Mans pirmais raksts neesiet ļauni un lieciet + :)
1. Grave Encounters - skatījos vairākas reizes, bet vienalga turpināju raustīties. Filma laba iesaku noskatīties, it īpaši, ja gadījies nokļūt slimnīcā, tad paliek bailīgi, jo atceries filmas fragmentus.
2.The Descent - kā meitene uzskatu, ka filma diezgan biedējoša. Otrā daļa jau likās pilnīgs fufelis.
3.REC - vairs nav tik aizraujoša, kā iepriekšējās. Bet lieku sava topa 3ajā vietā, jo tomēr bija kaut kādi momenti, kad varēja sākt d*rst ķieģeļus.
4. House Of Wax - filmas beigās var sākt smieties, jo kāds beidzot nodur P.Hiltoni.
5. Paranormal Activity - pirmo reizi, kad home alone skatījos šo filmu, nedaudz bija biedējoši, bet tad sagribējās noskatīties vēl reiz - un nekāda efekta, tikai labas beigas. Otrajai daļai tieši tas pats.