Vanšu tilta apkārtne.
Tur, melna ēka, tās būs teātris vai opera. Tomēr tagad Klīversalā būvēja lielo valsts karogu stabu.
Jauns ceļš, šķērsot Rīgas ziemeļdaļā, taču pāri Daugavu ar jauno Ziemeļu tiltu.
Ziemeļu tilts, tad Rīgai būtu 6 tilti pāri Daugavai.
Lucavsalā, tajā būvē noteikti jau gatavi, bet līdz šim salas iedzīvotāji protestēja pret šo būvi.
Lielveikals AKROPOLIS pie Slāvu tilta, Maskavas ielā. Agrāk tur bija porcelāna fabrika. Tagad tur jau būvē.
Lielveikals AKROPOLIS pie Zunda. Tagad tur jau būvē.
Centrāltirgus pagalmas ieejas uzlabojums.
Metro Brīvības bulvarī.
Izmaiņas Centrāllaukumā no putna lidojuma.
Pirms apropoles celtniecības labāk būtu domājuši, kā atdot 8miljardu parādu.... Nākamais dienvidu tilta projekts. Interesanti cik ir aprēķināta summa šim marazmam, tad vēl būs jāpareizina ar vismaz četri.....
11.bilde. Būvē, ja nemaldos, jau kādus gadus desmit tur.... Tādu bedri uzbūvējuši, ka prieks un tas žogs apkārt aizņēma gan jau visvairāk laika!
Super!
Es vēlreiz umetu aci tai kartei...tas ir reāls projekts vai Tavs joks? Kaut vai skatoties veloceliņus, kas man aktuāli, es nevaru iedomāties, kā tanī slāvu pūlī pie auto pieturas varēs uztaisīt veloceliņu...ok uztaisīt jau nav liela māka, bet vai tur kaut viens velo varēs pabraukt cauri, ja katru minūti tur piebrauc transports un visi smirdīgie idiņi stāv kur pagadās?! Un vēl pāreja pie Origo Kārtējais slima narkomāna murgs.....
Protams, ka var! Tās muļķības par nestabilu grunti neiztur kritiku. Lielā mērā tas vienkārši ir mīts, kurš tika radīts astoņdesmitajos, lai kavētu metro būvniecību, jo Latvijā atkal tiktu ievesti tūkstošiem "viesstrādnieku". Ja arī Vecrīgas zonā būtu kādi sarežģījumi ar grunti, kas pirms 40 gadiem būtu bijusi problēma, tad ar mūsdienu būvniecības tehnoloģijām un iespējām tā ir atrisināma, jautājums tikai - cik tas izmaksātu?