local-stats-pixel fb-conv-api

Bankas apmeklējums38

163 9

Sveicināti, gribēju ar jums padalīties savā stāstā un tas ir sekojošs. Jau labu laiku dzīvoju kopā ar savu draudzeni, nu teiksim gadi pieci, kas principā ir diezgan ilgs laika periods. Visu šo gadu garumā nevis man, bet kaimiņam pienāk no bankas konta atskaite, nezinu kāpēc kaimiņam,  nevis man, jo cik zinu iepriekšējā draudzene ar gramatiku draudzējās un nevarēja bankā iesniegt nepareizu adresi.Bet var jau būt, jo kam gan negadās kļūdīties. Esmu ziņojis viņai par šo pārpratumu, viņa teica, ka visu labos, bet vēl joprojām pienāk konta atskaite. Esmu zvanījis uz bankas klientu apkalpošanas tālruņiem, parasti bezjēdzīgs pasākums, bet man atceroties viņas dzimšanas datus izdevās ar šo apkalpojošo personu vienoties, ka par to tiks paziņots un ar viņu sazināsies, lai noskaidrotu un atrisinātu pārpratumu.Bet te tev nu bija ir pagājuši vēl divi gadi un nekas nav mainījies. Turu rokās kārtējo konta izrakstu, šoreiz izdomāju doties uz bankas filiāli un tikt beidzot skaidrībā ar šo pārpratumu, bet kā izrādījās, ka par velti tērēju savu bezdarbnieka brīvo laiku un bojāju nervus. Ienākot filiālē paņēmu numuriņu sagaidīju savu rindu un devos uz kabīnīti, virs kuras iedegās mans numuriņš. Ieejot kabīnītē sapratu, ka šī persona ir vēl stulbāka par galdu pie kura tā sēdēja, jo atbildēja ar standarta frāzēm nemaz neklausoties, ko es mēģinu pateikt vai kā savādāk mēģinot risināt šo problēmu, tāpēc teicu, ka vēlētos runāt ar kādu augstāk stāvošu darbinieku , pēc  viņas iziešanas no kabīnītes nostāvēju tur apmēram 10 minūtes nezin ko gaidot. Tad pēkšņi atvērās durvis un šī jaunkundze ar drausmīgo sejas izteiksmi un bailīgo skatienu aicināja mani doties pie priekšnieces, kuras kabineta durvis jau bija atvērtas mani gaidot. Cerēju, ka nu vismaz beidzot kaut ko panākšu, bet atkal kļūdījos , jo kā izrādās bankas darbinieki ir pilnīgi grāmatu un pavēļu vergi un cilvēcīgais faktors šajā bankā nepastāv. Ienākot kabinetā sasveicinos un jautāju vai padotā ir jūs informējusi par manu problēmu , uz ko seko pret jautājums vai jums ir pilnvara no šī cilvēka? Tad jautāju kāda velna pēc man tā būtu nepieciešama ,ja tikai vēlos ,lai banka sazinās ar savu klientu un noskaidro vai klients vēlās saņemt uz šo adresi ,kuru es norādu atskaites. Ņemot vērā , ka klients pašlaik dzīvo 300 km. attālumā no Rīgas šaubos ,ka konta izrakstu viņš vēlētos saņemt katru mēnesi satiekoties ar bijušo , ņemot vērā, ka kontaktus neuzturam. Mēģinot bilst kaut vārdu, kas neizdodas , jo dotā priekšniece neaizvērās un manī pat neieklausās visu laiku paaugstinot toni kādā runā ar mani beigās ,kad mēģinu ko iestarpināt par savu problēmu vēl aizrāda , lai nebļauju viņai virsū, ko pati darīja pēdējās desmit minūtes. Kad beidzot esmu  ticis pie iespējas ko bilst un saku ,ka vai tad viņu interesēs nav aizsargāt klientu informāciju un tiem domātās vēstules neļaut lasīt visiem , viņa atkal sāk murgot kaut ko par pilnvaru un to, ka man tas būtu jārisina kā bijušajam draugam nevis viņiem kā klientu pārstāvošai bankai.   Es tikai mēģināju ierosināt ,ka viņiem ir pieejams viņas telefona numurs un viņi var aizsūtīt sms vai e pastu ar jautājumu un atrisināt problēmu, bet tā vietā uz mani atkal sāk bļaut, ja jau viņiem nerūp klientu apkalpošanas servisa kvalitāte, tad es neesmu vainīgs ,nevajag uz mani bļaut un saku , lai pārtrauc un mēģinām rast kādu risinājumu uz ko atkal seko atbilde jums pašam tas jārisina . Pēc viņas domām man tagad jābrauc 300 km. ,lai sazinātos ar šo cilvēku, ar kuru neesmu sazinājies 5 gadus? Draugos nevaru atrast, jo ir mainījusi uzvārdu, zvanīt uz veco numuru nevēlos ,jo man nav grūti izmest  šīs atskaites miskastē, bet bankai kā izrādās tas nerūp ,jo vadītāja turpinot bļaut vienu un to pašu  nejēdza šo problēmu atrisināt pat nejautājot šīs personas vārdu uzvārdu un dzimšanas datus. Piecēlos, atvadījos viņai vāroties un  izgāju no kabineta tā arī neko nepanākot. Cik esmu saskāries ar Swedbanku šādu problēmu nav un cenšas uzklausīt klientu un risināt radušās problēmas. Tāpēc novēlu  pēc iespējas mazāk saskarties  ar šādiem stūrgalvīgiem plānā galdiņa urbējiem ikdienā. Paldies. Un nerakstīju speciāli šo kā antireklāmu bankai, bet paši vainīgi , jo tāda ir viņu attieksme pret saviem klientiem un viņu personīgo datu drošību , jo no izraksta var redzēt , kur veikti maksājumi ,k āda ir konta bilance ,šīs personas iespējamo telefona numuru , ja tas tiek apmaksāts interneta bankā utt.  

163 9 38 Ziņot!
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://youtube.com video
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 38

0/2000

es vispār uz banku tikpat kā neeju. visu var internetbankā nokārtot.

8 0 atbildēt

Visai interesants raksts =)

Pats esmu Swedbankas klients un vēl aizvien neesmu saskāries ar nekādām problēmam, bet tev ko ieteikt to4na nezinu !

Pasmieties ar varēja :D

"Ieejot kabīnītē sapratu, ka šī persona ir vēl stulbāk par galdu pie kura tā sēdēja"

7 0 atbildēt

 

nasing spešel džast birokratija!

5 0 atbildēt

jap agrāk biju seb klients.. labi ka ātri attapos un tagad jau 2 gadus esmu swedbankā ;) Atceros, ka SEB vienmēr izcēlās ar kkādām nedzirdētām gudrībām.

5 0 atbildēt

Jā. Liekas pazīstama situācija.

Bet ta nenotiek tikai Unibankā, tā ir gandrīz jebkurā bankā.Un gandrīz vienmēr ir tā, jo lielāks amats bankā, jo stulbāks viņš ir...

4 0 atbildēt

Teereet savu bezdarbnieka briivo laiku tieshaam ir liels trakums:D

4 0 atbildēt

bez tabu ;) būs i antireklāma, i pašam 5minūšu slava, i druška tiks uzosta un bez tevis situeišns atrisināc :)

4 0 atbildēt

a) kas ir bankas konta atskaite? :D

b) 5 gadi kopdzīve = civillaulība anyway emotion

c) man arī unibanka nepatīk.

3 0 atbildēt

atbildot uz wtfs komentāru " un kamdēļ tāda vajadzīga? nax tad ir intern... " nezinu,bet pa pastu pienāk,principa jau kā Tu teici viss tas pats kas internetbankā

3 0 atbildēt
epg avatarsepg

atbildot uz coldasice komentāru " bet ja man nav tā cilvēka kontakti ziņu nos... " var varēt un var nevarēt :) saskaņā ar līgumu personas pienākums ir paziņot bankai par savu adresi :)

3 0 atbildēt

Tikpat stulbas kā galdi pie kurām viņas sēž ir gan Unibankas gan GEMoney banku darbinieces. Swedbank, Danskebank un pat Parexā man nekādu problēmu nav bijis.

Turklāt vēl kad es pat nepaspēju pateikt Labdien, pienākot pie attiecīgā lodziņa, kad pienāk mana kārta, skatās uz manīm ar skatienu ''nu ko Tu te atvilkies!'' fui

3 0 atbildēt
epg avatarsepg

dīvaini jau gan būtu, ja jebkurš, kas atnāk uz banku varētu pāradresēt jebkura cita cilvēka konta izrakstus :) pašai personai ir pienākums bankai paziņot par adreses izmaiņām :)

bet nu jā, tāds sīkums - Unibanka jau sen nepastāv, dažus gadus jau ir SEB banka. + vēl viens sīkums - man arī tā riebjas :)

3 0 atbildēt

atbildot uz Chomaks komentāru " A tu esi meegjinaajis zvaniit uz to bankas be... " bezjēdzīgs numurs-tikai tukši solījumi nekas nemainās .

2 0 atbildēt

Vienīgais, kas Unibankā (manas pilsētas) ir labs, tas ir kurpju pulējamais aparāts :D Tur pat naudas samainīšana ir sarežģīts process :D

2 0 atbildēt

neviena banka nepatiik 

2 0 atbildēt

njā, man atkal ir "siltas" attiecības ar Swedbanku, kas mūždien atrod veidu kā "iepriecināt" savus klientus :D

savukārt ar SEB nekad nav bijušas problēmas

3 1 atbildēt

atbildot uz aisse komentāru " bez tabu ;) būs i antireklāma, i pašam 5minūš... " neesmu tik izmisis,jau dabuju rokā caur viņas radiem,bet runa ir par bankas darbinieku attieksi nevis risināt problēmu bet tikai gudri dirst

1 0 atbildēt

atbildot uz wtfs komentāru " a) kas ir bankas konta atskaite? :D b) 5 ga... " atskaite vai konta izraksts vai bilance,sauc kā gribi

1 0 atbildēt

atbildot uz coldasice komentāru " atskaite vai konta izraksts vai bilance,sau... " un kamdēļ tāda vajadzīga? nax tad ir internetbankas?? emotion

1 0 atbildēt

jauka Swedbankas reklāma... :)

1 0 atbildēt