šeit būs 15 pazīstami logo ar slēptu domau, par kuru teju neviens nenojauta!
Logo ar slēpto domu!5
Daudzi mēdz domāt, ka Korejas konglomerāta Hyundai logo ir tā nosaukuma pirmais burts un nekas vairāk. Patiesībā, burts H ir divi cilvēki, kuri paspiež vien otram roku (no vienas puses – klients, otras – uzņēmuma pārstāvis).
Sporta veikalu tīkla Adidas nosaukumu veido tā dibinātāja Adolf Dassler vārds. Logo ir vairākas reizes mainījies, taču 3 svītras vienmēr tajā ir bijušas. Šobrīd tās tiecas veidot trīsstūri- kalnu. Tas ir simbols šķēršļiem, kurus pārvar visi sportisti.
Pirmajā mirklī škiet, ka logo neslēpj neko neparastu, taču tas palīdz tikt skaidrībā ar brenda filozofiju. Dzeltenā bulta atgādina smaidu: Amazon.com vēlas, lai klienti būtu apmierināti. Bulta savieno burts A un Z, norādot, ka šajā vietnē atrodams viss – no A līdz Z.
Robs Janovs, Apple logo dizaineris: “Es nopirku veselu maisu ābolu, iebēru tos bļodā un veselu nedēļu zīmēju tos, mēģinādams vienkāršot detaļas. Ābola graušana bija eksperimenta daļa. Kā izrādās “bite” (tulkojas kā kodiens) izrādījās arī datortermins.”
Pirmie divi logotipa burti veido vilni, kas simbolizē analogos viļņus, bet pēdējie divi atgādina 1 un 0- simbolizē ciparu signālu.
Rozā daļas no “BR” veido skaitli 31, tieši tik veidu saldējumu vēsturiski bijis zīmolam Baskin Robbins.
Continental ir auto riepu ražotājs. Vienu no tām var redzēt pirmajos divos logotipa burtos, kas veido auto riteni un riepu.
Ja paskatās uz balto tukšumu starp burtu F un sarkanajām svītrām, var pamanīt skaitli 1, kurš rada ātruma sajūtu.
Populārā interneta resursa Pinterest logo ietverta kniepadata. Ieskatieties burtā P- tam ir asa kājiņa ar apaļu kniepadatas galviņu.
Autobūves kompānijas Toyota logotipu salīdzina ar kovboja galvu ar cepuri. Patiesībā tas veido stilizētu adatas aci ar tajā ievērtu diegu. Tā ir sava veida norāde tam, ka vēsturiski šis uzņēmums ražojis stelles. Tomēr logo slpj vēl kādu noslēpumu- tas veido visus vārda Toyota burtus.