Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
30
80
« 1  2  3  4  5 »

17. augustā Baltkrievijā notika EkoFests 2019. Šis ir ikgadējs pasākums, kas veltīts augsto tehnoloģiju, inovāciju un vides jautājumiem. Jau ceturto reizi EkoTehnoParks pulcēja viesus no gandrīz 50 pasaules valstīm: Visur bija dzirdami frāžu fragmenti angļu, gruzīnu, itāļu, vācu, franču, spāņu un citās valodās.

Iepriekšējos ekofestivālus, kas notika 2016. un 2017. gadā, apmeklēja attiecīgi aptuveni 800 un 5000 dalībnieku. Un 2018. gadā viņu kopējais skaits, ieskaitot tos, kuri šo notikumu skatījās tiešsaistē, pārsniedza 50 000.

Vai vēlaties uzzināt, cik viesu bija un kas notika festivālā šogad? Noskatieties mūsu reportāžu un kopīgojiet savus fotoattēlus sociālajos tīklos ar heštegu #ecofest2019.

Bildes būs redzamas raksta pēdējās lapās.

Tiek gatavotas... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
1.

Tiek gatavotas nodošanai ekspluatācijā jaunas SkyWay ražošanas platības

Tuvojas noslēgumam apdares darbi un inženierkomunikāciju ierīkošana jaunās ražošanas ēkas teritorijā, kur celtniecība aizsākās 2018. gadā. Ēkas nodošana ekspluatācijā tiek plānota šā gada augustā.

Jaunais korpuss ir... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
2.

Jaunais korpuss ir ražošanas cehs ar platību ap 1200 м², kas savienots ar trīsstāvu administratīvo sadzīves korpusu. Cehā ir uzstādīts balsta krāns-sija ar celtspēju 10 tonnas, paredzēta noliktava ar atsevišķiem vārtiem. Tuvākajā laikā šeit tiks izvietots esošais montāžas laukums, tiks izvietotas jaunas iekārtas. Platība ļaus īsā laikā pielāgot ražošanas procesus SkyWay attīstītājkompānijas tekošajām vajadzībām.

Jaunu ražošanas platību izveidošana – daļa no SkyWay ritošā sastāva mazsēriju ražošanas organizēšanas plāna, lai atbalstītu projektus Tuvo Austrumu reģionā, galvenokārt – Apvienotajos Arābu Emirātos. Tas ļaus SkyWay projektēšanas organizācijai savlaicīgi un pilnā apjomā veikt pašreizējās saistības pret ārvalstu partneriem, īstenojot mērķprojektus.

Kad tad pavizināsimies ar... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
3.

Kad tad pavizināsimies ar Hyperloop?

Kāds transports jāizmanto, lai glābtu mūsu planētu? Sākumā cilvēki sapņoja par elektromobiļiem, tad saprata, ka tie nav panaceja. Pasaules iedzīvotāju skaits jau ir sasniedzis 7,7 miljardus cilvēku. Un, ja katrai ģimenei būs vismaz viens elektromobilis, "korķos" varēs sākt dzīvot.

Izgudrotāji sāka piedāvāt savas idejas. Piemēram, sākot ar 2014. gadu, ar stīgu transporta attīstību SkyWay projekta ietvaros nodarbojas Anatolijs Junickis. Bet Īlons Masks 2013. gadā atjaunināja vakuuma vilcienu ideju. Cilvēkiem, kā vienmēr, bija divējāda reakcija. Vieni viņos saskatīja šarlatānus, citi – mesijas. Mēs jau stāstījām par to, kā notika projektu attīstība. Palūkosim, kādā stadijā viņi atrodas šobrīd.

Vakuuma transports Eiropā

Īlona Maska ideju par vakuuma vilcienu izveidi uztvēra trīs kompānijas: Hyperloop TT, Hyperloop One un TransPod. Tomēr, pēc tam Masks neizturēja un nolēma dot arī savu ieguldījumu. Viņš organizēja konkursu Hyperloop Pod Competition, kura laikā komandām bija jānāk klajā ar kabīnes dizainu un jāsacenšas, kura panāks, lai tas ātrāk uzņēm ātrumu. Šis konkurss palīdzēja Eiropai atrast savu kompāniju, kura sāka attīstīt vakuuma vilcienus – Hyperloop Hardt. Viņu galvenā inovācija – bultu sistēma kapsulām, kas ļauj pārvietoties pa zariem, neveidojot kustīgas detaļas.

Hyperloop Hardt atrodas Nīderlandē un līdz šim tam ir diezgan īsa testa trase Delftā. Bet, ar to pietika, lai tādi giganti kā dzelzceļa operators Deutsche Bahn un tērauda korporācija Tata Steel pievērstu uzmanību studentiem, kuri 2014. gadā uzvarēja Maska konkursā un ieguldītu līdzekļus to riska projektos.

Bija vakuums vai tomēr nebija?

Saskaņā ar Īlona Maska plānu, lai vilciena ātrums sasniegtu 1000 km/h, sākotnēji tika nodrošināts magnētiskais spilvens un gandrīz pilnīgs vakuums tunelī. Bet, kā vēlāk izrādījās, šo prasību ieviešana ievērojami palielināja projekta izmaksas.

Masks ierosināja nekoncentrēties uz pilnīgu vakuumu, bet uzturēt forvakuumu ar spiedienu 100 Pa (aptuveni 1/1000 no atmosfēras spiediena). Gaisa masas, kas kustības laikā plūst pret vilcienu, nolēma novirzīt zem kapsulas, lai izveidotu gaisa spilvenu.

Aptuveni šādu koncepciju tādā vai citā veidā īsteno kompānijas, kas iesaistītas Hyperloop izveidē.

Esošie poligoni

Visi Hyperloop Pod Competition testi notiek kompānijas SpaceX testu poligonā Hawthorne, 1,5 km garā trasē Īlona uzraudzībā. 2019. gadā par konkursa čempioniem kļuva Minhenes universitātes inženieri, kuriem izdevās sasniegt kapsulai rekordātrumu 465,3 km/h.

Līdz 2020 gadam SpaceX... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
4.

Līdz 2020. gadam SpaceX vadītājs solīja sagatavot sacensībām 10 kilometrus garu posmu. Jaunā trase, atšķirībā no pašreizējās, būs ar līkumu.

Citi testi notiek kompānijas Virgin Hyperloop One 500 metru trasē Lasvegasā. Tikmēr Hyperloop TT 2019. gada martā pabeidza savu 320 metru trasi Tulūzā.

Starp citu kompānija... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
5.

Starp citu, kompānija noslēdza līgumus arī par 10 km maršrutu izbūvi Dubaijā un Tongrenā, bet projektu ieviešanas termiņi nav zināmi.

Ar ko šajā laikā nodarbojās Īlons?

2018. gada oktobra vidū Masks saņēma pirmo oficiālo būvatļauju pilnvērtīgas Hyperloop trases būvniecībai braukšanai ar elektrokāriem ar sekojošu tuneļa transformāciju zem vakuuma vilcieniem. Aptuveni 16,58 km garajam posmam jāsavieno Baltimoras piepilsēta ar Hanoveres (Mērilenda) teritoriju. Paredzams, ka ceļš kļūs par daļu no maršruta Vašingtona — Ņujorka, ar pieturām Baltimorā un Filadelfijā. Trase tiks būvēta pazemē, bet tuneļa būvniecību veiks Īlona Maska Boring Company.

2018. gada februārī Masks saņēma atļauju sagatavot stacijas būvlaukumu un primāros rakšanas darbus tuksnesī Vašingtonas ziemeļaustrumos. Tagad projekts ir ietekmes uz vidi novērtējuma posmā.

Pagaidām Īlons uzsāk Teslu ātrgaitas tuneļa prototipā kaut kur LA un dalās ar video tvīterī.

Kā sokas ar Hyperloop One?

Šajā laikā Virgin Hyperloop One pabeidza testēšanas trešo posmu, sasniedzot testa ātrumu 387 km/h. Maharaštras štats Indijā pasludināja kompānijas piedāvāto hiperloop sistēmu starp Pūnu un Mumbaju par oficiālu infrastruktūras projektu. 2018. gada februārī Hyperloop One kopā ar RTA Virgin izstrādāja un Inovāciju nedēļas laikā prezentēja jauno Hyperloop Pod AAE. Kompānija plāno līdz 2030. gadam ierasties Saūda Arābijā.

Starp citu kompānija... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
6.

Starp citu, kompānija noslēdza līgumus arī par 10 km maršrutu izbūvi Dubaijā un Tongrenā, bet projektu ieviešanas termiņi nav zināmi.

Ar ko šajā laikā nodarbojās Īlons?

2018. gada oktobra vidū Masks saņēma pirmo oficiālo būvatļauju pilnvērtīgas Hyperloop trases būvniecībai braukšanai ar elektrokāriem ar sekojošu tuneļa transformāciju zem vakuuma vilcieniem. Aptuveni 16,58 km garajam posmam jāsavieno Baltimoras piepilsēta ar Hanoveres (Mērilenda) teritoriju. Paredzams, ka ceļš kļūs par daļu no maršruta Vašingtona — Ņujorka, ar pieturām Baltimorā un Filadelfijā. Trase tiks būvēta pazemē, bet tuneļa būvniecību veiks Īlona Maska Boring Company.

2018. gada februārī Masks saņēma atļauju sagatavot stacijas būvlaukumu un primāros rakšanas darbus tuksnesī Vašingtonas ziemeļaustrumos. Tagad projekts ir ietekmes uz vidi novērtējuma posmā.

Pagaidām Īlons uzsāk Teslu ātrgaitas tuneļa prototipā kaut kur LA un dalās ar video tvīterī.

Kā sokas ar Hyperloop One?

Šajā laikā Virgin Hyperloop One pabeidza testēšanas trešo posmu, sasniedzot testa ātrumu 387 km/h. Maharaštras štats Indijā pasludināja kompānijas piedāvāto hiperloop sistēmu starp Pūnu un Mumbaju par oficiālu infrastruktūras projektu. 2018. gada februārī Hyperloop One kopā ar RTA Virgin izstrādāja un Inovāciju nedēļas laikā prezentēja jauno Hyperloop Pod AAE. Kompānija plāno līdz 2030. gadam ierasties Saūda Arābijā.

2018. gada aprīlī Global trade enabler DP World un Virgin Hyperloop One iepazīstināja ar DP World Cargo speed – starptautisko kravas sistēmu zīmolu.

2019 gada 28 jūlijā... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
7.

2019. gada 28. jūlijā kompānija parakstīja līgumu ar Saūda Arābijas valdību par garākā poligona (35 kilometri) būvniecību vakuuma vilcienam Hyperloop.

Īsi par TransPod

Kompānijā TransPod pagaidām nelielas izmaiņas: izveidota apakšnodaļa TransPod France. Jaunais birojs nodarbosies ar testa trases attīstību Dru pilsētā, kā arī pētījumiem un izstrādājumiem priekš testēšanas.

Asociācijas Hyperloop Limoges un TransPod partnerattiecību ietvaros, 2018. gada novembrī tika saņemta atļauja izveidot testa trasi. Testa trases būvniecību bija plānots sākt 2019. gadā, bet ātrgaitas testus – 2020. gadā.

Bet pagaidām kompānija nedalās ar rezultātiem. Toties vietnē var atrast informāciju par TransPod hyperloop līnijas provizorisko tehniski ekonomisko pamatojumu Taizemē no Bangkokas līdz Chiang Mai ar paplašinājumu līdz Puketai.

Citas attīstības tendences moderno transporta tehnoloģiju jomā

Arī amerikāņu kompānija SkyTran un tās personīgais automātiskais transports nevar lepoties ar nozīmīgiem panākumiem laika posmā 2018.- 2019. gads. Vienīgie tīklā atrastie attēli parāda poligona segmentu Meksikā. Spriežot pēc visa, zemes gabals ir pavisam īss.

2019 gada aprīlī skyTran... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
8.

2019. gada aprīlī skyTran parakstīja saprašanās memorandu ar Eilat par virszemes dzelzceļa sistēmas Jetsons izveidi. Bet būvniecība vēl nav sākusies, jo kompānija gaida apstiprināšanu ministrijā.

2019. gada jūnijā, īstenojot Dubaijas transporta stratēģiju mobilitātei Emirātos, kuras mērķis līdz 25% no visiem braucieniem līdz 2030. gadam pārveidot par braucieniem bez vadītāja, Dubaijas Ceļu un transporta pārvalde (RTA) parakstīja saprašanās memorandu ar skyTran. Līdzīgs memorands tika parakstīts arī ar Hyperloop One un Hyperloop TT. Bet 2019. gada februārī – ar kompāniju SkyWay.

Tas liecina par to, ka AAE ir nopietni ķērusies klāt transporta sistēmas modernizācijai. Bet mēs joprojām nevaram pavizināties ar vakuuma vilcienu vai amerikāņu riska projekta skyTran lolojumu, ko nevar teikt par SkyWay. Droši vien, šī iemesla dēļ stīgu transports šodien ir līderis, kļūstot par vienu no Dubaijas oficiālajiem infrastruktūras projektiem.

 

Kāpēc Unibusam 10nbsp000 km... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
9.

Kāpēc Unibus-am 10 000 km nobraukuma?

SkyWay EkoTehnoParkā veic Unibus-a U4-210 testus, lai iegūtu 10 000 km nobraukuma. To «dzenā», lai atklātu vājās vietas: mezglus un sistēmas, kas prasīs uzlabojumus, lai palielinātu drošību.

Unibus U4-210 – tas ir transportlīdzeklis ar 14 cilvēku ietilpību pilsētas un piepilsētas maršrutos. Šis stīgu transports pārvietojas ar vilces elektrisko piedziņu, ko darbina no kontakta tīkla vai no iebūvētas enerģijas uzkrāšanas ierīces. Vilces piedziņas elektromotori tiek apvienoti ar riteņiem kopējā blokā – motors-ritenis.  Tāpēc nav nepieciešams instalēt pārraides mezglus (pārnesumus), un rodas iespēja samazināt diska izmēru, svaru un izmaksas.

Unibus-a salons ir aprīkots ar mikroklimata sistēmu, apgaismojumu, audio sistēmu un video paneļiem, lai informētu pasažierus. Visa vadība – automātiska. Garāža nav vajadzīga, bet izmantot Unibus-u var dažādos klimatiskajos apstākļos.

SkyWay Transporta sistēma ar šādiem unibus-iem spēj pārvadāt līdz 50 000 pasažieru stundā. Apmēram tāds pats sniegums ir Maskavas metro. Unibus U4-210 – prognozējamais ekspluatācijas laiks ir 25 gadi.

Pārbaužu mērķis — saprast, cik uzticams un efektīvs ir Unibus-s, noskaidrot pārejas laiku, kas nepieciešams detaļām, mezgliem un montāžas vienībām, lai sasniegtu robežstāvokli. Uzstādīt dažādus standartus, identificēt stiprās un vājās puses, izstrādāt modernizācijas ieteikumus.

Pārbaudes laikā AS «Stīgu tehnoloģijas» speciālisti pakļauj transportlīdzekli slodzēm, kas sagaidāmas tā ikdienas lietošanā. Darbinieki uzrauga izstrādājuma tehnisko stāvokli un dokumentē rezultātus. Ir svarīgi precīzi nofiksēt, cik ilgu laiku produkts un tā mezgli «kalpos». Tas palīdzēs turpmāk uzlabot izgudrojumu un izstrādāt metodes tā remontam.

Pārbaužu rezultāts būs dati par detaļu, sistēmu un sastāvdaļu efektivitāti un uzticamību noteiktos ekspluatācijas apstākļos. Tos izmanto, izstrādājot jaunus modeļus, ņemot vērā unifikāciju vai modernizējot Unibus-u un tā komponentus.

Dubaijā tiek diskutēts par... Autors: The Next Tech Skyway 65
Attēls no: new.skyway.capital
10.

Dubaijā tiek diskutēts par pilsētas transporta nākotni "viedajās" pilsētās

Planētas iedzīvotāju skaits pieaug ģeometriskā progresijā. Īpaši tas attiecas uz pilsētām, kurās iedzīvotāju skaits pārsniedz vienu miljonu. Pēc Worldatlas datiem 2018. gada TOP 10 lielākajās pilsētās iekļautas:

Šanhaja (Ķīna) 24,153,000

Pekina (Ķīna) 18,590,000

Karači (Pakistāna) 18,000,000

Stambula (Turcija) 14,657,000

Daka (Bangladeša) 14,543,000

Tokio (Japāna) 13,617,000

Maskava (Krievija) 13,197,596

Manila (Filipīnas) 12,877,000

Tjandzjiņa (Ķīna) 12,784,000

Mumbaja (Indija) 12,400,000

Jo ātrāk palielinās pilsētu iedzīvotāju skaits, jo vairāk problēmu rodas to iedzīvotāju mobilitātei. Lai risinātu pilsētas transporta problēmas, valdības visā pasaulē izmanto inovatīvas pieejas, tostarp izmanto lietu Internetu (loT).

Arābu nākotnes pilsētu ikgadējā augstākā līmeņa samitā, ko 2019. gada 16. – 17. septembrī Dubaijā organizē Infrastruktūras attīstības ministrija, īpaša uzmanība tiks pievērsta pasākumiem, kas nepieciešami drošu un efektīvu transporta sistēmu attīstībai. Pirms samita sākuma eksperti publicēja ziņojumu, kurā apskatīja galvenās problēmas šajā jomā.

Kā atzīmēja TradeArabia ziņu dienests, šinī sakarībā kļūst arvien aktuālāks Dubaijas ceļu un transporta administrācijas (RTA) un SkyWay kompāniju grupas kopīgais projekts, lai izveidotu Sky Pods transporta sistēmu, kas spēj pārvietoties līdz 30 jūdzēm stundā.

« 1  2  3  4  5 »
30
80
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [1716]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Blackbberry avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Moderatora favorītsMedaļa Admins iesaka
  Blackbberry 22.08.19 22:00  
10
2
Cik tev par šo maksā?
N.Ushakovs avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Paciņa no ZiemeļpolaMedaļa Patīk komentārs
  N.Ushakovs 22.08.19 22:30
8
0

🖕

Nekāda jēga no šitā. Cilvēce jau iet uz iznīcību. Meži deg, bites pazūd un klimata izmaiņas jau novērojamas. 

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 22.08.19 22:50  
8
0
Jā, galīgs pi*ģets tam SkyWayam! Beigušies makaroni, ko uz ausīm karināt! Tagad jāraksta par reāli strādājošo kompāniju veiksmēm un neveiksmēm, lai aizpildītu ēteru. Noskatījos video par "salūzušā" mēsla transportēšanu un kārtīgi izsmējos. Tam "evakuatoram" aķis jau vārījās pie 2km/h, ņemot vērā, ka abas miskastes bija tukšas. Tātad, ja abi būtu pilni ar pasažieriem, tad pēc 300m jau būtu divi braukt nespējīgi mēsli uz līnijas. Un tālāk jau ģeometriskā progresijā...
Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 23.08.19 08:05  
7
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Oooo, kas tev ko tādu pateica? Interesanti zi... "

Kā tad, ka maksā! Amerikāņu pindosi! Skaidrā naudā! Katru mēnesi lidoju uz Kaliforniju pie Maska ar atskaiti, cik negatīvus komentārus par Junicki esmu uzrakstījis un cik mīnusus ielicis. Vēl es uzstājos intervijās kā ierindas kraudinvestors un plaši stāstu, kāpēc es investēju HL un kāda Ponzi shēma ir SW! Un par to visu man maksā ASV DOLĀROS! Man nav ko slēpt. Vari šo manu atzīšanos nokopēt un aizsūtīt Hovratovam. Atļauju.
S W I S T S avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa ZeltrocisMedaļa Zeltrocis
  S W I S T S 15.09.19 16:08  
6
0
atbildot uz Pliiners komentāru "Jautājumu par ANO atzinumu Astrālis tēlo ka nav... "

Ano saita links sapliisis Bļaģ kur tā var dirst????
S W I S T S avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa ZeltrocisMedaļa Zeltrocis
  S W I S T S 25.08.19 21:57
6
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Kāds tu vari būt idiots ir tur pieņe... "

TNT.Tevi Anatolijs ir tā nozombējis ka tu nespēj pieņemt to ka tev nav taisnība.1.Junickim NEKAD nav bijis nekāds sakars ar ANO.2.ANO nebija,nav un nebūs NEKĀDS sakars ar SMART CITIES.3.ANO nebija,nav un nebūs nekāds sakars ar kautkādu BY bāzēto "Strunnije Tehnologii" Kur tāds cirvis kā tu var būt!   

Dr. Freeman avatars
Medaļa Dienas joksMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas doma
  Dr. Freeman 03.09.19 19:07
6
0

Ir divas lietas, kuras var būt bezgalīgas- Kosmoss un Stulbums..

  

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:18
6
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Ko tu sparoti no videomontāžas? Paskaties pro... "

Tad ja nav ko rādīt, tad nerādi un nespamo ar SW reklāmas komercijas video propogandu!!!   

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 22.08.19 22:51  
6
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Tu tā runā, it kā rītdien būs pasaules gals ... "

Tā runā, ka gandrīz neviens vairs nepērk lohatrona spīdīgos JPG formāta papīrīšus. Taisnība? Atskaitot tevi, protams.
maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:26
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Kur ir propoganda? Tās ir atskaites investori... "

Tad ko tu te spokos pārpublicē atskaites investoriem, ko te bez tevis un SWISTA neviens cits investors  te neiegriežās!!   Publicējies savā investoru lapā, nevis te ar reklāmu spamošanu nodarbojies!!!

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 15.09.19 15:56  
5
0
atbildot uz S W I S T S komentāru "Tu taapat kaa Toļa maaki tikai vervelēt bet kaa... "

Links saplīsi, ha, ha, ha! Bet Astrālis čista redzēja, zobu dodu!
maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:17
5
0

Par ko stāsts TNT, un beidz te pļurkstēt.! Tu reāli te spokos pārbublicē SW reklāmas propogandu !!!

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 15.09.19 15:47  
5
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Saproti, ka tu esi duraks, un tieši tādiem ne... "

Kad tu, Astrāli, atbildēsi uz maniem uzdotajiem jautājumiem? Kad tu runā, tad pielipini faktus, norādes, jo neko citu tu līdz šim nevari, kā tev pajautāju atbildēt par vārdiem, tā uzreiz prom. Sajuti atšķirību starp mani un tevi?
maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:28
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Unibaika tesā bija 103km/st. un ja negribi, v... "

ticu, ka Unibaiku arī uz 500 var iedzīt,  vienā testa braucienā  20 sekundes....... bet par ko stāsts, lai nobrauc   kaut uz 50kmH vairāk par pusstundu....!!!

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:21
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Sākumā jums likās, ka bildes un video ir dato... "

Ko tu te murgo....es nekad neesmu jaucis SW datoranimāciju video klipus ar SW reālajiem reklāmas video klipiem! Es jau to tev esmu teicis divus gadus atpakaļ.ka SW pat Unibaiku nekkur nedemonstrē reālā laika un ātrumā kā viņš spēj kustēties!!      Un kas tie atkal par murgiem SW propogandā par k- kādiem 150kmH un 500kmH, ja SW nespēj nodemontrēt nevienu savu ritošo sastāvu kā tas spēj kaut  pusstundu no vietas kaut uz 50kmH kustēties bez apstājas....!!!

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:07
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Pirmkārt profesor, tie video nav SW editēti, ... "

Protams protams  buratino,kāds investors no malas  saeditē  video savai Y-tube kolekcijai, un pēc  tam tos visus video  pārpublicē Juņickis savās SW oficiālajās lapās)   ...  Bet protams ka šie SW reklāmas video roļiki ir speciāli veidoti, lai vēlamo pasniegtu par realitāti kas neeksitē!   Tie ir reklāmas video roļiki, kādus veido jebkura kompānija..... Bet par ko es runāju, ka nekur vel līdz šim netiek demonstrēti reālie SW ritošā transporta testi, kur man  un citiem interesentiem nebūtu jāskatās saraustīti reklāmas propogandas video roļiki, bet  reāla SWE ritošā transporta kustība reālajos ārumos ko šāds transports spēj veikt vismaz divas stundas no vietas bez vis''adiem  bezjēdzīgiem reklāmas aģitācijas intervijām vai samākslotām izrādēm!!!   

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:14
5
0

atbildot uz maks37 komentāru " Protams protams  buratino,kāds investors... "

.ja atceries, AUDI pirms kādiem 10 gadiem bija reklāmas video klips, kur AUDI qvatro mauc pa slepošanas kalnu augšā pilnīgā vertikālē.....protams tas bija blefs, jo to audi kad filmēja reklāmā īstenībā ar trosēm laida pa kalnu lejā, bet  reklāmā ko demonstrēja visu videoroļiku palaida reversā!!! Tām pat bija ar laikam VOLVO reklāmu, kur Van Damme  starp divām fūrēm tur špagatu rādīja, īstenībā viss tika filmēts otrādi, kad VanDamme  nostājās špagatā starp divām fūrēm, un tad fūres gleimeža ātrumā braucos satuvinājās nevis otrādi kā rādīja videoreklāmas roļikā.... tas pats ir ar SW, rāda to kā realitātē nemaz nav, un pasniedz  lai smuki ticami izskatītos!!)

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 15.09.19 16:00  
5
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Protams, šahs un mats   Neaizmirsti, ka... "

"...neesmu vienīgais, kas ir investējis sājā projektā, bet te ir ļoti daudz gudri cilvēki, kas nodarbojās ar biznesu un saprot šo to no finansēm, un tādi ir tūkstošiem..." =================================== Einšteins jau pateica par divām bezgalīgajām lietām, no kurām pirmā bija idioti.
maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 25.08.19 00:24
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Tak runā konkrēti... par kādiem spamiem tu ru... "

Par taviem pārpublicētajiem SW reklāmas propogandas spamiem spokos, jo vis ko esi šajā esejā pārkopējis ir 1:1 SW mājas lapā kā reklāmas aģitācijas materiāli!!!       

Ak jā, ko tad Juņickis Teslu par 100 štukām sem nopircis par investoru aizdoto kāpstu???   ŽIRNA dzīvo tas Juņickis, ka var  pirkt krutāko Teslu, kaut patc vel nav neko par 1$ pārdevis!!   Ko tad Juņickis Teslu pērk, bet nebraukā ar savu elektro -invaļidku????))   

Pliiners avatars
Medaļa April, April!Medaļa Zoles 3000 spelesMedaļa Dienas joks
  Pliiners 15.09.19 15:51  
5
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Saproti, ka tu esi duraks, un tieši tādiem ne... "

"Kā tu domā, kā pelna veikalnieki piemēram? viņi pelna uz referālajām izmaksām, kas nāk no ražotāja." ================================= Tu tiešām esi savu prātu izkūkojis? Kā jums tur Limassolā, psihiatrs ir valsts apmaksāts vai jāiet uz privātpraksi? Pastāv arī piespiedu ārstēšana. Man uznāk šermuļi, kad es apzinos, ka cilvēks ar tavām zināšanām ekonomikā sniedz finansu investīciju padomus. Brrrrrrr...
« 1  2  3  4  5 »