Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter
 
44
45

*Stīvens Sigals ierodas Ekotehnoparkā! Kā attīstās SkyWay ritošais sastāvs? Anatolija Junicka publiska vēstule Baltkrievijas prezidentam Lukašenko un daudz kas cits jaunajā SW rakstā.

Stīvens Sigals apmeklēja... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
1.

Stīvens Sigals apmeklēja EkoTehnoParku

20. jūlijā SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja slavenais amerikāņu aktieris Stīvens Sigals ar savu dzīvesbiedri Erdenetuju. Pāri pavadīja titulēts “powerlifter”, Ginesa rekordu īpašnieks Kirils Šimko.

Holivudas zvaigzne jau sen... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
2.

Holivudas zvaigzne jau sen ir norūpējies par veselīga dzīvesveida un vides uzlabošanas jautājumiem, kas atspoguļojas Sigala radošajā darbā, piedaloties vairākās filmās, kas veltītas cīņai pret vides degradāciju.

Pēc aktiera vārdiem, vēlme veltīt vairāk laika līdzīgiem projektiem, kuru mērķis ir padarīt pasauli labāku un veicināt to, lai cilvēki aplūkotu esošās problēmas «tāpat kā mēs» (citējot no intervijas) kļuva par galveno iemeslu viņa vizītei EkoTehnoParkā

Ekskursiju pa EkoTehnoParku... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
3.

Ekskursiju pa EkoTehnoParku vadīja AS «Stīgu tehnoloģijas» ģenerāldirektore Nadežda Kosareva. Papildus testēšanas centra galvenajiem objektiem, viesi iepazinās ar vairākiem ritošā sastāva paraugiem, brauca ar junikaru, novērtējot komfortu un apkārtējās dabas skatus no gandrīz 14 metru augstuma.

EkoTehnoParku apmeklēja... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
4.

EkoTehnoParku apmeklēja Baltkrievijas centrālās televīzijas radošā grupa

16. jūlijā SkyWay EkoTehnoParku apmeklēja Baltkrievijas centrālās televīzijas radošā grupa. Žurnālisti uzņēma sižetu vienai no Belteleradio kompānijas izglītojošajām programmām.

Viesi novērtēja stīgu transporta testu centru un aplūkoja trīs sertificētā ritošā sastāva veidus. Viens no piedāvātajiem transporta veidiem bija Junibaiks, kas nesen atgriezās no Apvienotajiem Arābu Emirātiem, pēc prezentācijas Pasaules valdības augstākā līmeņa sanāksmē Dubaijā.

EkoTehnoParka viesi aplūkoja 14 vietīgā junibusa testus, kas šajās dienās notika uz daļēji stingrās ceļa struktūras, un varēja personīgi pabraukt ar junikaru. Pārraides vadītāja uzdeva daudzus jautājumus par SkyWay projektu un saņēma kompetentas atbildes no AS „Stīgu Tehnoloģijas” darbiniekiem».

Programmas datumu par stīgu transporta testēšanas centru mēs paziņosim vietnē.

Neatkarīga finanscaronu... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
5.

Neatkarīga finanšu audita rezultāti AS «Stīgu tehnoloģijas» par 2018. gadu

Stīgu transporta izstrādātājkompānija AS «Stīgu tehnoloģijas& raquo; katru gadu publiski publicē sava darba neatkarīgā finanšu audita rezultātus. Tā visi SkyWay projekta investori var pārliecināties, ka viņu līdzekļi tiek izlietoti stīgu transporta jaunām izstrādnēm un projektu attīstībai. 

No bilances, peļņas un zaudējumu aprēķina izriet, ka kompānija AS «Stīgu tehnoloģijas» ir uzlabojusi finanšu rādītājus visos galvenajos punktos: pagājušajā gadā organizācijas ieņēmumi un pamatlīdzekļi, tostarp arī viss uzņēmumam piederošais īpašums, ir palielinājušies 2 reizes. Vienlaicīgi 90% no kompānijas aktīviem ir finansēti uz pašu līdzekļu rēķina un tikai 10% no aizņemto līdzekļu rēķina, kas arī ir finanšu stabilitātes rādītājs. 

Saskaņā ar aplēsēm, AS «Stīgu tehnoloģijas» grāmatvedības bilance uzticami atspoguļo kompānijas finansiālo stāvokli visos tās attīstības posmos.

Ar 2018. gada neatkarīgā audita rezultātiem jūs varat iepazīties šeit.

Vācijas tiescaronsaistes... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
6.

Vācijas tiešsaistes žurnāls par SkyWay perspektīvām Dubaijā

Vācu interneta resurss, kas veltīts transporta tehnoloģijām – Urban Transport Magazine – publicēja rakstu ar nosaukumu «SkyWay – Dubaijas jaunā transporta sistēma?», kurā aplūkota iespēja iekļaut SkyWay Dubaijas infrastruktūrā.

«Dubaija, kurā dzīvo vairāk nekā 3 miljoni cilvēku, ir lielākā Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) metropole. Tās sabiedriskā transporta parks jau tagad sastāv no vieglā dzelzceļa un autobusu transporta, metro un monosliedes. Iespējams, ka Dubaijā nākotnē būs piektā transporta sistēma».

Kā atzīmēts publikācijā, šī tehnoloģija ir pietiekami nobriedusi tās izstrādes ziņā. Vācu žurnālisti īpašu uzmanību pievērš SkyWay ekonomijas rādītājiem un drošībai.

laquoScaronī tehnoloģija... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
7.

«Šī tehnoloģija šķiet pietiekami nobriedusi attiecībā uz tās mehāniku. [ ... ] SkyWay apgalvo, ka tās mazās transporta vienības ar ietilpību no 1 līdz 168 cilvēkiem, var droši pārvietoties tikai ar 2 sekunžu intervālu, tādējādi nodrošinot caurlaidspēju līdz 50 000 pasažieru stundā. [ ... ] SkyWay demonstrē savas sistēmas iespējamību, izmantojot dažādus tehniskos pētījumus un modeļu testēšanu aerodinamiskajā tunelī ar ātrumu 500 km/h, kā arī ekspluatācijas pārbaudēs ar prototipiem to sākotnējos izmēros. Vienlaikus investīciju un ekspluatācijas izmaksas būs ievērojami zemākas nekā citiem inovatīvajiem un tradicionālajiem risinājumiem, piemēram Hyperloop vai parastais dzelzceļš.»

Nav izticis rakstā arī bez projekta kritikas. Raksta beigās autors aprakstījis vairākas, pēc viņa domām, «neatrisinātas problēmas», kurām vērts pievērst uzmanību.  

Īsi intervāli starp transporta moduļiem.

«Tomēr, attiecībā uz sistēmas SkyWay praktisko realizāciju Dubaijā, rodas vēl daži jautājumi. Tika ziņots, ka intervāls starp transportlīdzekļiem būs 2 sekundes, ar vidējo paredzamo apstāšanās laiku vismaz 10 sekundes. Tas nozīmē, ka stacijām jābūt ar garām platformām. No otras puses, ja tiek izmantoti lielāki transportlīdzekļi, kā triju vagonu SkyWay junibuss 18 pasažieriem, kā tas tika parādīts InnoTrans 2018, vilciena stāvēšanai vajadzēs nedaudz vairāk laika – apmēram 20 sekundes.»

Lai to izskaidrotu, mēs atbildēsim uz šo jautājumu, izmantojot piemēru ar automašīnu. Intervāls starp automašīnām, kas brauc pa automaģistrāli ar ātrumu 120 km/h, bieži vien nepārsniedz 70 metrus, šis attālums tiks noiets 2,1 sekundē.

Daudzās valstīs, tostarp Amerikas Savienotajās Valstīs un Eiropas Savienībā, arī tiek rekomendēts 2 sekunžu (70 metri) intervāls. Tiek uzskatīts, ka šis laiks ir pietiekams, lai vadītājs reaģētu uz neparastu situāciju un pieņemtu lēmumu. Transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar mašīnas redzi, šo intervālu parasti var samazināt līdz 0,2 sekundēm.

 

Tehnoloģijas aprakstā mēs runājam tieši par šādu intervālu. Vairāki transportlīdzekļi, kuru skaits var mainīties, virtuālajā savienojumā pārvietojas ar 2 sekunžu intervālu. Bet kustības intervāls starp šādiem virtuālajiem sastāviem var būt 20 sekundes.

Nobraucot no estakādes uz pasažieru iekāpšanas-izkāpšanas staciju, pagriež ne vienu moduli, bet visas mašīnas, kas ir izveidotas kā virtuāla sakabe. Lai izbrauktu no stacijas un paātrinātos līdz satiksmes plūsmas ātrumam, 20 sekundes – vairāk nekā pietiekami. Automobilis, kas iekļūst autoceļa satiksmes plūsmā, tērē tam mazāk laika.

Jautājumā par kondicionēšanu un staciju iekārtojumu.

«Līdz šim iesniegtie dokumenti liecina, ka starp transportlīdzekli un staciju platformām nav platformas bīdāmo durvju, salīdzinot ar vieglo sliežu transporta sistēmu, ko nodrošina Alstom, kur visas pieturas ir aprīkotas ar gaisa kondicionēšanu un attiecīgi aprīkotas ar platformas bīdāmām durvīm. Bez pienācīgas aizsardzības pasažieris nonāktu no kondicionētajiem transportlīdzekļiem SkyWaytieši tuksneša svelmē. Protams, lai izmantotu šo sistēmu Dubaijā, būs nepieciešama turpmāka attīstība un adaptācija.»

Patiešām, prezentācijā, kas ir šī raksta pamatā, nav durvis izejai uz platformu. Tā ir ātrgaitas SkyWay prezentācija, un tā nav visjaunākā, un nav saistīta ar AAE projektu.

Attiecībā uz staciju būvniecību, tās tiek projektētas atbilstoši klimatiskajiem apstākļiem, kuros objekts atrodas. Paddington, Kings Cross – Apvienotajā Karalistē esošās stacijas – arī tām nav gala sienu. Šeit risinājums ir vienkāršāks: ieeja stacijā paliek atvērta, bet palīgtelpas, uzgaidāmā telpa, biļešu kases var būt gan ar brīvu piekļuvi platformai, gan atdalītas no pasažieru iekāpšanas-izkāpšanas platformas.

.

Autora uzskaitītās problēmas izraisa pārpratumi, nevis kļūdas. Taču, nevaram nepiekrist raksta galvenajam apgalvojumam:

«Šī tehnoloģija ir pietiekami nobriedusi attiecībā uz tās mehāniku».

SkyWay tika prezentēts... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
8.

SkyWay tika prezentēts Starptautiskajā Zaļās Enerģijas kongresā Barselonā

No 24. līdz 25. jūnijam Barselonā, Spānijā notika 7. starptautiskais kongress un izstāde enerģētikas un ekoloģijas jautājumos. Pasākums pulcēja zinātnieku un biznesa aprindu pārstāvjus zaļās enerģētikas, vēja un saules enerģijas jomā no visas pasaules. Kongresā piedalījās pārstāvji no ES, Brazīlijas, Ķīnas, Pakistānas, Bangladešas, Indijas un Rumānijas.

Kongresā uzstājās AS «Stīgu tehnoloģijas» ģenerāldirektora vietnieks biznesa attīstības jautājumos Kirils Badulins ar ziņojumu par tēmu «SkyWay Inovatīvā transporta sistēma kā iespējamais risinājums zaļās mobilitātes iniciatīvas ietvaros». Atzīmēsim, ka «Zaļā mobilitāte» ir daļa no ANO programmas «Ilgtspējīgas attīstības mērķi» (SDG), kurā ietilpst arī SkyWay ar partnera un eksperta tiesībām. 

Kopā ar ziņojumu AS «Stīgu tehnoloģijas» piedalījās forumā ar savu stendu, veltītu SkyWay transporta sistēmai. Forumā tika arī īsi prezentēta Anatolija Junicka monogrāfija «Stīgu transporta sistēmas: uz Zemes un Kosmosā». Pēc foruma Kirils Badulins saņēma 2 sertifikātus – par uzstāšanos ar ziņojumu un stenda demonstrēšanu 7. Starptautiskajā kongresā un Zaļās Enerģijas izstādē.

Uzruna 7 Starptautiskajā... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
9.

Uzruna 7. Starptautiskajā Zaļās enerģētikas kongresā ir jaunas pieejas elements, lai veicinātu projekta SkyWay virzību starptautiskajā arēnā. Ja 2017.-2018. gados SkyWay tehnoloģijas veicināšana notika galvenokārt starptautisko izstāžu ietvaros, 2019. gadā tika pieņemts lēmums likt uzsvaru uz dažādu tematiku starptautiskajiem forumiem un konferencēm.

Iepriekš jau tika izvietota informācija par mērķprojektu nodaļas analītiķa Marijas Dunajevas piedalīšanos transporta mobilitātei veltītā forumā InOut-2019 Rennā, Francijā. Jūnija beigās «Stīgu tehnoloģijas» tika prezentēta vēl vienā konferencē, veltītā pilsētas transportam un videi – 25th International Conference on Urban Transport and the Environment. Līdz 2019. gada beigām plānota arī AS «Stīgu tehnoloģijas» pārstāvju piedalīšanās citos forumos un konferencēs, par ko sīkāk tiks ziņots mūsu jaunumos.

SkyWay iekļauta ANO... Autors: The Next Tech Skyway 64
Attēls no: new.skyway.capital
10.

SkyWay iekļauta ANO programmas ekspertu vidū

«Ilgtspējīgas attīstības mērķi» (Sustainable Development Goals (SDG) – programma, ko ANO pieņēma 2000. gadā, oficiāli ir pazīstama kā «Mūsu pasaules pārveidošana: ilgtspējīgas attīstības programma laika posmam līdz 2030. gadam». Spēkā no 2015. gada.

Saskaņā ar ANO sanāksmju rezultātiem, kurās tika apspriesta SDG īstenošana, tika publicēts materiālu apkopojums, kurā iekļauts programmas ekspertu un partneru saraksts. SkyWay ir viens no tiem.

SDG – turpmākās starptautiskās sadarbības projekts, kas ietver 17 globālus mērķus un 169 attiecīgus uzdevumus, kas vērsti uz cilvēku labklājību un dzīves kvalitātes uzlabošanu visā pasaulē.

Jūnija sākumā programmas dalībnieki, tostarp UNGSII, UNSDSN, UNICEF, UNOPS, WHO, tikās Pasaules ekonomikas forumā Davosā (Šveice), kur tika apspriests 25 + 5 projekts. Pirms tam visos kontinentos tika izvēlētas 25 vadošās pilsētas un 5 pamatiedzīvotāju kopienas, kurās plānots pierādīt SDG pilnīgas īstenošanas iespēju līdz 2025. gadam. Tas viss ir nepieciešams, lai apvienotu cilvēkus un koncentrētu centienus un resursus nākotnes sabiedrības veidošanai. 

«Ilgtspējīgas attīstības mērķi ir savdabīgs aicinājums rīkoties visām valstīm — nabadzīgajām, bagātajām un mēreni attīstītajām. To mērķis ir uzlabot mūsu planētas labklājību un aizsardzību. Valstis atzīst, ka pasākumi, lai izskaustu nabadzību, ir jāveic vienlaikus ar centieniem palielināt ekonomisko izaugsmi un jautājumu risināšanu, kas saistīti ar izglītību, veselību, sociālo aizsardzību un nodarbinātību, kā arī cīņu pret klimata pārmaiņām un vides aizsardzību», – teikts ANO Ģenerālās asamblejas 2015. gada 25. septembra rezolūcijā. 

SkyWay un SpaceWay programmu īstenošana var būt izšķirošs faktors visu šo mērķu sasniegšanā. Tas ietver daudzu papildu darbavietu radīšanu, turklāt ne tikai tādās nākotnes pilsētās kā Dubaija, kur SkyWay jau ir oficiāli iekļauta infrastruktūras attīstības plānā, bet arī vairākās mazāk attīstītajās valstīs gar ekvatoriālo līniju. Šo projektu globālais potenciāls pilnībā atbilst starptautiskās attīstības prioritātēm, kas norādītas ANO dokumentos.

Turklāt, perspektīvas, ko sniedz SkyWay un jo īpaši SpaceWay, ir daudz plašākas nekā SDG un ar to saistītajos projektos, ieskaitot labi zināmo Kioto protokolu.

Patēriņa un ražošanas kultūra pāriet pilnīgi citā kvalitatīvā līmenī, kaitējums kurā būtu pakāpeniski jāsamazina līdz minimumam. Lielākā daļa problēmu, kas saistītas ar piesārņojumu, klimata pārmaiņām, mežu, okeānu un bioloģiskās daudzveidības saglabāšanu, pārtuksnešošanos un zemes degradāciju, ir iespējams atrisināt.

Sākotnējos posmos tieši ANO var uzskatīt par vienu no SkyWay un SpaceWay īstenošanas procesa sociālpolitiskā pamata komponentiem.

Par nepieciešamību izveidot starptautisku sabiedrisku organizāciju, lai nostiprinātu pasaules kopienas centienus, ar mērķi nodrošināt ilgtspējīgu biosfēras attīstību un harmonisku cilvēka un dabas kopīgu attīstību ANO ietvaros, runāja SkyWay un SpaceWay autors Anatolijs Junickis savā runā II Starptautiskajā zinātniski tehniskajā konferencē «Kosmosa bezraķešu industrializācija: problēmas, idejas, projekti». Tas plānots nākamajos 2 gados. Galvenā mītne atradīsies ASV. Ar laiku organizācija pievienosies ANO kā eksperts globālās vides jautājumos.

Apvienoto Nāciju Organizācija un Anatolijs Junickis sadarbojas kopš 2000.gadu sākuma – tad Baltkrievijas inženieris divreiz saņēma ANO dotācijas projektiem, kas saistīti ar stīgu transportu. 

44
45
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [1128]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
Blackbberry avatars
Medaļa Admins iesakaMedaļa Moderatora favorītsMedaļa Admins iesaka
  Blackbberry 29.07.19 14:57  
18
0
Kas par ākstu. Tu esi eksistenciāli bezjēdzīgs, vienkārš melis, kuram maksā par savas dzīves izniekošanu rakstot šo.
S W I S T S avatars
Medaļa ZeltrocisMedaļa ZeltrocisMedaļa Zeltrocis
  S W I S T S 29.07.19 12:14  
16
0
Nebeidzamā Lohotrona kārtējā eseja.

spoku dienas joks

The Legend avatars
Medaļa MērisMedaļa Izglītojošs testsMedaļa Arheologs
  The Legend 29.07.19 12:04
12
0

Vecīt, es saprotu to ka tu esi skyway entuziasts. Man ir viens jautājums - Kāpēc tu to publicē spokos?

Romeo Bravo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Romeo Bravo 29.07.19 17:56
10
0

Atkal šitais cirvis ar feik rakstiem.

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 29.07.19 16:53
9
0

Astrāli.. kad beidzot SW būs ES sertefikāts??? uuu.. cik gadi jau pagājuši....  

Grey Wolf avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Grey Wolf 29.07.19 16:57
6
0

atbildot uz Black Devil komentāru " Vecīt, es saprotu to ka tu esi skyway e... "

No Astrāļā atbildes nebūs.. bezjēdzīgi..  - tikai tupas atbildes uz jautājumiem, ko parādīt pierādīt nav iespējams, jo vairāk par viesnīcas "apkalpotāju" nav ticis... 

- tāpēc - ņemam        un      sēžamies pirmajās rindās... 

 

piemetam malku ugunij un aidā.. jautrības... 

 

 

Romeo Bravo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Romeo Bravo 30.07.19 13:47
5
0

atbildot uz Black Devil komentāru " Un tāpat ja viņš būtu mans draugs? Nesaprotu ... "

Ko Tu tur murgo,viens daunis te liek feik rakstus un  Tu viņu aizstāvi,kāds te taisnīgums.

Romeo Bravo avatars
Medaļa Dienas domaMedaļa Dienas domaMedaļa Dienas doma
  Romeo Bravo 30.07.19 19:26
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru "Kas tiesi ir fake? Jus neviens nespējat pat sev... "

Lūdzu tev arguments! Tu ar šiem rakstiem mēģini piesaistīt investorus kautkādam mītiskam izgudrojumam,kā rezultātā cilvēki(investori) vnk tiks apkrāpti,bet pats vell bonusa ar šiem rakstiem pelni kapeikas.Ej atroodi normālu darbu un beidz apist cilvēkus cirvis tāds.

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 30.07.19 01:13
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Ko tu tur vari fantazēt un izdomāt dzīv... "

Ja tu par Sīgalu, tad viņš bez honorāra nekur nepiedalās!!!   Sīgals ir pašreiz zemākā līmeņa šovbiznesa aktieris bez darba, kurš pēdējos gadus  vazājās paŗsvarā apkārt pa bijušajām PSRS  un āzijas valstīm piedaloties k- kādu biznesmeņu organizētās reklāmas kampaņās kā reklāmas sejas tēls!!! Izcenojums Sīgalam par viena pasākuma apmeklējumu ir apmēram tāds pats kā Dalai Lamam.....Dalailama par vienu SAVIESĪGO  pasākumu prasa no 20 000 -25 000 $!!!    Iztikai gan Dalai Lamam gan Sīgalam pietiek, ja gadā apmeklē kādus 100+   pasākumus, var normāli dzīvot un norēkināties par pieskaitāmajiem izdevumiem!!     Ja Tu to neapjēdz, tad esi cirvis, ka nekāds Sīgals vai Dalai Lama bez honorāra nekad mūžā nebrauc pie Juņicka uz MG intereses pēc skatīties un filmēties reklāmas video klipos!!!!!!

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 30.07.19 01:37
5
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Ko tu tur vari fantazēt un izdomāt dzīv... "

Pierādījumi jau ir galdā! SkyWay jaunākais reklāmas video, kur par aktieri ir uzaicināts Sīgals!   Reklāmas video klipos neviens aktieris par brīvu nepiedalās!  Sirmais SW propogandons  scenāriju uzrakstījis un pēc filmas uzņemšanas MG poligonā samontēts reklāmas īsfilmas video!  Ja Tu patiesi domā, ka Sīgals uz MG brauca filmēties propogandas reklāmas video īsfilmā iekšējās pārliecības vadīts, tad vai nu esi dvēselē pilnīgi naivs idiots, vai rafinēts melis!

S W I S T S avatars
Medaļa ZeltrocisMedaļa ZeltrocisMedaļa Zeltrocis
  S W I S T S 29.07.19 12:31  
5
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Kam nekas jauns, kam jauns! visiem neiz... "

Kā var interesēt ja jau piekto gadu peec kaartas projekts apčakaree leetticiigos???
terorz avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa Redaktors iesakaMedaļa Sviestmaize
  terorz 29.07.19 18:36
5
0

sadedz ellē geywey!

 

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 30.07.19 23:05  
4
0
Kārtējais propogandas raksts? Kas, kantorim nauda sāka beigties?? P.S. Mīnuss svinīgi ielikts.
maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 31.07.19 10:21
4
0

atbildot uz maks37 komentāru " Ko tu te dirs atkal!!!!   HL neplān... "

..HL tehnoloģijas izstrādes testa trase atroddās Kalifornijā samazinātos   mērogos pret paredzēto ekspluatācijas transportu apmēra 1:5 !!   HL nav nepieciešam būvēt nekur kaut kādus murgus ko ir uzbūvējis Juņickis MG, jo HL tehnoloģija ir notestēta izmēģinājuma testa poligonā Kalifornijā!!!   HL testa tuneli un atvestos personāla konteinerus  Kalifornijā kaut kad demontēs un visu  aizvedīs prom .Personāla konteinerus izpārdos, no testa tuneļa kaut kādus posmus atstās kā muzeja ekspona'tus, pārējo visu demontēs un utilizēs un no iegūtajiem materiāliem uzražos ko citu....idiot, HL nekur pasaulē netaisās uzstādīt kanalizāciju aku vākus un bronzas peiminekļus dzīviem cilvēkiem un nerok storu un foreļu dīķus kur Brensonam ar Masku aizbraukt atpūsties un sivtiņas pacopēt....

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 30.07.19 00:30
4
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Tādēļ, ka viņš pats sevi uzaicināja, nevis kā... "

Tādēļ, ka viņš pats sevi uzaicināja, nevis kāds viņu aicināja.

==================

Ja tu par Sīgalu domāji.....  neesi sienā iesities!!!!!  Sīgals bez honorāra  nekur nebrauc, un  par honorāru Sīgals ir gatavs bučot pat plikas zīdaiņu pakaļas!!!!

S W I S T S avatars
Medaļa ZeltrocisMedaļa ZeltrocisMedaļa Zeltrocis
  S W I S T S 18.08.19 19:00
3
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Nu mums jau nevienam nav skaidrs, kas notiek ... "

Bet.....Neaizmirsti ka visas liidzsineejaas runas ir 99% bijusas pi*djož

maks37 avatars
Medaļa Spoks
  maks37 20.08.19 23:34
3
0

atbildot uz The Next Tech komentāru " Kā tev vispār var ienākt galvā "vizuāli" novē... "

Tu fiziku izprot, no kā elektrōiba rodās!!!!??       Lai uzlādētu  akumulatoru, kurš sastāv no diviem elementiem, lai uzlādētu vajag pievadīt  zināmu jaudas plūsmu!!     Pieņemsim Tu  tagad lādē savu  Ipodu  vai  planšeti  ,uzlādes procesā   65+%   paterētā enerģija  aiziet  siltuma ražošanā  sildot  Ipoda vai  planšetes   apkārtējo telpu.....   ...kad tu noņemsi no  lādētāja  savus gadžetus, viņi patērēs   vel 25 %   no iegūtās jaudas tikai  lai  siltumu  kondensētu   ....TNT, te ir tā fī'ča, ko es Tev jau gadu atpakaļ   stāstīju, kā Andris Dambis  savā....OK tagadd jau savā    inženiera  darbnīcā  īzfīčoja   ELEKTRO-  RALLIJA  mašīnas, kuras brauca par pirmajām vietām    rallijos.....Un tur nevajag   mljonus investīciju,....un 800   inženieru.....Pirmkārt   saprast ko  vēlies dzīvē  sasniegt, un  piesaistīt  savām idejām  kolektīvu, kurš strādās  un  ...  zinās ko dara!!        TNT, elekto auto  industrijā   pašreiz    visi cepās, kā tos siltuma  zudumus  samazināt  starp  uzlādi  un izlādi.....   Pašu bateriju elementu  ražotāji jua   sen pateikuši....   Mendeļējeva tabulā tādu elementu nav....kuru izmaksas būtu pieņememas   plaša patēriņa lietojumam!!!))

Latišs avatars
Medaļa Sponsora favorītsMedaļa SensācijaMedaļa Admins iesaka
  Latišs 11.08.19 01:29
3
0

Būtu tev kaut bišķīt saprašanas, kad biji manā šībrīža vecumā, tu tagad nebūtu ķīlnieks sevis paša izveidotajā situācijā. Ja tu neskrietu pēc "vieglajām" iespējām apčakarēt ļaudis, tu šobrīd nebūtu klauns cilvēku priekšā.

Varbūt šis komentārs tev iesēdīsies galvā un pēc gadiem desmit saprati, cik stulbi bija popularizēt šo sūda shēmu.

Pliiners avatars
Medaļa NostradamsMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas joks
  Pliiners 22.08.19 18:39  
3
0
atbildot uz The Next Tech komentāru " Pilnīgi nesatrauc un nemaz nevajadzētu satrau... "

"Vajag domāt ārpus kstes un kad būs parakstīti līgumi..." ===========///////////// Bla, bla, bla... Izdomā kaut ko jaunu! Vēl labāk pats kaut ko izdomā, nevis atvem Ponzi piramīdas saimnieku propogandu.
Pliiners avatars
Medaļa NostradamsMedaļa Dienas joksMedaļa Dienas joks
  Pliiners 12.08.19 16:51  
3
0
atbildot uz S W I S T S komentāru " Sardzā jābūt pirmajam Uni braucienam šo... "

No sākuma Astrālis teiks, ka vēl nav 31. decembris, lai kaut ko pārmestu, vēlāk teiks - "Kā tu zini, ka pirmais brauciens jau nav noticis lielā slepenībā?", bet pēc tam pateiks, ka tie bija "iespējamie" termiņi un, ka šādās Ponzi shēmās nemaz nevar būt nekādu termiņu un, ka viņš vienīgais atbild uz visiem jautājumiem un tad kaut kādā veidā sāks salīdzināt nākotnes HL vakuumtransportu ar savu kājminamo gaisa vaoniņu, un priecāsies par savām "labajām" un "lieliskajām" ziņām.
« 1  2  3  4  5 »