225

 54  21

Ļoti iespējams, ka šis ir pēdējais SkyWay raksts un pārējie jau ir daļēji dzēsti no spoku resursiem. Sakarā ar biznesu, investīcijām un darbu, kas norisinās tieši Apvienotajos Arābu Emirātos, investoriem un partneriem ir jāievēro vairāki noteikumi, kuri ir uzstādīti no arābu pasūtītājiem.

Global Transport Investments Inc., SAS "Stīgu Tehnoloģija" personīgi tehnoloģijas autors un galvenais inženieris Anatolijs Eduardovičš Junickis, kā arī citi grupas uzņēmumi periodiski saņem pieprasījumus precizēt dažāda veida publikācijas (ziņas, jaunumus, ziņojumus un tamlīdzīgas lietas), kas veltītas informācijas atklāšanai par Junicka stīgu transporta atsevišku projektu īstenošanu, to skaitā Apvienotajos Arābu Emirātos, par investīciju procesiem SkyWay tehnoloģijas ieviešanā.

Šie informatīvie ziņojumi tiek publicēti trešo personu interneta resursos (arī spokos), kas nepieder SkyWay uzņēmumu grupai.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bet tagad par šodienas jaunumiem!

Oficiālajā TED YouTube kanālā tika publiskota Šārdžas Zinātniskā Pētniecības un Tehnoloģiju Parka (SRTI) izpilddirektora Huseina Al-Mahmoudi uzstāšanās «Inovāciju ekosistēmas izveidošana».

Al-Mahmoudi kungs savā runā pastāstīja par projektiem, kas tiek izstrādāti tehnoloģiju parkā, un īpaši pieminēja SkyWay projektu:

TED — privāts bezpeļņas fonds, kas organizē ikgadējas konferences par visdažādākajām tēmām. Kādreiz kā TED lektori uzstājās Bils Geitss, fiziķis un zinātnes popularizētājs Stīvens Hokings, rakstnieks Ričards Dokinss un rokdziedātājs Bono.

Konferencē bija prezentētas SRTIP tehnoloģijas, kā arī SkyWay, kas ir parka sastāvā. Tajā ietilpst vertikālo dārzu projekts, 3D printēšana ar metālu, kā arī citas inovācijas. Video pievienoju pie video sadaļas un katrs to var noskatīties, kas ir angļu valodā un nav garš, bet tagad citēšu dažus H.E. Dr. Hussain Al Mahmoudi komentārus par SkyWay, un kādu lomu tā spēlē globāli.

H.E. Dr. Hussain Al Mahmoudi: Jūs redzēsiet nākamās paaudzes transportu, kas te tiek izstrādāts. Vai kāds redzēja lidojošu podu šodien vai vakardien? Lūdzu ejiet un paskatieties, tas tagad lido! tas ir pods, kas lido, un tu to neredzēs nepārsteidzošu, tas ir ļoti aizraujoši. Viņi to tagad izmēģina. Mēs ieviešam nākošās paaudzes transporta tehnoloģijas Apvienotajos Arābu Emirātos un reģionā.

«Cits piemērs, par kuru es runāju, — tā ir kompānija SkyWay, kas īsteno nākamās paaudzes transportu un loģistiku. Tā būs Šardžā ražota un attīstīta tehnoloģija, kas mums ļaus pārskatīt rūpniecības un pārvadājumu nozares ne tikai Šārdžā, bet arī visos Tuvajos Austrumos».

Izveidoju nelielu statistiku par rakstiem, kas bija saglabājušies spoki.lv kopš 08.06.16 22:45, kad tika ievietots pats pirmais raksts, kas veltīts SkyWay tematikai.

Pa visiem rakstiem, tika savākti kopā vairāk, nekā 4832 Patīk

Apmēram 487 Nepatīk

Zem SkyWay rakstiem, tika publicēti kopā vairāk, nekā 14281 komentāri, kas ir lielākais skaits, kādi ir bijuši zem viena autora rakstiem pavisam kopā.

Kopā raksti veltīti SkyWay tematikai bija nedaudz vairāk, kā 58 gabali.

Pats komentētākais raksts ir ieguvis 2613 komentārus, kas ir manuprāt visa laika spoku rekords

« 1  2  3 »

Komentāri 225

0/2000

Mēs ļoti ceram- ka pēdējās.. 

 11  0 atbildēt

kaut kāds sūds... Aizbrauc uz Ķīnu un apsakties ko nozīmē tehnoloģijas. Vilciens ar 600 km/h traucas bet iekšā var monētu uz kants nolikt ka neapgāžas. Tu man te stāsti par Siguldas vagoniņu ar ietilpību 6 cilvēki KAUT KĀDS SŪDS un 60 x pārmaksāts.

 6  0 atbildēt

"Pats komentētākais raksts ir ieguvis 2613 komentārus, kas ir manuprāt visa laika spoku rekords " Tāpēc ka šito sūdu visi nodirš. Tu mums centies iesmērēt belašu apgalvojot kaviārs, kaviārs.

 5  0 atbildēt

Viens liels murgs. 

 4  0 atbildēt

TNT, vai Tu ar saviem rakstiem   domā  ka varēsi    mainīt    cilvēkiem   domāšanu??    Bet  TNT, tas ir smieklīgi    kontekstā  kad  Vācijas  politiķi  domā    ka uz   autob;ani      ātrums   jāsamazinā   ar  ierobržojumu  ;  līdz 130  kmh  lai mazinātu   globālo  piesārņojuma   līmeni..........IDIOTI!!!       IDIOTI  šauj sev  kājā....un neredz sev  baķi ac;i          Vislielākie   dabas   pidirseji   ir  kuģi   aviacija  un   mežu  izcirt;eji     Privātais   autu transports      pat  lokāli  neko  daudz    nepiesāno vidi  sal;idzinot  uz    siltuma  saražoānu    ....tas ir baigais  dirsiens   ka tagad no jaunā gad   autobraucejiem   uzliks jaunu nodokli.....

 4  0 atbildēt

Kāpēc izgudrot divriteni no jauna? Amerikāņu kalniņi ir daudz efektīvāks transporta veids.

 4  0 atbildēt

Es vispār nesaprotu kā šito murgu var atļaut spokos publicēt. Kārtējais lētais gājiens no bezmugurkaulnieku spoku adminstrācijas. Tā jau ir, sūds, bet ārā vienīgo rakstu dienā, kuru nav ieliecis admins dzēst jau nevar.

 4  0 atbildēt

pie tam metro pārved miljoniem pasažieru dienā.. pīķa stundās cilvēku plūsma ir nepārtraukta.. viens sastāvs pārved pāri par 2000 cilvēku (iespējams vairāk), un kursē (Maskavā) ar 3 minūšu intervālu .. 

2000 cilveku tas ir  160 tonnas.. tātad jāveido tā tava kravas trase.. un lielas, garas platformas.. tāpat lieli ekskalātori, kāpnes, kas aižņem vietu utt..  a ja mazāk cilvēkus, tad parastais zemās grīdas tramvajs.. , nekur nav jāpaceļās, jānolaižas.. viss ērti un pieejami.. 

 2  0 atbildēt

Vel viens pamatīgs trūkums taviem rodeļiem, tie maksimums savieno 2 punktus, - tātad jābūvē simtiem Km garš ceļš - konkrētas kravas pārvadāšanai.. 

toties dzlzceļš, var savienot - un savieno  tūkstošiem galapunktu.. - loģistika vienkārša, atkabini vagonu, un NEPĀRKRAUJOT.. to piekabini citam sastāvam.. vai aiuzsūti uz rūpnīcu.. ar vienu sastāvu lielā attālumā var pārvest, gan naftu gan ogles, gan bērnu rotatļlietas.. pie tam tavi rodeļi ir jāiekrauj, un jaizkrauj, tātad neizbēgami radīsies satrēgumi, kā arī akumulātori jālādē, ik pēc pāris simtiem kilometru.. 

- vagonu var kraut, kaut gadu, tas netraucē citu vagonu pārvietošanu.. 

- vagonus bieži izkrauj pailgi, teiksim rūpnīcā, vai kur citur, iedzen vagonu, un krāmē cik ilgi vajag.. 

- vai vari iedomāties, kāda izskatītos tā rodēlu iekrāušanas stacija?, jo nekas nav minēts par pārmijām un ceļu krustošanos.. - tātad būtu jāveido milzīgs iekraušanas laukums, daudzu kilometru garumā.. jebšu jāsūta viena krava pusstundā - tātad maksimums 20-30 vagoni dienā.. 

- a jākrāmē vagons 3 sekundēs.. savādāk tavu apsolīto daudzumu 250 MILJONI TONNU.. nesasniegt.. 

- vel jau rodelim aķi jauzlādē.. tātad 32 tūkstošu rodeļu vajag 32 tūkstošus uzlādes punktus.. tas ir jādarbina atsevišķa spēkstacija, kuras darbnāšanai ogles pievedīsi ar tiem pašiem rodeļiem.. kuru lādēšanai atkal vajadzērs uzlādes stacijas - tāds apburtais loks.. 

 2  0 atbildēt

Viesu māju  gan  ilgi taisa  SW ....   TNT šādas  līmēto brusu kocenes  Somijā bliež augšā  pāris mēnešu laikā!!!     Ilgāk  ļurkāties ar   līmētām frēzbaļķu   karkasenem nedrīkst, jo savādāk jau   pusgadā var  apaļkoka  guļbuvi   pēc kanadiešu  stila paksi  četri   meistari  uz vietas ar cirvīšiem  uzbliezt!!!      vai tā saucamo  Norvēģu  pakša  guļbūvi   uztaisīt!!   TNT tādiem karkasiem  no līmētām konstrukcijām ir  ierobe;zoti  montāžas termiņi, ne ilgāk par   5-7 dienām  uz montāzu  objektā!!!    Cehā tādas guļbuves  karkasu  taisa  nedēlas laikā .......  Piemēram  apaļkoka  kanādiešu tipa paksi  guļbūvēm  šādai 250 +  kvadrātmetru būvei    4 meistari  uzbliež  2-3 mēšu lakā    ar roku darbu un ķēžu zāģiem!!!  .....     

 2  0 atbildēt

Par plusiem Tu skaiti savus rakstītos komentārus,jo pat šajā disputā nav nevienas pozitīvas atsauksmes,un tā kā Tu izsauc uz sarunu visus SPOKU respondentus,tad nevienā reizē neesmu izlasijis pozitīvus vērtējumus izņemot Tavus,cīnies tālāk. Vispār Tev derētu pamācīties un Tu varētu sākt rakstīt zinātniski fantastiskos romānus. 

 1  0 atbildēt

TNT kārtŗjo reizi parāda savu tupumu salīdzinot  SW ar vieglā transpota automašīnām un auto ceļ9iem.Automašīnas brauc ar pāris sekunžu  distanci pa autoceliem līdz pirmajiem apļakrustojumiem,viaduktiem uc krustojumiem un sānu ceļiem.Pie šādas transporta plīusmas virziena maiņas rodas plūsmas ātruma samazināšanās līdz pat daļējai plīusmas apstāšanās kad  veidojas tā saucamie korķi.   TNT  tuparila, jo SW gadījjmā nav ne apļa krustojumi, ne viadukti, ne nobrauktuves uz citiem ceļiem lai mazinātos plūsmas sastrēgumi vai pilnīga apstāšanās!!   SW gadījjmā visa plūsma apstāsies tikai lai uz pāresmit sekundēm kāds priekšā esošš Juņirodelis uzņemtu 30 pasažieru!!!      Vispar reizēms pat riebjās ar to muļķi ko strīdēties!!))   

 1  0 atbildēt

TNT un Krievi  nemāk  izrēķinat   cik jābut tam  līdz  orbitai         ...Krievi  rēķin;a    laikam   pēc citas  formulas     tjipa    w  jādala  ar   H un      ,,,,,,pašļi  vi vsje    na*ui......

 1  0 atbildēt

TNT, inovācijas ir inovācijas, bet reāli  kam tādu invaļidku nahren vajag??  Analogi pasaulē ir vismaz   vel kādi pieci analogi tādai Juņiinva''lidkai!!    UN TNT  kur tad pazudis  JuņiDrons-Kam helikopteris??      Kad  beidzot  Juņidrons    pacels gaisā kādu  reālu kravu...vai veljoprojām  Juņicka superinženieri  strādā  un izgudro  superplopelleru spārnu tehnoloģiju???   

 1  0 atbildēt

TNT, kapēc pēdējais raksts!??   Tavas  esejas   ir interesantas!    Ir beidzot zināms, ka  Juņiinvaļidku  taisīs kāda cita kompaņa, nevis  Juņickijs....   Lai viņiem veicās ar Juņiinvaļidku!!     Noteikti ka Dronu-Ju;nivertaļotu arī   taisa k;āds cits,ja  finans;ejums  no TNT referalkām atļauj to darīt...     TNT, ko mēs bez Tavām pārgudrajām esejām darīsim..???   

 1  0 atbildēt
 0  0 atbildēt

Turklāt varu pateikt, ka pašlaik tiek izstrādāti sekojošie modeļi tieši kravas SW:

Unitrack (kas ir individuāli moduļi, kāds jau ir prezentēts)

6t, 10t, 25t - visi brauc max. 80km/st.

Unicont (konteineru pārvadājumiem)

32t

Unitrans (konveijeris)

90km/metrā un kustās ar ātrumu 10m/s

 0  0 atbildēt

Piemēram Tu raksti, ka koka māj';a turpin;as  iek;s;ejie darbi   sienu un grīdu apdare.....  !!  VTF    Ko tie baltkrievi   vairālk par gadu  čakarējās ar  frēzbaķu sienu un grīdu iekšējo apdari????      Viņi tur   sienas un grdas frēzbaļķu karkasenē  uz slīdošo  ar balto   un melno marmoru  tapsē????   TNT,  līmētajas  frēzbaļķu  guļbūvēs   sienu sēšanās procents ir ap  1% desmit gadu laikā,.........  Tākā bezmaz uz sienām ieksdarbos  varētu pa  taizno reģipsi  skr[uvēt  klāt uz sienām  bez sēsanās  karkasu un līmēt uz  reģipša   marmora flīzes........TNT, kādi tur iekšējie darbi, kādas grīdas.....!!??   Frēzbaļķenē  iekšējie darbi ir tik daudz kā pēc montāžas  sienas jāpaslīpē un viss!!!   

 0  0 atbildēt

Intervāls 2 sekundes nav nemaz tik sarežģīts. Paskaidrošu savādāk, jo izskatās, ka nevari saprast. Ja pa šoseju pārvietojošās automašīnas bieži nepārsniedz 70 metrus ar ātrumu piemēram 120km/st. un šis attālums tiks nobrauks apmēram 2,1 sekundē. Kā jau es tev teicu, ka daudzās valstīs, tostarp Eiropā un ASV ieteicamais drošais intervāls ir 2 sekundes (70 metri). 

Tā tiek uzskatīts, ka šis laiks ir pietiekams, lai vadītājs reaģētu uz ārkārtas situāciju un pieņemtu lēmumu. Piemēram automāšinām, kas darbojas ar māšinredzi, kā Tesla, šis intervāls vispār var būt līdz 0,2 sekundēm. 

Es runāju tieši par tādu intervālu, kas kustībā var aizņemt līdz pat 20 sekundēm apstājoties transportam un uzsākot piemēram braukšanu, bet virtuālā ķēdē tāds intervāls var būt 2 sekundes pilnīgi droši. 

 0  2 atbildēt

Nekas nepazudīs, jo ir backupi, turklāt ja pazustu satelīti, tad pat armiju praktiski izmantot nevarētu, tā kā nekas tāds nenotiks.

 0  2 atbildēt