Logo ir viena no būtiskākajām katra zīmola sastāvdaļām. Uzņēmumi tērē
miljonus to sagatavošanā, mēģinot atrast pašu piemērotāko no patērētāju viedokļa.
Kad patērētājs ierauga logo, tad viņam tas izsauc kādas domas vai emocijas. Un nevienmēr tās ir glaimojošas pašiem zīmoliem.
Zviedru grafiskais dizaineris Viktors Hercs ir izveidojis vairākus "godīgos logo", kas atklāj, ko patērētāji patiesībā domā par šiem lielajiem zīmoliem.
Jau iepriekš esmu rakstījis par zīmolu logo - attēlu sērija ar apgrieztajiem logo, konkrētu zīmolu kombinējot ar konkurenta zīmolu vai reklāmas stilu.
Patiesība, kas slēpjas aiz zīmolu logo0
24
0
MySpace
Dunkin' Donuts
7-Eleven
Harley Davidson
Starbucks
Olimpiskās spēles
Walt Disney pictures
NOKIA