24

 103  15

1.Jānītis aiziet uz skolu un skolotāja prasa: ''Iemācījies trīs teikumus?''

Jānītis adbild: ''Nē.''

2.Skolā ieradies fotogrāfs.

Skolotāja kārtodama bērnus skaistās rindiņās stāsta:
“Nu padomājiet, cik tas būs jauki.
Pēc divdesmit gadiem jūs skatīsieties šo bildi un domāsiet:
Lūk Pēterītis, viņš tagad ir pazīstams ķirurgs.
Lūk Maijiņa, viņa ir aktrise…”
Jānītis piemetina:
“… jā, lūk skolotāja Krūmiņa, sen jau nomirusi.”

3.Skolotāja skolā prasa skolēniem: ''Kā jūs domājat, kur atrodas cilvēka sirds?''

Jānītis droši paceļ roku.
Skolotāja: ''Nu, Jānīti, atbildi.''
Jānītis: ''Dibenā!''
Skolotāja: ''Ak Dievs, Jānīti! Kāpēc tu tā domā?''
Jānītis: "Vienmēr kad tētis iznāk no mazmājiņas viņš saka:
“Ak cik labi ap sirdi palika!”''

1. janvārī no rīta…
-Labrīt, vai maize ir svaiga?
-Nē, pagājušā gada!

PIRMKURSNIEKS

a) * Bailīgs. Dod priekšroku uzturēties grupās pa 15-20 īpatņiem.

b) *Pret studenta apliecību izturās ar reliģisku sajūsmu.

c) *Uz nodarbībām ierodas 20-25 minūtes pirms universitātes atvēršanas, taču, bieži jauc pirmo un otro nedēļu, tāpēc vienalga kavē.

d) *Miegs: trausls, nemierīgs. Bieži krīt ārā no gultas.

e) *Runāšana skaidra un saprotama

f) *Izdzirdot vārdus: Sesija, Vecākais kurss, Fizkultūrā slēposim, izjūt zvērīgas bailes un uzvedās kā Āfrikas strausi.

g) *Mitināšanās vieta: Visu veidu bibliotēkas un skolas ēdnīcas.

h) *Eksistences mērķis: Ar jebkuriem paņēmieniem un līdzekļiem iegūt visas grāmatas no ieteiktās literatūras saraksta.

OTRKURSNIEKS

a) *Bezkaunīgs, izsalcis un skaļš. Reaģē tikai uz ēdamām lietām. Sarunu uzsāk vienīgi savtīgos nolūkos. Kompānijās uzturās reti, bet ja uzturās, tad pavirši.

b) *Studenta apliecību izmanto kā individuālās aizsardzības līdzekli pret kontrolieriem, komenēm, un uzmācīgiem policistiem. Skaidra ir atšķirība starp pirmo un otro nedēļu. Vienalga kavē. Kuru lekciju apmeklēt, izvēlās „uz aci”.

c) *Miegs: ciešs, bērnišķīgs ar krāsainiem sapņiem pa visu ekrānu un izšķirtspēju 800x600 True color režīmā.

d) *Runāšana: Ja ir vēlēšanās var saprast, bet tādā gadijumā nepieciešama ļoti stipra vēlēšanās.

e) *Joprojām bīstās no sesijas, bet regulāri ar to biedē pirmkursniekus un ar interesi novēro, kā tie līdzinās Āfrikas putnam.

f) *Mitināšanās vide: Tuvāk barībai, tāpēc rindas numuriņus pēc pīrādziņiem saraksta jau lekcijās.

g) *Eksistences mērķis: Kursa un laboratorijas darbu iegūšana no vecākajiem kursiem.

TREŠKURSNIEKS

a) *Domīgs – neizbēgamas sekas pēc pārāk biežas Doom spēlēšanas. Briesmu gadījumā sāk raustīties labās rokas rādāmais pirksts.

b) *Studenta apliecība bieži tiek nozaudēta, pēc tam atrasta...un apmazgāta. Brīvdienās un svētku dienās tā mēdz pazust vairākas reizes dienā.

c) *Uz institūtu staigā regulāri...pēc stipendijas.

d) *Miegs: ciešs. Guļ reti. Naktīs rokās pa datoru, pie kura vēlāk arī aizmieg.

e) *Runāšana: ātra, nesaistīta, gandrīz neizprotama. Nenormatīvas leksikas izmantošana: hakeris, jūzeris, lameris utml.

f) *Bailes atrofējušās.

g) *Mitināšanās vieta: Pēc iespējas tuvāk alum. Sesijas laikā migrē uz dekanātu, no kurienes uzreiz dzirdamas smagas nopūtas, šņukstēšana un stāsti par slimām vecmāmiņām.

h) * Eksistences mērķis: Atrast visas grāmatas no rekomendētās literatūras saraksta un nodot tās.

CETURTKURSNIEKS

a) *Sadalās grupās lai visi grupas locekļi varētu stabili turēties uz kājām.

b) *Lekcijās ierodas nejauši. Ierodoties, slīpē tehniku tādās spēlēs kā: kuģīši, krustiņi nullītes, tančiki.

c) *Uz jautājumu:”Kur studenta apliecība?”- atbild: „Nezinu, es neēdu!”.

d) *Miegs: Guļ cieši. Krāc skaļi, līdz ar to sarūgtina savus pasniedzējus. Sapņus redz atbilstošus savai specializācijai.

e) *Runāšana: Kontaktējas vienā līmenī ar Tibetas mūkiem un dažiem policistiem.

f) *Baidās aizmirst eksāmena datumu.

g) *Dzīvesvieta: bāra lete jebkurā no tuvākajiem klubiem/bāriem.

h) *Galvenais mērķis – kaut kur atrast diplomu.

PIEKTKURSNIEKS

a) *Visaugstākā aktivitāte novērojama eksāmenu laikā, kad grupējuma lielums var sasniegt 1 cilvēku. Jautājums „Kas ir lekcija?” – noliek viņus strupceļā.

b) *Miegs:Pamostās no miega 3 mēnešus līdz diploma aizstāvēšanas, pēc kā iekrīt letarģiskā miegā.

c) *Runāšana: Līdz 5. Kursa beigām, pārvalda 3-4 programmēšanas valodas, kā rezultātā bieži piemirst latviešu.

d) *Dzīvesvieta: Bieži un regulāri sastopami visur.

e) *Galvenais mērķis: Tikt skaidrībā ar atrasto diplomu.


Pēc operācijas dakteris pacientam:
- Es pie jums uz nakti norīkošu medmāsu!
Pacients čukstus:
- Varbūt citreiz, šobrīd ļoti slikti jūtos.

Mašīna iegāžas upē. Pie slīkstošā vadītāja piepeld zelta zivtiņa:
- Ātri pasaki trīs vēlēšanās!!
- Tikai viena: nenoslīkt šeit!
- Kur tad!?
- Vienalga, muļķa zivs, ka tik ārā no ūdens!!!
Auto izlec atpakaļ uz tilta, iedrāžas netālā kūts paksī un iekrīt vircas bedrē!!!

Jaunais krievs ierodas pie čukča, lai dotos lāču medībās.
Abi no rīta dodas taigā, pēc vairāku stundu brišanas pa dziļu sniegu atrod lāča midzeni, sāk lāci modināt lēkājot apkārt midzenim un ar kokiem dauzot, beidzot lācis izlien, varen liels padevies un metās šiem virsū, čukča metās bēgt bet krievs bāc...no abiem stobriem uz lāci, lācis uz vietas beigts, čukča dziļi nelaimīgs:
Krievs muļķis, vajadzēja izskriet no meža laukā un tad šaut, kā tagad to lāci izvilks???

65% nelaimes gadījumu sākas ar vārdiem: Paskaties kā es māku!
Pārējie 35%: Parādi velreiz!


Latviski: - Mācības;
Latgaliski: - Mocības.

Ir divu veidu juristi - tie, kas zina likumus, un tie, kuri pazīst tiesnesi.

Ar pistoli un labu vārdu var panākt daudz vairāk, nekā tikai ar labu vārdu

Joks ir divreiz smieklīgāks, ja to saprot priekšnieks.

Klavierēm ir divi pedāļi, automašīnai ir trīs pedāļi. Tātad klavierēs ir automātiskā ātrumkārba!

*

Ieraudzīju bibliotēkā uz ārzemju fantastikas plaukta Bībeli....

*

-Kas tu gribētu būt ja izaugsi?

-Gribēji teikt: kad izaugšu?

-Ja izaugsi...

*

-Zini kas visvairāk besī kad vāri pelmeņus?

-Tas, ka tie lobās vaļā?

-Nē.

-Kas tad?

-Tas, ka tad kad ūdens sāk vārīties, atver ledusskapi, un to tur nav!

*

Cilvēki, kas ir dzimuši šajā mēnesī. Ziniet- jūsu vecāki ir neslikti nosvinējuši jauno gadu...

*

Mamma dēlam:

-Kāpēc tu teici, ka tev ir neapmierinoša atzīme svešvalodā? Tev taču sekmju lapā ir 10!

-Es runāju par , MATEMĀTIKU!

*

Nodarbojies ar to kas Tev patīk. Un tu nekad nestrādāsi.

Un ēdīsi arī reti...

Un noskūpstīja trešais tēva dēls vardi, un uzradās viņa priekšā princese....

Slēpa viņš vardi kabatā, bet par vēlu, viņa jau redzēja...

*

-Eksperti apgalvo, ka mūsu valstī paliek labāk dzīvot.

-Bet tauta saka ko pavisam citu...

-Nu, bet viņi jau nav eksperti...

-Man liekas tu mani nemīli..

-Mīļā nerunā muļķības, es nevienu nemīlu...

*

Šī bija laba darba nedēļa. No piecām darba dienām uzrakstīt atlūgumu gribējās tikai trīs reiz...

*

Lamuvārdi neizdaiļo meiteni.

Bet padara viņas prasības saprotamākas, tas gan...

*

Ak, šie mūsu ceļi! Apsēdies pie stūres un jūties kā izjādē...

Zinātne.

Jaunais zinātnieks cītīgi pūlējās ar jaunatklājumiem: mēnesī trīs reizes paguva atklāt mīlestību un divas reizes, ka virtuvē tek ūdens krāns.

***

Valodniecība.

Lektors sāka savu lekciju par liekvārdību: ,,Ar vienu vārdu sakot...''

***

Blondīne.

Bijusī brunete arvien biežāk sāka dzirdēt komplimentus: ,,Gaiša galva''.

***

Pedagoģiska rīcība.

- Mammīt! Es redzēju, ka vakar tētis skūpstīja Ances tanti!

- Tu būsi pārskatījusies, meitiņ! Droši vien Ances tante skūpstīja tēti.

***

Naivums.

- Es zinu, ka esi viņu paslēpusi skapī!- kliedza vīrs uz sievu, atnākot ātrāk no darba mājās un ieraugot svešas vīrieša kurpes.

- Nē, es esmu šeit! - atskanēja gavilējoša balss no pagultes.

***

Braukdams m

« 1  2  3 »

Komentāri 24

0/2000

   Pārāk lecīgs un iedomīgs esi"ĢenerālisHansons".Palasīju jau tavus komentārus,ja godīgi raksts ir nu nekāds,"polnij bardak"

 2  0 atbildēt
Bija smieklīgi līdz brīdim kad ieraudziju savu rakstu iekopētu pa vidu! Tu pat neapgrūtināji sevi ar formatēšanas uzstādijumu nomaiņu!
 1  0 atbildēt
negribēju lasīt jo viss kopēts
 1  0 atbildēt
hmmmm nezinu smieties vai raudat
 1  0 atbildēt

no kadas filmas 8. kads nezin?

 0  0 atbildēt

Neko darīt. Pirmais i pazudis izplatījumā...   

 0  1 atbildēt

Ja riebjas tad lasies prom.

Ha, neceri! Netaisos es apgrūtināt sevi ar atsauces likšanu!

 0  1 atbildēt

Tā nu tu man noteiksi ko darīt. Heheheheheeee

 0  1 atbildēt