Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

603
« 1  2  3  4  5 »

Pirms nedēļas atgriezos mājas no ceļojuma uz Tokiju.

Parādīšu jums bildes un pastāstīšu kā nu man tur gāja :)

Kā gan es izlēmu doties uz Tokiju? Tas bija diezgan spontāni. Tuvojās vasaras atvaļinājums un biju saņēmis savu atvaļinājuma naudu un nodomāju ka labāk izdarīt kaut ko grandiozu nekā neotērēt to naudu sūdos.

Tā kā es dzīvoju Norvēģijā, sākumā bija doma pabraukāt apkārt norgei, bet godīgi sakot Norvēģija ir diezgan garlaicīga valsts, un bez skaitajiem kalniem te nav daudz ko redzēt. Tad bija doma varbūt aizlaist pie draugiem uz UK(jo kuram gan mūsdienās nav draugi UK :D),bet esmu jau tur bījis un UK nelikās nekas īpaš.

Tad sapratu ka ir laiks sevi mazliet pārbaudīt un beidzot izdarīt ko tādu ko vienmēr esmu vēlējies. Tādēļ sāku pētit google maps. Sākumā bija ideja par NYC vai arī Bangkok.

NYC ir viena no vietām ko vienmēr esmu vēlējies apciemot, bet man tur gribas braukt ar kādu kopā nevies vienam.

Bangkok. Sāku skatīties par Bangkoku un likās tīri forši jo cenas tur ir ļoti zemas un es mierīgi būtu varējis apmesties 5 zvaigžņu viesnīcā un dzīvot kā karalis, bet pati pilsēta nelikās tā vērta.

Tad atcerējos par Japānu un Tokiju. Tokija ir viena no pasaules dārgākajām pilsētām.Pats dzīvoju Oslo , kas cīnās par dārgākās pilsētas statusu pasaulē kopā ar Tokiju.

Tad nu man bija izvēle, vainu braukt uz Tokiju, kur es zināju ka redzēšu daudz vairāk vai arī Bangkok kur es varētu dzīvoties pa 5 zvaigžņu viesnīcu un man izmaksātu daudz lētāk.

Domāju ilgi un dikti, apjautājos saviem draugiem, pat metu monētu un nolēmu , ka tomēr Tokija būs tā vieta kur vēlos doties.

p.s dažas bildes ir taisītas ar panorama,tādēļ lai redzētu tos lielā izmērā atveriet viņas atsevišķi.

Mans ceļojums sākās 16... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Mans ceļojums sākās 16 jūlijā. Man priekšā bija 7stundu lidojums uz Doha lidostu(Qatar).

Nekad vēl ar viņiem nebīju lidojis, bet biju pārsteigts par šis aviokompānijas servisu. Ēdiens bija ļoti garšīgs un filmu klāsts iebūvētajos TV ar bija tīri tā neko :)

Nolaižoties Qatar es nekad... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Nolaižoties Qatar, es nekad nebiju iedomājies ka arābu zemēs ir tik nežēlīgi karts. Bija apmēram 7 vakarā(ja nemaldos(pēc LV laika) un saule jau bija norietējusi, bet laukā bija vismaz +30 ja ne vairāk, un lai to visu padarītu vēl jaukāku gais bija tik mitrs ka visas drēbes momentāli salipa pie ķermeņe. Es nevaru iedomāties kā viņi guļ pa naktīm.

Lidostā man bija jānīkst līdz pus 2 pa nakti. Jāsaka tā, arābi ir šausmīgi nelaipni cilvēki, Ne paldies,ne sveiki,nekas. Un smaidu ar neceri redzētu uz vinu lupām. Bija prieks tikt prom no turienes.

Ap 2 viem naktī izlidoju no Qatar un devos uz Japānu. Jālido bija apmēram 10 stundas.

Beidzot ar lielu prieku... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Beidzot ar lielu prieku ierados Tokijā. Pulkstens bija pus 7 vakarā un saule jau lēnām rietēja nost. Narita airport ir apmēram 60km no pašas Tokijas, tādēļ nācās ņemt metro.

Tākā mans brauciens bija... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Tākā mans brauciens bija spontāns un es biļetes principā nopirku pēdējā mirkli, es neko nebiju izplānojis. Protams man bija rezervēta viesnīca, bet kā lai līdz tai tikt es nezināju. Kad tiku cauri visai security utt devos ievilkt dūmu. Japāna nav atļauts smēķē uz ielām, un ir speciālas vainu sānieliņas vai arī mazas stikla izstabiņas kurās drīkst smēķēt. Man kā smēķētājam pat ļoti patika šī ideja.

Ievilku dūmu un devos lejā... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Ievilku dūmu, un devos lejā uz staciju. Apstājos pie metro mapes un pat īsti nezināju ko darīt :D Ja atceros pareizi, Tokijā ir apmerām 800 subway station un metro pieder vairākām kompānijām. Paldies dievam pienāca kāda japāņu meitene un uzrakstija man uz lapiņas kā tikt līdz manai viesnīcai. Nācās ņemt 3 vilcienus.Nogāju lejā uz platformas un jau apjuku, jo stāvēja viens vilciens manā platformā, bet man nebija nekādas idejas vai tas ir īstais :D Noriskēju un kāpu iekšā :D Sāku braukt un paldies dievam Tokijas metro peituras tiek sauktas arī angliski, bet problēma bija tajā, ka pašā metro mapē lielākā daļā metro staciju nav nosauktas, jo tur vienkārši nav vietas un sanāca tā ka labu laiku es vienkārši nezināju vai esmu pareizajā vilcienā vai nē :D beigu beigās viss bija okey. Nokļuvu savā pirmajā stacijā un nācās pārsēsties, tā kā man nebija nemazākās nojausmas kur man iet nolēmu pajautāt divām japāņu meičām, kas stāvēja stūri un fočējās :D Ka jau tipisks japānis viņas neprata angliski :D bet rādot ar pirkstiem un cenšoties kaut kā pat bez valodas viņas man palīdzēja cik nu vien varēja, un beigās parādijā piece sign kas ir tipiski japāņiem :D

Ap 10 vakarā beidzot tiku... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Ap 10 vakarā beidzot tiku līdz savai viesnīcai, iečekojos un devos nolikt somu. Istabiņa bija super maziņa bet tas ir tipiski Japānā. Pārģēbu sasvīdušās drēbes, jo kamēr tiku līdz Tokijai, pagāja apmēram 24 stundas. Un gāju meklēt ko uzēst. Laukā bija ap +25 un diezgan mitrs, bet ne tik traki kā taja nolādētaja arābijā. Tokija ir pasaules drošākā pilsēta. Laigan pašā Tokijā dzīvo ap 30 mil cilvēku, lieli noziegumi šeit ir retums. Un tik tiešām staigājot pa Tokijas ielām nakts vidū, nav nemazāko baiļu sajūtu. Visapkārt ir cilvēki un visi ir ļoti laipni un neviens nelien viena otra darīšanās.

Atgriezos hotelī pariju un... Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde

Atgriezos hotelī, pariju un savajadzējās uz toaleti. Paldies dievam tur bija toaletes papīrs jo man nebija dūšas izmantot šīs opcijas :D

Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
Autora bilde
 Autors: sanchez Mans ceļojums uz Tokiju.
10.
603
Citi šī autora raksti:
Lasi vēl labākos rakstus:
komentāri [102]

Lai komentētu, Tev jāreģistrējas!

Reģistrēties
vai ienāc ar:
Kārtot komentārus: populārākie | jaunākie | vecākie
Rādīt bildes
DarkSoul avatars
Medaļa SpoksMedaļa Sertificēts spoksMedaļa Sviestmaize
  DarkSoul 31.07.13 18:10

Ehhh, mans sapnis aizbraukt uz Japānu

daeron avatars
Medaļa Most WantedMedaļa Twittera čomsMedaļa Admins iesaka
  daeron 31.07.13 19:36

Eh, labā nozīmē apskaužu Tevi, kaut katram būtu tik fantastiska iespēja aizceļot uz kādu tālāku valsti un kārtīgi pabaudīt, ko tā sniedz :)

xd avatars
Medaļa FledermausisMedaļa ApokalipseMedaļa Fledermausis
  xd 31.07.13 23:46

Varēji mani paņemt koferī

sanchez 31.07.13 22:27

atbildot uz Dincizors komentāru " Tagad visi ceļo lai varētu spokos ... " Jā es speciāli ceļoju lai varētu uztaisīt rakstu spokos.

sanchez 31.07.13 19:51

atbildot uz daeron komentāru " Eh, labā nozīmē apskaužu Tevi, kau... " Es nekad nebiju tā ceļojis, pat īsti pa eiropu neesmu bijis, vienkārši tagad bija tāda iespēja un izmantoju kamēr vēl varu, tik pat labi rīt var vairs nebūt darbs un nekad neko tādu vairs nevarētu darīt. Man tas bija lielisks pārbaudijums,aizbraukt kaut kur tik tālu vienam pašam bez nekādas palīdzības, nenožēloju ne sekundi.

sanchez 31.07.13 19:29

atbildot uz nykobing komentāru " Kādu geišu nopromēji? " haha nepalaimējās redzēt nevienu jaunu geišu, tikai vecākās :D

daeron avatars
Medaļa Most WantedMedaļa Twittera čomsMedaļa Admins iesaka
  daeron 31.07.13 20:50

atbildot uz sanchez komentāru "Es nekad nebiju tā ceļojis, pat īsti pa eiropu ... " Eiropu jau vienmēr apceļot paspēsi, viss tepat blakus :) bet nu thumbs up par uzdrīkstēšanos un foto reportāžu no Tokijas

Maus avatars
Medaļa ŽurnālistsMedaļa Sponsora favorītsMedaļa Fledermausis
  Maus 01.08.13 10:09

Super rakstiņš, un apsveicu ar pareizo izvēli, ka izvēlējies Bangkokas vietā Tokiju.  Es arī esmu bijusi Japānā, bet Tokijā pavadīju tikai divas dienas, un tas likās gaužām maz., jo no Tokijas tad braucām uz Kjoto, Naru un Osaku.Tas ko es sapratu, ka nepietiek ar vienu reizi redzēt Japānu, jo gribu aizbraukt vēl.  Tur tiktiešām ir patiesi skaisti, kā jau rakstīji-cilvēki laipni un atsaucīgi. Takā esmu mācījusies japāņu valodu, nedaudz ko pateikt un paprasīt varēju. Bet ar dažām dīvainībām nācās saskarties. Japāņi nesaka vārdu nē, vismaz cenšās, jo tas nozīmē, ka viņi ko nevar vai nesaprot, bet tā taču nedrīkst. Viņi vienkārši izliekās tevi nedzirdam, tā bija viesnīcā, jo pie Reception prasīju vai no nummuriņa varu pazvanīt uz Latviju, gan angliski, gan japāniski, bet es paliku nemanāma, un neievērojama. Tas likās smieklīgi, jo neticēju ka tā ir patiesība, bet tā bija!

Skatoties Tavas bildes, Tu tiktiešām esi daudz kur bijis. Televīzijas tornī gan es biju no rīta, tur mūs uzreiz aizveda no Naritas lidostas, un pirmā viesnīca bija gandīz blakus. Diemžēl bija apmācies, bet tā ir praktiski, man liekās-vienmēr. Japāņi gan lielās, ka skaidrā laikā var redzēt Fudži, bet nekā. Mēs vēl speciāli braucām uz pilsētiņu Hakone, tad tur palikām viesnīcā un nākamajā dienā braucām ar vagoniņu uz skatu punktu, bet bija vienalga apmācies, un varēja redēt tikai tādu kā siluetu.

Es braucu ar grupu, un tas bija tāds riktīgs dabas baudītāju brauciens, tāpēc tagad- nākamreiz gribētu vairāk pabūt kādā pilsetā. No visām man visvairāk patika Kjoto. Man patikās tas, ka tradīcijas ir tik ļoti savijušās ar modernajām tehnoloģijām un vispār ar visu moderno. Tas ir to vērts par to sapņot un to piepildīt!

sanchez 03.08.13 14:18

atbildot uz ziemanuka komentāru " foršs raksts, man pat no sākuma ne... " Ja gribi redzēt vairāk japāņu kūltūras tad iesaku doties uz Kyoto. Tokija ir bijusi nobumbota no visiem kariem utt ka tagad tur ir pārsvarā jauna arhitektūra. Par zaļumiem neuztraucies, man Tokija likās diezgan zaļa :)

Pats dārgākais bija aviobiļetes,izmaksāja apmēram 700ls, bet qatar nav tā lētāka aviokompānija, un man nebija diži daudz izvēles lai tiktu no Norvēģijas uz turieni. Tad viesnīca man izmaksāja kaut kur 250ls, kas bija diezgan lēti salīdzinot ar visām tām viesnīcām Tokijas centrālajā daļā. Un tad es tērēšanai izņēmu ~270ls kas ir 50 000 jēnas, man pietika visām dienām, un beigās lidostā vel bija palicis ap 20 000 jēnu, bet nu man sanāca ļoti dauzd staigāšānas un neiepirkos tik daudz kā patiesībā gribējās.

Atceries ka Tokija ir viena no pasaules dārgākajām pilsētām. Pirmajā vakarā es iegāju veikalā nopirkt ko ēst un es paņēma vidēju burgeri,ūdeni,sandwiču un kaut kādus salmiņus, es samaksāju 1000 jēnas (5-6ls), bet tā kā es pats dzīvoju Oslo, kas ja nemaldos IR pasaules dārgākā pilsēta, tad Tokija nemaz nelikās TIk dārga.

Par trīcēšānu, ja nemaldos manliekas ka rakstā jau minēju, bet ja nē, tad es sajutu mazu zemestrīci kad biju viesnīcā, bet nekas īpaš, ja būtu kustējies nemaz nebūtu jutis. Cik es prasiju pašiem japāņiem tad tādas lielas notiek labi ja reizi 3 gaods, un kā paši japāņi man stāstija ka toreiz kad bija tas cunamī daudzi japāņi pat nepārstāja strādāt jo viņi jau pie tādām zemestrīcēm ir pieraduši :D Bet no Japānas tiešām nav ko baidīties, kā jau teicu Tokija ir pati drošākā pilsēta pasaulē un es to tiešām izjutu jau pirmajā vakarā kad izgāju no viesnīcas pavazāties kur 11 vakarā.

MOxs avatars
Medaļa Veiksmes lādeMedaļa PamatskolnieksMedaļa Spoks
  MOxs 31.07.13 19:36

Man bija iespēja kādu pus otru mēnesi pabūt Tokijā izbraukāju krustam šķērsām!

sanchez 31.07.13 19:14

atbildot uz Zakjite komentāru " Paldies par rakstu  Interesan... " Jā tur jau tā lieta. Un manliekas ka tad kad paliek tumšāks ir pat foršāk pastaigāt apkārt nekā pa dienu. Visas tās gaismas, cilvēku plūsmes, tā gaisotne ir vienkārši fantastiska.BIju tikai 6 dienas un goda vāds tas bija par maz.

Dirsspardis avatars
Medaļa Gada raksts 2011Medaļa DeputātsMedaļa Gada raksts 2012
  Dirsspardis 31.07.13 17:10

42 vai tik tās nebija cikādes

mazaa321 avatars
Medaļa Sertificēts spoksMedaļa SpoksMedaļa Zebra
  mazaa321 31.07.13 18:22

42. tas ir cikades ieraudzit tu dabusi tikai mirushu un tapat ljoti reti es esmu redzejis 2. vienu tikai ar adu jo tas bja zinekjtikla zirneklis paedis .otro mirushu zeme

Līdaks avatars
Medaļa Redaktors iesakaMedaļa Riesta laiksMedaļa Admins iesaka
  Līdaks 31.07.13 18:38

Pats kaadu vaardu zini japaanju valodaaa?

Foxdais avatars
Medaļa TeamworkMedaļa SviestmaizeMedaļa Spoks
  Foxdais 01.08.13 18:16

atbildot uz sanchez komentāru "Oj, japāņi gandrīz vai vispār nezina angļu valo... " Jā jā to es esmu dzirdējis.Kad biji varēja paprovēt tādu prikolu kā paprasīt viņiem šo jautājumu. Hello, how are you? Aptuveni 90 proči atbildes Fine thank you and you?  Ja paprasi ko citu atpakaļ pie žestu mākslas. Viņus tur īpaši tās valodas tā nemāca un skolas apstākļos parasti uzdod konkrētas frāzes kurām var būt reāli viena pareiza atbilde. Vsmz tā esmu dzirdējis.

RoseCiel avatars
Medaļa SpoksMedaļa RecidīvistsMedaļa Trumpe
  RoseCiel 03.08.13 11:38

53. Tas ir jenots. :D

sanchez 31.07.13 23:01

atbildot uz bergitta komentāru " Kautkā ļoti maz cilvēku liekas....... " Ir vietas kas ir pārpildītas. Piemēram kā tajā 69 bildē, tur ir cilvēku 24/7. Un nerunāsim par metro rush hour laikā :D Ja vēlies izbaudīt īstu adrenalīnu, pamēģini iebraukt Tokijā ar metro rīta stundās līdzi ņemot bērnus un koferus :D

sanchez 01.08.13 19:26

atbildot uz Foxdais komentāru "Jā jā to es esmu dzirdējis.Kad biji varēja papr... " VIņi arī saka herro un rīrrī?(really) :D Un ja arī kāds runāja angliski ar mani tad viņi nezināja ko teikt kad pasaku thank you :D

sanchez 31.07.13 17:18

atbildot uz Dirsspardis komentāru " 42 vai tik tās nebija cikādes ... " Nezinu, bet ļoti iespējams, vini bija visur kur tika bija koki, citi izklausījās tuvu siseņiem bet otri man atgādināja signalizāijas skaņu :D

Līdaks avatars
Medaļa Redaktors iesakaMedaļa Riesta laiksMedaļa Admins iesaka
  Līdaks 31.07.13 18:30

atbildot uz DarkSoul komentāru " Ehhh, mans sapnis aizbraukt uz Jap... "