kāda termina mēs to iepakotu, vai zem brīnumainas augšamcelšanāsvai klīniskās māves, var pieņemt faktu , ka Jēzus ir izdzīvojis pēc krustā sišanas, jo to apliecina daudzi vēstures avoti. Tātad Dieva dēls ir nevēlams cilvēks Romas Impērijā, jo viņš joprojām tai ir drauds. Tas būtu loģiski, ka dieva dēls pieņem citu vārdu un slepus dodas tālāk no romiešiem.

Bībelē ir teikts, ka Jēzus apustuļu priekšā uzbrauca debesīs un apsēdās Dievam labajā pusē. Bet kā kāds var zināt, kurā pusē viņš Dievam apsēdās? Kas to var apstiprināt ? Kas tad ir redzējis Dievu? Vai fizisks ķermenis vienkārši var uzlidot debesīs un pārvarēt gravitācijas likumu, tas ir , protams, katra paša ticības jautājums. Interesanti, ka četri baznīcas atzītie apustuļu evaņģēliji, uz kuriem ir bāzēts Jēzus stāsts un mācība Bībelē (Jaunajā derībā), patiesībā nemaz neko skaidri nestāsta par debesīs uzbraukšanu. Tad kur radās šī versija un vai tik tas nav vairāk kristietības pamatlicēju izskaistināts Jēzus stāsta nobeiguma traktējums, pēc tam kad ziņas un liecības par pravieša likteni, pēkšņi tā laika Vidusjūras baseina zemēs izgaisa, jo Jēzus pazuda nezināmā virzienā. Bībele un evaņģēliji ir ļoti tēlaini vēstures un teoloģijas avoti, kurus var dažādi interpretēt, iespējams nemaz vietām neizprotot to patieso nozīmi un domu. Turklāt jāatzīst, ka vēsture un patiesība vienmēr ir bijuši relatīvi jēdzieni. To cilvēki gadsimtiem ir mēģinājuši traktēt, kā ir bijis izdevīgi, un piemērus te var atrast miljoniem, kaut vai runājot par kristietības tēmu - slavenais Turīnas līķauts. Gadsimtiem uzskatīja, ka tajā pravietis tika guldīts kapā, bet pēc modernajām, zinātniskajām pārbaudēm pierādījās, ka tas nekādi nevar būt vecāks par 12. gadsimtu.

Pastāv versija, ka debesīs uzbraukšana varēja būt konspirācija, kas ar apustuļu palīdzību dotu iespēju Jēzum mīklaini nozust nezināmā virzienā, piesedzoties ar nonākšanu debesīs, lai romieši viņu nevajātu.

Uz brīdi pieņemsim, ka Jēzus neuzbrauc debesīs, bet slepus dodas prom no Palestīnas. Bet uz kurieni ? Uz Austrumiem, uz vietu, kur viņš pavadījis daudzus savus pilnveidošanās gadus, tur, kur viņš nejustos apdraudēts,un, ja precīzi, tad uz Kašmiru. Uzskata, ka tur varēja būt apmetušās daļa no tā saucamajām zudušajām jūdu ciltīm, kurām Kašmira kļuva par mājām pēc tam, kad asīrieši 8. gs. p.m.ē. iekaroja Palestīnu un izsūtīja 10 ebreju ciltis neivenam nezināmā virzienā. Vēsture klusēja par šo cilšu likteni, bet mūsdienās uzskata, ka tās apmetās uz dzīvi un asimilējās ar vietējiem Kašmirā, Afganistānā un Dienvidindijā. Ir pierādīta saikne vārdos un gēnos mūsdienu Kašmiras cilvēkiem ar šīm senajām ebreju ciltīm, turklāt Jēzum Kašmira varēja kļūt kā otrās mājas un alternatīva Palestīnai, kr viņš bija nevēlams cilvēks.

Tāpat loģiski , ka viņš maskējoties pieņem vitu vārdu Yuz Asaf. Kāpēc Jēzus varētu būt šis Yuz Asaf? Pirmkārt, tāpēc, ka šī 1.gs. dzīvojošā svētā cilvēka mācība un dziedniecība bija identiska Jēzum Kristum. Yuz Asaf esot ģerbies tieši kā Dieva dēls, vienmēr visos tekstos un attēlos viņš parādās ar Jēzus drēbēm un viņam tik raksturīgo jostu. Turklāt vārds Yuz Asaf seno Afganistānas un Kašmiras ebreju valodā nozīmē Jāzepa dēls, tāpat šis vārds atvasinot tulkojas kā Dziednāto līderis, bet kapavietas nosaukums Rozabala varētu būt atvasināts no vārda Rauz bal, kas nozīmē Pravieša kaps. Interesants ir arī fakts, ka musulmaņi Yuz Asaf uzskata TIEŠI par savu svēto, bet viņa kaps datējams stipri pirms islama rašanās. Pie tam, Yuz Asaf nav apglabāts musulmaņu tradīcijās, t.i., vērsts ziemeļu-dienvidu virzienā, bet gan apglabāts jūdu apbedīšanas manierē, vērsts rietumu-austrumu virzienā.

Zīmīgi, ka sarkofāgā virs kapavietas ir svētā lietas, kas norāda uz lielu līdzību ar Jēzu Kristu. Un visbeidzot, pie kapa ir iegravēts akmens ar Yuz Asaf pēdām, kurām ir kustā sišanas naglas radītās rētas(!!!!), bet Kašmirā nebija pieņemts sist cilvēkus krustā. Turklāt naglas rēta kreisajai pēdai ir stipri augstāk un tuvāk pirkstiem, norādot, ka pēdas ir sistsas kopā ar vienu naglu un ka kreisā pēda atradusies virs labās, tieši tā, kā Jēzum, krustā sitot.

Dažādos tekstos un dokumentos figurē Jēzus saistība ar Indiju un Kašmiru un šo sensacionālo versiju. Diemžēl vairāki dokumenti mistiskos veidos ir pazuduši. Viens no slavenākajiem bija atrasts turpat līdzās Kašmirai - Hemis klosterī Ladakhā (Mazajā Tibetā). Šo seno tīstokli bija redzējuši daži slaveni pētnieki un vēsturnieki, tai skaitā arī slavenais krievu pētnieks, gleznotājs un rakstnieks Nikolajs Rērihs, kurš par šo manuskriptu runāja, jo bija to redzējis. Bet 20. gs. pirmajā pusē tīstoklis pēkšņi pazudis, radot aizdomas, ka Vatikāns tur varētu būt pielicis savu pirkstu, jo šāds sensacionāls paziņojums ar pierādījumiem stipri iedragātu baznīcas un reliģijas stāvokli.

Ne visus dokumentus var aizvākt ... Piemēram, Puranā vienā no 18 svētajām hinduisma grāmatām parādās interesants ieraksts par Jēzus ierašanos Kašmirā, kur pravietis, satiekot vietējo karali pēc krustā sišanas, tam skaidro, kas viņš ir. Puranā (Bhavishyat Mahapurana, volume 9 verses 17-32) ir ieraksts: "Mani dēvē par Dieva dēlu, esmu dzimis no jaunavas, esmu neticīgo vadītājs ... Es nāku no tālas zemes, kur nav taisnības ...es esmu Mesija."

Ir vēl vairākas liecības, kas norāda , ka Yuz Asaf varētu būt Jēzus no Nācaretes. Arī 1945. gadā Ēģiptes tuksnesī atrastais apustuļa Tomasa evaņģēlijs, kas nonācis nevis Vatikānā, bet glabājas muzejā Kaitā, nonāk pretrunās ar citiem baznīcas akceptētiem evaņģelijiem, tāpēc to, kā daudzu citus evaņģēlijus un vēstures avotus, baznīca nav akceptējusi un noliedz, sludinot 4 apustuļu - Marka, Mateja, Jāņa un Lūkasa evaņģēlijus. Viena no interesantākajām un uzskatāmākajām rakstiskajām liecībām par Jēzus slepeno dzīvi Austrumos ir Acts of Thomas , kas arī ir vēstures dokuments par apustuļa Tomasa dzīvi. Šajā senajā dokumentā in minēts, kā Jēzus kopā ar apustuli Tomasu mūsu ēras 47. gadā Taksilā (sena budistu pilsētiņā, kas atrodas mūsdienu Pakistānā) apmeklē vietējās princeses, Gandharas karaļa meitas kāzas. Turklāt Taksilā atrodas gravējumi, kuri attēlo Jēzu un apustuļa vizīti kāzās.

turpinājums sekos.

Izmantotie avoti:
http://www.delfi.lv
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 7

0/2000

Labs raksts emotion patiik shitaadas lietas :)

 1  0 atbildēt

Tas ir tavs viedoklis, ja tu esi iestrēdzis pie šī pieņēmuma tad tā ir tava vaina, ne mana. Tu tikai esi kārtējais pierādījums tam, ka šodien patiešām cilvēki nespēj pieņemt neko citu kā vien to ko baznīca ir pieņēmusi par pareizu viss pārējais jums šķiet nepareizs. Tikai tagad nepārproti mani . Es neceņšos tevi piespiest domāt savādāk . Tādēļ lūdzu , ja tevi šie fakti neapmierina un, ja tie neatbilst tavam viedoklim par šo visu neizliec savu neapmierinātību šeit .

 1  1 atbildēt

viss rakstīts pirmajā daļā . :-) 

Pirmakārt jau senie budistu un hinduistu teksti un dokumenti pierāda, ka Jēzus, tā saucamajos 18 zudušajos gados, tas ir, laika periodā no 12 līdz 30 gadu vecumam, par kuriem nekas nav minēts eveņģēlijos un Bībelē, ir nodzīvojis ilku laiku Indijā un Tibetā. Tur viņš mācījies un attīstījis savas zināšamans un prasmes, ietekmējoties no hinduisma un īpaši no budisma mācībām un atziņām.

 0  0 atbildēt

Laikam jau jāsāk ar to , ka tu kaut ko esi palaidis garām. Šo rakstu nerakstiju es !!!! Un sākumā arī to pieminēju , bet lasot tavu komentārus izskatās, ka tu rakstus neesi pat kārtīgi lasījis vien dažas rindkopas kuras arī aktīvi centies te spiest man acīs . 

Un cik tu pats , gudrītis, esi lasījis tos dokumentus ? Tu pats ej pretrunās ar sevi . Un kopš kura laika sadaļā `mistika` vispār ir kāds neapgāžams fakts ?!?! Tādēļ tā ir mistika lasot visu šīs sadaļas saturu mēs paši izlemjam ticēt tam vai nē . 

Ej savu ceļu un es savējo .

 0  0 atbildēt

Divi vārdi-PARTY HARD!

 0  0 atbildēt