local-stats-pixel fb-conv-api

Bankas apmeklējums38

163 9

Sveicināti, gribēju ar jums padalīties savā stāstā un tas ir sekojošs. Jau labu laiku dzīvoju kopā ar savu draudzeni, nu teiksim gadi pieci, kas principā ir diezgan ilgs laika periods. Visu šo gadu garumā nevis man, bet kaimiņam pienāk no bankas konta atskaite, nezinu kāpēc kaimiņam,  nevis man, jo cik zinu iepriekšējā draudzene ar gramatiku draudzējās un nevarēja bankā iesniegt nepareizu adresi.Bet var jau būt, jo kam gan negadās kļūdīties. Esmu ziņojis viņai par šo pārpratumu, viņa teica, ka visu labos, bet vēl joprojām pienāk konta atskaite. Esmu zvanījis uz bankas klientu apkalpošanas tālruņiem, parasti bezjēdzīgs pasākums, bet man atceroties viņas dzimšanas datus izdevās ar šo apkalpojošo personu vienoties, ka par to tiks paziņots un ar viņu sazināsies, lai noskaidrotu un atrisinātu pārpratumu.Bet te tev nu bija ir pagājuši vēl divi gadi un nekas nav mainījies. Turu rokās kārtējo konta izrakstu, šoreiz izdomāju doties uz bankas filiāli un tikt beidzot skaidrībā ar šo pārpratumu, bet kā izrādījās, ka par velti tērēju savu bezdarbnieka brīvo laiku un bojāju nervus. Ienākot filiālē paņēmu numuriņu sagaidīju savu rindu un devos uz kabīnīti, virs kuras iedegās mans numuriņš. Ieejot kabīnītē sapratu, ka šī persona ir vēl stulbāka par galdu pie kura tā sēdēja, jo atbildēja ar standarta frāzēm nemaz neklausoties, ko es mēģinu pateikt vai kā savādāk mēģinot risināt šo problēmu, tāpēc teicu, ka vēlētos runāt ar kādu augstāk stāvošu darbinieku , pēc  viņas iziešanas no kabīnītes nostāvēju tur apmēram 10 minūtes nezin ko gaidot. Tad pēkšņi atvērās durvis un šī jaunkundze ar drausmīgo sejas izteiksmi un bailīgo skatienu aicināja mani doties pie priekšnieces, kuras kabineta durvis jau bija atvērtas mani gaidot. Cerēju, ka nu vismaz beidzot kaut ko panākšu, bet atkal kļūdījos , jo kā izrādās bankas darbinieki ir pilnīgi grāmatu un pavēļu vergi un cilvēcīgais faktors šajā bankā nepastāv. Ienākot kabinetā sasveicinos un jautāju vai padotā ir jūs informējusi par manu problēmu , uz ko seko pret jautājums vai jums ir pilnvara no šī cilvēka? Tad jautāju kāda velna pēc man tā būtu nepieciešama ,ja tikai vēlos ,lai banka sazinās ar savu klientu un noskaidro vai klients vēlās saņemt uz šo adresi ,kuru es norādu atskaites. Ņemot vērā , ka klients pašlaik dzīvo 300 km. attālumā no Rīgas šaubos ,ka konta izrakstu viņš vēlētos saņemt katru mēnesi satiekoties ar bijušo , ņemot vērā, ka kontaktus neuzturam. Mēģinot bilst kaut vārdu, kas neizdodas , jo dotā priekšniece neaizvērās un manī pat neieklausās visu laiku paaugstinot toni kādā runā ar mani beigās ,kad mēģinu ko iestarpināt par savu problēmu vēl aizrāda , lai nebļauju viņai virsū, ko pati darīja pēdējās desmit minūtes. Kad beidzot esmu  ticis pie iespējas ko bilst un saku ,ka vai tad viņu interesēs nav aizsargāt klientu informāciju un tiem domātās vēstules neļaut lasīt visiem , viņa atkal sāk murgot kaut ko par pilnvaru un to, ka man tas būtu jārisina kā bijušajam draugam nevis viņiem kā klientu pārstāvošai bankai.   Es tikai mēģināju ierosināt ,ka viņiem ir pieejams viņas telefona numurs un viņi var aizsūtīt sms vai e pastu ar jautājumu un atrisināt problēmu, bet tā vietā uz mani atkal sāk bļaut, ja jau viņiem nerūp klientu apkalpošanas servisa kvalitāte, tad es neesmu vainīgs ,nevajag uz mani bļaut un saku , lai pārtrauc un mēģinām rast kādu risinājumu uz ko atkal seko atbilde jums pašam tas jārisina . Pēc viņas domām man tagad jābrauc 300 km. ,lai sazinātos ar šo cilvēku, ar kuru neesmu sazinājies 5 gadus? Draugos nevaru atrast, jo ir mainījusi uzvārdu, zvanīt uz veco numuru nevēlos ,jo man nav grūti izmest  šīs atskaites miskastē, bet bankai kā izrādās tas nerūp ,jo vadītāja turpinot bļaut vienu un to pašu  nejēdza šo problēmu atrisināt pat nejautājot šīs personas vārdu uzvārdu un dzimšanas datus. Piecēlos, atvadījos viņai vāroties un  izgāju no kabineta tā arī neko nepanākot. Cik esmu saskāries ar Swedbanku šādu problēmu nav un cenšas uzklausīt klientu un risināt radušās problēmas. Tāpēc novēlu  pēc iespējas mazāk saskarties  ar šādiem stūrgalvīgiem plānā galdiņa urbējiem ikdienā. Paldies. Un nerakstīju speciāli šo kā antireklāmu bankai, bet paši vainīgi , jo tāda ir viņu attieksme pret saviem klientiem un viņu personīgo datu drošību , jo no izraksta var redzēt , kur veikti maksājumi ,k āda ir konta bilance ,šīs personas iespējamo telefona numuru , ja tas tiek apmaksāts interneta bankā utt.  

163 9 38 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://youtube.com video
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 38

0/2000

atbildot uz epg komentāru " dīvaini jau gan būtu, ja jebkurš, kas atnāk u... " bet ja man nav tā cilvēka kontakti ziņu nosūtīt taču viņi var?  bet negrib

1 0 atbildēt

A tu esi meegjinaajis zvaniit uz to bankas bezmaksas numuru? Pameegjini varbuut tur?

1 0 atbildēt

tad jau vispār unikums - cilvēks cenšas palīdzēt (bijušais draugs) kaut rēķins pienāk vispār uz kaimiņa adresi!! Tak vēl paldies bankā būtu teikuši! Žēl, ka švaks kontakts ar iepriekšējo palicis - varētu viņai ierosināt, lai uzraksta normālu sūdzību, ka viņas dati pa pasauli apkārt tiek dāļāti arī pēc tam, kad par to ticis ziņots (un smuki, ar visiem vārdiem - tās galdiņurbējas). Nevjag nemaz bez tabu, domāju, nelielu rājienu darbiniecei izdotos sagādāt arī pašu spēkiem.. emotion

1 0 atbildēt

atbildot uz wtfs komentāru " a) kas ir bankas konta atskaite? :D b) 5 ga... " atskaite vai konta izraksts vai bilance,sauc kā gribi

1 0 atbildēt

atbildot uz aisse komentāru " bez tabu ;) būs i antireklāma, i pašam 5minūš... " neesmu tik izmisis,jau dabuju rokā caur viņas radiem,bet runa ir par bankas darbinieku attieksi nevis risināt problēmu bet tikai gudri dirst

1 0 atbildēt

kā saka: "Liela brēka maza vilna" :)

0 0 atbildēt

Kur slēpjās mūsu Seb bankas darbinieks,kas mīnusu ielika?

2 2 atbildēt

un man problēmu nav, vienkārši padalījos darbinieku attieksmē un rūpēs par saviem klientiem

0 0 atbildēt

atbildot uz Spocenite komentāru " Vispaar mums tava probleema ir vienalga, atra... " un tici man Es varu uzbraukt un pat daudzos gadījumos esmu panēcis cilvēku atlaišanu,bet ne vienmēr jāpievērš papildus uzmanība sev

0 0 atbildēt

atbildot uz Brick komentāru " Vajadzēja piedraudēt, ka uz Bez Tabu zvanīsi ... " tiku galā vienkāršāk sazinājos ar viņas radiem un vēlāk viņa sazinājās ar mani  

0 0 atbildēt

atbildot uz maazinc komentāru " jauka Swedbankas reklāma... :) " Nu gluži nesanāk,bet pagaidām neesmu saskāries ar problēmām,laikam gan tapēc,ka man tur draugs ir liels priekšnieks  

0 0 atbildēt

Labs raksts!!Bet jāsaka, pat, ja Tev būtu pilnvara tas tāpat nenozīmē, ka savu problēmu atrisinātu, vismaz ne ar pirmo reizi.Man tā gadījās ar Swedbanku, kur ar pilnvaru mēģināju atvērt citam cilvēkam kontu uz banku dabūju iet 8 reizes, lai visus līdz galam nokārtotu.

0 0 atbildēt

atbildot uz helgard komentāru " kā saka: "Liela brēka maza vilna" :) " citās bankās var mēģināt sarunāt,šajā bezjēdzīgi

0 0 atbildēt

Jauks stāstiņš. Tagad nu nemaz negribās būt nekādās attiecībās ar šo banku. :(

0 0 atbildēt

Cik saprotu, tev šī problēma tomēr ir ļoti aktuāla, ja jau sāc uzreiz ar šitādiem uzbraucieniem...

Varu pateikt no savas pieredzes, ka bankas darbinieki, arī "vadītāji" ir tik tiešām plānā galdiņa urbēji, kas ne pie kādiem apstākļiem neatkāpsies no saviem noteikumiem, pat ja problēma ir viegli atrisināma. Un no vienas puses - saproti arī viņus - viņi nevar neko mainīt klienta datos bez klienta (tavas bijušās) klātbūtnes, un saprotami, kāpēc. Tā kā nāksies vien tavai bijušajai pievanīt uz banku un pašai visu nokārtot - nesaprotu, kāpēc tas nav izdarīts jau sen.

0 1 atbildēt

atbildot uz Spocenite komentāru " Vispaar mums tava probleema ir vienalga, atra... " REdzi aita ,ir savas ētikas normas,kas ir jāievēro attiecīgās iestādēs,jo pretējā gadījumā neesi ne ar ko labāks,par tiem,kas tur strādā.

2 4 atbildēt

marked as spam

0 5 atbildēt

пиши по руски и не ной

0 5 atbildēt