YouTube, iespējams, uzsākusi visai dullu cīņu pret reklāmas bloķējošiem satura skatītājiem – YouTube testē iespēju liegt pieeju video saturam, ja skatītājs izmanto reklāmu bloķētāju un nevēlas to atspējot.
YouTube būtiski pabojās dzīvi reklāmu bloķētājiem7

Tā vien izskatās, ka YouTube pēc video noskatīšanās rosinās izslēgt reklāmu bloķētāju, pēc trīs video noskatīšanās YouTube pat varētu liegt turpināt skatīties tālākos video. Šis varētu pamatīgi iedragāt YouTube reklāmu bloķētāju darbību un to izmantošanu.

YouTube pārstāvis norādījis, ka reklāmu bloķēšanas noteikšana nav nekas jauns, citi servisi to aktīvi izmanto, lai rosinātu atļaut reklāmas vai pāriet uz kādu no abonēšanas plāniem. Tā vien izskatās, ka YouTube izmantotājiem nāksies skatīties reklāmas vai arī pāriet uz YouTube Premium. Gan jau kāda iespēja tiks atrasta, lai arī šo ierobežojumu apietu, bet neizskatās, ka ilgtermiņā YouTube grasās piekāpties reklāmu jautājumos.
Tev patiks šie raksti
