Būtu paticis, ja tu zem bildēm būtu uzrakstījusi normālā šriftā, citādi te galva jālauza un negribas vairs lasīt.
Būtu paticis, ja tu zem bildēm būtu uzrakstījusi normālā šriftā, citādi te galva jālauza un negribas vairs lasīt.
Pats arī esmu šādas muļķības rakstījis savā laikā, bet tagad to ļoti nožēloju.
Galu galā, mēs visi tak esam cilvēki, un mums vajag vienam otru cienīt. Ja prasa paskaidrot savu rīcību, tad kāpēc gan to neizdarīt normālā, pieklājīgā veidā, bez jēla humora? Pāris paskaidrojumi šeit ir ļoti labi, tieši ar tik nelielu sarkasma daļu kā vajag, bet lielākā daļa klaji stulbi un nepieklājīgi.
Protams, no šī raksta varu spriest par kontingentu,kas mācās Suntažu vidusskolā. Žēl direktores Ārmanes, kurai ir jācīnās ar tādiem pajoliņiem..
MAN NAV PILDSPALVAS!!!
Nu ar fantāziju Latviešiem viss kārtībā..LEPOJOS
Man kauns, tā pieradis pie drukātajiem burtiem, ka rakstītos ar mokām spēju izlasit.
7. bildē paskaidrojums ir rakstīts A.Žeberam, liet.mat. učikam... Kaut vai esmu RVT pabeidzis vēl daudzus skolotājus atceros ) Jā, uz Kundziņsalu pie Žebera uz četrām stundām doties bija vienreizēji. Sirmais opis, ja labi divas stundas tikai ņēma
Mans paskaidrojums par to kapēc matemātikas stundas laikā lasīju grāmatu, bija tāds:
Es u.tt ... dēļ garlaicīgās matemātikas kura man nemaz neintresē sāku lasīt savu grāmatu, tādu un tādu, jo gribēju zināt kas notiks tālāk.
Paraksts.
punkt.s.
18. par kāršu spēli :/ reāli 11. klasē mana klase vienmēr spēlēja kārtis un reizēm kopā ar skolotāju kāršu spēles tomēr ir izglītojošas!
Man vēl mājās stāv paskaidrojums par to kā ar čomu diviem citiem klasesbiedriem iebarojām caurejas zāles.
15. paraksts...
man liekas pat jēgas 15tajā aizkrāsot vārdu uzvārdu nebija jēgs..