local-stats-pixel

Rgb30

90 0

Vakardien publicēju rakstu par krāsu tabulu, ar kuras palīdzību var iegūt jebkuru sev vēlamās krāsas toni, izmantojot Inscape vektorgrafikas rīku. Komentāros sastapos ar viedokli, ka RGB ir pareizāka krāsu sadalījuma interpretācija kā RGBA krāsu sadalījuma mehānisms, taču atļaušos piezīmēt, ka ar RGB krāsu sadalījumu nav iespējams iegūt vienmērīgi izklātus krāsu toņus, jo krāsu toņu maiņa dažādos krāsu līmeņos ir atšķirīga.

Problēmas ar RGB:
- pārveidojot krāsas uz melnbaltajiem toņiem, krāsu sadalījums krāsu līmeņos ir neatbilstošs
- krāsu toņu maiņa atsevišķos krāsu līmeņos ir nesamērīga
- lai iegūtu pelēkos toņus visos krāsu līmeņos ir jābūt vienādam krāsu sadalījumam

Izmantojot RGBA krāsu sadalījuma mehānismu, šo problēmu ir iespējams apiet, lai gan saglabājas zināmas nepilnības. Ar caurspīdību RGBA tabulā izteiktu krāsu var padarīt tumšāku uz melna fona vai gaišāku uz balta fona, mainot caurspīdības līmeni, taču dzeltenā krāsa joprojām būs par gaišu, kas ir mantota RGBA nepilnība no RGB krāsu sadalījuma mehānisma.

Reklāma
Reklāma
90 0 30 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 30

0/2000

 emotion 

2 0 atbildēt

 emotion 

2 0 atbildēt

Mhmm, interesanti. emotion

2 0 atbildēt

Lai gan RGB ir mazāk toņu nekā Adobe RGB, bet lielākā problēma sākas ar to kad nevisi interneta pārlūki māk pareizi attainot krāsas un kur nu vēl datora monitori. Ja runājam par drukāšanu, tad vispār aiziet ciet šīberis, jo parveidojot uz CMYK. Monitorā visi toņi kopā no rgb veido balto krāsu, drukājot visi toņi veido melno krāsu.

Un vēl datora, televīzora, telefona ekrāns neattēlo dzeltano krāsu. Tas ir acu apmāns. Pievelkot klāt ar Macro objektīvu ekrāna matricu var redzē tikai sarkanu, zaļu un zilu pikseļu savārpstījumu ja tā to var saukt.

2 0 atbildēt

- pārveidojot krāsas uz melnbaltajiem toņiem, krāsu sadalījums krāsu līmeņos ir neatbilstošs - krāsu toņu maiņa atsevišķos krāsu līmeņos ir nesamērīga - lai iegūtu pelēkos toņus visos krāsu līmeņos ir jābūt vienādam krāsu sadalījumam

Atkal kārtējās muļķības!!!

Neaizmirsti ka tu neizmanto "adiktīvās krāsas" bet tām pietuvinātās.. tur arī visa problēma..

Lai iegūtu "adiktīvās krāsas" spilgtums ir dažāds zilajam vismazākais, ja to izdarīsi un tad manīsi uz pelēkiem toņiem tad rezūltāts būs pilnīgi vienāds, piedevām arī programmas gļuko, un nav teikts ka krāsu aprēģināšanas algoritms ir precīzs.. Neaizmirsti ka RGB ir VISPRECĪZĀKAIS KRĀSU DALIJUMS PRIEKŠ CILVĒKA ACSS ,  tavas acis arī strādā RGB sistēmā, tieši tāpēc šī sistēma strādā, TV/monitors, digitālias foto ( filmiņām ir cits princips) .. visa mūsdienu elektronika izmanto RGB (un nevis mistisko rgbA) .. 

izmantojot vienādas jauda gaismas avotus- vēlams kvēldiega spuldzes un adiktīvās krāsas filtrus, par visiem 100% iegūsi pilnīgi baltu gaismu, baltu!  .. (ņem vērā ka saule ir dzeltenīga nevis balta) . Tev to apstiprinās jebkurš profesionāls fotogrāfs ( nevis kāutkāds, bet profesionāls)... / starp citu agrāk pareizos krāsu filtrus varēja nopirkt, un reāli strādāja, taisot gaismas muziku/

Un jā, ja vien datori neierobežotu krāsa ar 1 BAITU ( kas ir tas pats mistiskais FF, jeb 256 tad varētu iegūt krāsu kombinācijas nevis 16 Miljoni, bet tuvu bezgalībai ( to nesasniedzot, jo tomēr gaismas viļņu blīvums nav bezgalīgs, kas arī ir RGB iegūstamo krāsu daudzuma robeža)..

  4 bildē esi ieguvis CMY(K) krāsas kas tikai pierāda ka RGB ir pareizais krāsu dalijums, CMY(K) -> tiek izmantots poligrāfijā ( arī krāsu printeros), un visi mākslinieki viņu izmanto.. tās nav " adiktīvās krāsas" bet substraktīvās krāsas emotion  

ielikšu + par centību... jo tomēr mācies...

P.S. vispār ir jau dažādas krāsu paletes, bet izplatītākās RGB, CMYK, HSB un Lab tehnikā un sadzīvē izmanto tikai pirmos divus, datorgrafikā pārējos ( jo ērtāki)..

0 0 atbildēt
Uztaisi kādus tutorial par AI vai PS būtu ļoti pateicīgs
0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt