local-stats-pixel fb-conv-api

Kā padarīt dienu jautrāku, ja piezvana pārdevējs pa3

17 0

 1. Ja tev vēlas piedāvāt bankas kredītu, saki, ka nupat esi
iesniedzis dokumentus bankrota uzsākšanai un kāda naudas summiņa
tieši šobrīd lieliski noderētu. Pajautā: „Cik ilgu laiku es
varēšu naudu paturēt? Vai tā man kādreiz būs jāatdod, jeb
varēs kā ar pārējiem aizņēmumiem, kurus es ņēmu pirms
bankrota?”
 
 2. Ja tev pajautā: „Kā jums sokas?”, saki: „Kāpēc jūs to
vēlaties zināt?”. Vai ari: „Es tiešām priecājos, ka jūs
pajautājāt, jo mūsdienās cilvēki ir tik egoistiski un nevienam
neinteresē kā otram iet... pirms mēneša man diagnosticēja kuņģa
čūlu un jau trešo gadu es cīnos ar ūdeni ceļgalā, bet vakar man
nomira suns...” Kad pārdevējs mēģinās atgriezties pie
pārdošanas, nelaid viņu pie vārda un turpini stāstīt par savām
problēmām.
 
 3. Ja zvanītājs saka, ka ir Jānis Bērziņš no uzņēmuma
„XYZ”, palūdz viņam atkārtot savu vārdu. Tad palūdz lai
lēnāk nosauc uzņēmuma nosaukumu un kā tas pareizi rakstās.
Pajautā, kur atrodas uzņēmums, cik sen viņš tajā jau strādā...
Turpini uzdot personīgus jautājumus tik ilgi, cik tas ir
nepieciešams.
 
4. Šī metode ir piemērota, ja tu esi vīrietis. Pārdevējs pa telefonu:
„Labdien, jums zvana Līga Bērziņa no uzņēmuma „XYZ”...
 Tu: „Uzgaidiet mirklīti”. (dažu sekunžu pauze un turpini
aizsmakušā balsī) „Labi, tagad varam turpināt. Kas tev šobrīd
ir mugurā?”.
 
 5. Skaļā balsī iesaucies: „Līga! Vai tiešām tā esi tu?! Es
nespēju noticēt. Kā tev visu šo laiku ir klājies?” Tas Līgai
radīs kādu pārdomu mirkli, kurš izraus viņu no ikdienas rutīnas,
mēģinot atcerēties, no kurienes viņa tevi varētu pazīt.
 
 6. Uz katru apgalvojumu, vai jautājumu, ko saka pārdevējs, saki
„nē”. Atkārto šo vārdu dažādās intonācijās un centies
pielāgoties pārdevēja runas ritmam. Mēģini tikai ar šo vienu
vārdu panākt, lai pārdevējs pēc iespējas ilgāk nenoliek
klausulīti. 5 minūtes jau ir ļoti labs rādītājs, bet tu vari
vairāk.
 
 7. Ja pārdevējs piedāvā mobilā telefona plānu, kas paredz
bezmaksas zvanus draugiem un ģimenei, aizkapa balsī atbildi: „Man
vairs nav neviena drauga... Vai tu, lūdzu, nevēlētos būt mans
draugs?...”
 
 8. Ja pārdevējs piedāvā paklāju tīrīšanas pakalpojumus:
„Jūs variet no paklāja iztīrīt asinis? Un kazas asinis vai
cilvēka? Vai vistas asinis arī?”
 
 9. Ļauj pārdevējam norunāt visu savu runājamo, ik pa brīdim
tikai iestarpinot dažādus sajūsmas apliecinājumus „Ooo,
lieliski, tas gan ir labi...” Kad pārdevēja jautās, vai tu
vēlies iegādāties piedāvāto preci, pajautā, vai viņa piekritīs
tevi apprecēt. Uz zvanītājas izbrīnu atbildi, ka tu nevari ar
pilnīgi svešiem cilvēkiem ielaisties darījumos.
 
10. Saki, ka uz pusslodzi strādā tajā pašā uzņēmumā, no kura zvana pārdevējs.
Pārdevējs: „Mani sauc Jānis Bērziņš, es zvanu no Kociņi Internešional.”.
Tu: „Kociņi Internešional! Es arī strādāju tajā uzņēmumā! No kurienes tu
zvani?" Pārdevējs: „No Rīgas.” Tu: „Ak Rīgas birojs. Kā jums tur labi klājas? Kāds laiks
Rīgā? Tiešām žēl, ka uzņēmumā ir noteikti ierobežojumi
darbiniekiem, kas neļauj izmantot uzņēmuma speciālos
piedāvājumus. Tad jau tiksimies sapulcē!”.
 
11. Pasaki, ka šobrīd esi aizņemts un lai viņš atstāj tev savu
telefona numuru – kad atbrīvosies, atzvanīsi. Pārdevēji pa
telefonu visbiežāk zvana no zvanu centriem un numuru nevar iedot. Ja
viņš atsaka, palūdz, lai iedod mājas telefonu – tu piezvanīsi
vakarā. Kad viņš atbildēs, ka nevēlās dot mājas telefonu un lai
tu viņam zvanītu vakarā, atbildi: „Nu tad beidzot! Beidzot tu
saprati, kā jūtos es.” (protams, smaidot).


17 0 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000
man pagājušo nedēļu no kādām 3 firmām zvanīja, tādas dusmas.. žēl , ka šis raksts nebija ātrāk :D
0 0 atbildēt

atbildot uz agniit komentāru " man pagājušo nedēļu no kādām 3 firmām zvanīja... " nu tā tas notiek  

0 0 atbildēt

atbildot uz agniit komentāru "man pagājušo nedēļu no kādām 3 firmām zvanīja, ... " Soorry, ka nebija ātrāk ievietots :)  

0 0 atbildēt