1

 32  6
Krēmi un balzāmi ir tikai piedeva, lai uzlabotu izskatu. Ja vēlies būs stipru, spīdīgu matu, zīdainas ādas un skaistu, stipru nagu īpašniece, jāsāk ir ar pareizu ēdienkarti.

Iesakām nedēļas diētu, kura nav tipiska novājēšanas diēta, bet gan skaistumkopšanas diēta. Tā balstās uz produktu salikumiem, kas dod paaugstinātu un sabalansētu mikroelementu devu, kas nepieciešami matiem, nagiem un ādai.

Ādai ir nepieciešams ūdens (tomāti, jogurti, žāvēti augļi, rieksti), magnēzijs (banāni, piens, spināti, dīgļi), kā arī E vitamīns, kurš pasargā no brīvajiem radikāļiem (olas, augu eļļa, rieksti).

Nagiem un matiem ir nepieciešama palielināta olbaltumvielu deva (liesa gaļa, siers, piens, visa veida pupiņas), dzelzs (graudi, žāvēti augļi, bietes), kaļķis (griķi, jogurts, siers), cinks (brokuļi, olas, žāvēti augļi) nepiesātinātas taukskābes (zivis, augu eļļa).

1 diena

Brokastis(295 kcal)
2 šķēles pilngraudu maizes, 2 liesas vistas gaļas šķēlītes, glāze 2% piena.
Pusdienas(368 kcal)
150g folijā ceptas butes, svaigu burkānu un saulespuķu sēklu salātiņi, vārīts kartupelis.
Vakariņas(243 kcal)
Omlete no divu olu baltumiem, graudu kafija ar pienu bez cukura.
Otrās brokastis un launags(apm. pa 110 kcal)
Jogurts ar graudu dīgļiem, rozīnes, apelsīns.

2 diena

Brokastis (317 kcal)
Glāze 2% piena, 2 ēdamkarotes kukurūzu pārslu bez cukura, pa ēdamkarotei rozīņu un riekstu.
Pusdienas (420 kcal)
150g grilētu vistas gaļas šašliku, 2 ēdamkarotes rīsu, spinātu salāti.
Vakariņas (173 kcal)
Divas šķēles rupjmaizes ar plānu sviesta kārtu, šprotes, graudu dīgļi, tomātu un seleriju sula.
Otrās brokastis un launags (apm. pa 120 kcal)
Glāze kefīra vai paniņu ar zemenēm, grauzdiņš.

3 diena

Brokastis (261 kcal)
Pilngraudu maizes bulka, 2 sķēles vistas gaļas, kakao no 2% piena.
Pusdienas (420 kcal)
150g teļa gaļas šniceles, vārīti brokuļi, griķi.
Vakariņas (212 kcal)
Salātiņi no spinātu lapām, kivi, ābola, apelsīna un tunča bundžiņas savā mērcē, parlieti ar naturalo jogurtu, 2 maizes grauzdiņi.
Otrās brokastis un launags (apm. pa 100 kcal)
Glāze paniņu un sauja žāvētu plūmju.
Izmantotie avoti:
http://saimniece.lv

Komentāri 1

0/2000
Laba diēta
 1  4 atbildēt