309

 41  21

Inovācijas centrs SkyWay pāriet uz otro būvniecības posmu!

Pirms dažām divām dienām Huseins al Mahmudi, Šardžas zinātniskās pētniecības parka (SRTI) ģenerāldirektors, kur atrodas SkyWay sertifikācijas centrs, savā LinkedIn kontā publicēja šādu tekstu:

“Es ar lepnumu dalos ar jums brīnišķīgā inovācijas centra (SkyWay) otro fāzi SRTI parkā. Tas ir futūristiskais projekts transporta un loģistikas jomā MENA reģionā. Mēs SRTIP parkā sadarbībā ar mūsu partneriem pārskatām transporta un loģistikas tehnoloģijas.

Arī al Mahmudi kungs piestiprināja pie posta videoklipu, ko es pievienoju pie šeit https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6681533567966707712/

✏ piezīme: MENA valstis ir ģeogrāfiskais reģions, kas apvieno Magribas un Tuvo Austrumu valstis ar kopējo iedzīvotāju skaitu 355 miljoniem cilvēku.

Tādējādi al Mahmudi kungs paziņoja par veiksmīgu pirmā posma “SkyWay” attīstību un otrā posma sākumu. Atgādinām, ka centra attīstība ir sadalīta trīs posmos:

1. posms. Vieglas trases būvniecība uz 400 metriem ar enkura balstiem. Ekomājas celtniecība delegāciju un caurlaides punkta pieņemšanai. Kā arī citi mazāki objekti, kā ūdensūkņa stacija, elektroenerģijas apakšstacija, utt.

2. posms. Otrā posmu būvniecība ir 2,5 kilometri ar starpposma un enkura balstiem.

3. posms. Ceturtās trases celtniecība ir 2,5 kilometri ar starpbalstiem un enkurbalstiem, kā arī stīgu transporta izstrādes un projektēšanas centra ēku būve.

Pievienotie video

Kā maketi palīdz padarīt SkyWay transportu ērtāku un drošāku?

SkyWay ražošanā izmanto iekāpšanas maketus. Šādi maketi atkārto transportlīdzekļa interjeru un palīdz padarīt to ērtāku un drošāku.

Daudzi transporta uzņēmumi nākotnes transporta radīšanai izmanto īpašu plastilīnu. SkyWay makets ir izgatavots no koka un atgādina bērnu konstruktoru, kuru var salikt un izjaukt. Jebkuru detaļu var viegli pārkārtot un veikt izmaiņas nākamā transporta dizainā.

Unitsky String Technologies Co. dizainers Dmitrijs Ignatovičs un konstruktors Aleksandrs Volkovs pastāstīja, kā iekāpšanas modeļi tiek izmantoti, lai izveidotu jaunus stīgu transporta modeļus.

SkyWay transports 25 arābu telekanālos

Unitsky String Technologies Co. ģenerālkonstruktors Anatoli Unitsky piedalījās pārraidē «Let's Challenge Corona», kas veltīta cīņai ar koronavīrusu. Programmu skatīja 25 telekanālu skatītāji no AAE, Tunisijas, Ēģiptes un citām valstīm.

Šodien arābu valstīs notiek akcijas koronavīrusa skarto cilvēku atbalstam. AAE, kur attīstās stīgu transports, ir viena no šādām valstīm. Atgādinām, ka SkyWay vadība 2018. gadā paziņoja par SkyWay Inovāciju centra būvniecības sākumu Šārdžā. Tāpēc Anatoli Unitsky pievienojās palīdzības kampaņām un ziedoja daļu no personīgajiem līdzekļiem cīņai ar koronavīrusu.

Raidījuma vadītāji «Let's Challenge Corona» pateicās Anatoli Unitsky un SkyWay projektam par palīdzību arābu valstīm. Pārraidē tika parādīta arī ģenerālkonstruktora uzstāšanās EkoTehnoParkā un SkyWay transporta kadri.

Anatoli Unitsky runa ir pieejama arābu raidījuma oriģinālā.

Dokumentu apmaiņas automatizācija Unitsky String Technologies Co.

Unitsky String Technologies Co. turpina uzlabot dokumentu plūsmu starp kompānijas apakšnodaļām. Tagad darbs ar dokumentiem notiks automātiski elektroniskā formātā. Tādējādi kompānija varēs pilnībā atteikties no papīru lietvedības.

Jaunajā video biznesa procesu automatizācijas pārvaldes vadītājs Vladimirs Kozupejevs un 1C-sistēmu nodaļas vadītāja Natālija Kasperoviča pastāstīja, kā elektroniskā dokumentu pārvaldība padarīs kompānijas darbinieku darbu efektīvāku.

Vai Unicont varēs pārvadāt cilvēkus?

Unitsky String Technologies Co. izstrādā Unicont pasažieru moduli. Šim nolūkam kompānijas darbinieki pārstrādāja SkyWay smagā kravas transporta bāzi, lai pielāgotu to cilvēku pārvadāšanai. Atgādināsim, Unicont – tas ir stīgu transporta modelis darbam ar lielām kravām ostās un derīgo izrakteņu ieguves vietās.

Jaunajā video Unitsky String Technologies Co. dizaina un arhitektūras pārvaldes speciālisti pastāstīja, kāpēc kravas Unicont jāpārveido par pasažieru un kādas ir šādas pieejas priekšrocības SkyWay transporta attīstībā.

Kā norit darbs Unitsky String Technologies Co. 1. ražošanas cehā?

SkyWay informācijas dienests publiskoja interviju ar Unitsky String Technologies Co.1. ražošanas ceha vadītāju Aleksandru Ivaško. Šī ceha darbinieki ražo stīgu transporta detaļas un komponentus, kā arī SkyWay modeļus demonstrēšanai izstādēs.

Jaunajā video Aleksandrs Ivaško pastāstīja par 1. ražošanas ceha darbu, kvalificētu darbinieku meklēšanu un SkyWay projekta unikalitāti.

Komentāri 309

0/2000

Dāvid Dobenberg.Tu esi pretīgs melis.Tavi meli jau sākas ar to ka solija ka Skyway 66 ja nemaldos būs Tava pēdējā eseja.Kā redzu atkal turpini slavēt LOHOTRONU.Otrs-kā TEV e-pastā paprasija pierādīt to ka tavuprāt Sardžā ir iebonēti vismaz 25 !!! stabi ar foto vai video,Tu notinies kā suns asti starp kājām iespiedis zinot zemapziņā ka nekas tāds tur izdarīts nav un ir labi ja 5 stabi patiesībā iebetonēti.Otrs-tokeni nebija,nav un nebūs jo neviens tokens nevienam uz ETHEREUM WALLET NETIEK pārsūtīts.

 10  0 atbildēt

Jau 2018 gadā kad Sardzā palaida Unikāru,Dāvids teica ka tuuliit buus kontrakti par miljardiem.Un??? 2 gadi jau riņķī .Kur ir????

 7  0 atbildēt

Un joprojām pašmāju slavenākais lohatronu klients (prasījās saukt vēl konkrētāk, bet gan jau sapratāt) cep te tehnopiramīdas slavinošos rakstus. Laikam jau kādu buratīno arī tā izdodas te nomakšķerēt.

Vajadzētu šo scamway veidojumu pieteikt Ginesa rekordu grāmatai! Pat vairākās kategorijās varētu- 1) Ilgāk pastāvošais lohatrons (7 gadi pastāvēt uz buratino pleciem-visu cieņu). 2)Visvairāk savāktā ,,piķa,, pretī nedodot neko (klasiskās piramīdas līdz sabrukumam vismaz kaut ko maksā) 3) Visilgāk neieviestais projekts 4) Visilgāk nesertificētais braucamrīks

Vēl kādi varianti...? 😉

 6  0 atbildēt

Ja nu tomēr gadījies un kāds , kas iepriekš nav dzirdējis neko par šo ,,projektu,, un kaut ko apdomā, tad nu īsumā, lai nav jālasa visi šie pārpublicētie murgojumi:

1. Tehnopiramīda, kas esošajā (piramīdas) formātā pastāv no 2013 gada, bet pirmsākumi ir senāki. Viņu tehnoloğiju ir izbrāķējuši visi kam nav slinkums.

2. Par ,,investīcijām/ieguldījumiem,, maksā veselus necik euro mēnesī. Ja iesaisties šādā veidā, tad uzskati to uzreiz par savu ziedojumu baltbārdainam onkulim un loham, kas tevi iesaistīja.

3. Vai šeit var ko nopelnīt? Teorētiski vēl var -ar referāļu programmu, jeb citu lohu iesaistīšanu. Tā viņiem ir diezgan dāsna-40% no tevis piesaistītā loha iemaksātā.

4. Cik ilgi vēl pastāvēs piramīda? Tik ilgi, kamēr pietiks lohi (investori) un to izmestā nauda. Tiklīdz sāks mazināties, neizdosies to atjaunot un palielināt ar dažādiem trikiem, uzturētāji savāks visu ko var savākt un pazudīs tālēs zilajās. Tas var būt gan pēc dienas un mēneša, gan pēc gada vai diviem.

5. Vai pēc tās sabrukuma varēšu atgūt kaut daļu no savas naudas? Nē, tas aprakstīts viņu noteikumos, kurus vēlams arī izlasīt pirms ko dari, nevis tikai, kad jau ir noticis piramīdas scams, jeb sabrukums.

6. Vai ir iespējams laikus paredzēt piramīdas sabrukumu scamu? Nevar, bet ir pazīmes, kuras rāda ka tai ir problēmas un tiek meklēts veids, kā atjaunot naudas pieplūdumu - tiek izveidoti jauni ,,izdevīgāki,, tarifi, produkti (tokeni, kriptovalūta).

 5  0 atbildēt

SLAVĒ vien savu Struņicki .Tagad skalo smadzenes visiem ka Tropu Junikārs redz nav perspektīvs un vajag Unikontu 😄 Tālāk jau skalos ka Unikonts nevienu neinteresēun tagad jātaisa Haiperjū.😄 Kamēr ir aitas,būs cirpēji 🙂

 5  0 atbildēt

Saki knariņ, cik tev maksā citronus par šīs figņevkas reklamešanu?

 3  0 atbildēt

TNT vēl nav sapratis to ka viss Struņicka " BIZNESS" balstās uz tukšiem solijiem par pasakainu nākotni gan izmantojot vebinārus kur katrs pi*djit savu gan arī paša Runča Bazilio pasakām Buratīniem. TNT Struņickim tak bija līgums ar Indiju par miljardu .Kur ir tā nauda palikusi?????

 3  0 atbildēt

Šeit ir paskaidrojumi par lietas būtību...

https://natribu.org/lv/

 3  0 atbildēt

Nez kāpēc ne leiši ne igauņi neraksta šāda tipa rakstus tagad par sw??? Neba velti igauņi jau sauc latviešus par baltijas bremzēm.🙂

 2  0 atbildēt
 2  0 atbildēt

SkyWay 1901....

- mazliet nokavēja ar izstrādēm...😂😂😂

 2  0 atbildēt

Kad būs jaunā eseja???

 2  0 atbildēt

Un ja mūsu gudrā valsts izdomās bloķēt sw lapas,tad būs " jautri" TNT.

 2  0 atbildēt

Interesanti cik gadus vēl TNT domā publicēt te savus rakstus solot ka visi troļļi aplauzīsies un aptaisīsies jo tūliņ tūliņ mēs visi redzēsim.....????Redzēsim ko??? Jau sešus gadus kautkā Forbes nepublicē rakstu ka Limassolā dzīvojoss latviešu izcelsmes portjē pēkšņi kļuvis stāvus bagāts 😄

 2  0 atbildēt

TNT es pat nebrīnos ka doļas beigās konvertēs akcijās pēc tāda paša principa kā tev mainija doļas uz tokeniem.Respektīvi 200k doļas attiecīgi būs 20 akcijas.🙂)))

 1  0 atbildēt

Astrāli ja tev ir2miljoni doļu tad tas nenozīmē ka tev būs 2 miljoni akciju jo 100k doļas arī nekonvertēja uz 100k tokeniem.

 1  0 atbildēt

Gada beigās pateiks ka Covid 19.otrais vilnis visu atkal izjauca jo Struņickis jau kuro gadu atrod iemeslu otmazatsja

 1  0 atbildēt

Tikai netā nez kāpēc teikts ka parasti IPO gatavosanās aizņem no pusgada līdz gadam un nevis 2 gadi par ko Doktors Maslovs klārēja ar putām uz lūpām.Bet nu laikam Maslovs jau ir gudrāks par amerikāņu neta portālu 😄

 1  0 atbildēt

AS A result, it will often take between six and nine months for a private company to go public.

Redz asv max 9 mēneši vajadzīgi lai sagatavotos IPO.Belariem un krieviem nez kāpēc tas ir no 1,5 gada vai pat no 2 😄😄😄

 1  0 atbildēt

Huiņa

 1  0 atbildēt
« 1  2  3  4  5 »