ROZĀ krāsa- baltās un sarkanās kombinācija. Tai var būt dažādas nokrāsas, sākot no viršu rozā (bāzēta uz zilās) līdz laškrāsai (bāzēta uz oranžās). Tai ir dažāda simbolika un tās popularitāte veido dažādas ietekmes. Gandrīz katrā kultūrā pastāv stereotips, ka rozā ir meiteņu krāsa, bet zilā- zēnu. Bet pirms vairākiem gadsimtiem visi bērni tika tērpti zilās drēbēs, jo tā bija Jaunavas Marijas krāsa. Beļģijā un citur vēl pagājušajā gadsimtā zēni tika ģērbti rozā, bet meitenes – zilās krāsas apģērbā, jo zilā ir mierīga, pasīva krāsa, bet rozā ir radusies no sarkanas, kas ir enerģijas un spēka krāsa. Bet, piemēram, Japānā pasteļtoņi ir ļoti izplatīti abu dzimumu vidū. Atslēgas vārdi: romantika, mīlestība, draudzība, sievišķība, patiesība, pasivitāte, emocionāla dziedināšana, miers, atslābums, salda garša, salda smarža, ēterisks, delikāts. Japāna: populāra abiem dzimumiem; Koreja: uzticība Feng Shui: Yin, mīlestība Web dizainā: vislabāk lietot sievišķīgu un romantisku tēmu mājas lapās, arī mazuļiem domātu preču lapās.
VIOLETA krāsa- zilās un sarkanās kombinācija, simbolizē līdzsvaru starp debesīm un zemi, garu un miesu, mīlu un gudrību, arī mērenību. Kristietībā tā ir Kristus ciešanu krāsa, kas norāda uz Dieva savienošanos ar cilvēku caur Kristu. Katoļu liturģijā violeta ir nopietnības, domīguma, grēku nožēlas krāsa. Tā ir arī adventes un Lieldienu krāsa Tautu tradīcijās un ticējumos nereti arī uzticības krāsa.Atslēgas vārdi: ietekme, trešā acs, garīgs spēks, pašpaļāvība, slēptas zināšanas, cieņa, augstas prasības, karaliskums, garīgums, cēlums, ceremonijas, mistērija, pārveidošanās, gudrība, apgaismība, izsmalcinātība, nežēlība, augstprātība, intuīcija, sapņi, neapzināts, neredzams, telepātija, empātija, dziļākā uzticēšanās, iztēle, ekstravagance, neatkarība, maģija, kreativitāte, enerģija, pašpaļāvība, ego, ambīcijas, slava, luksus, bagātība, juteklība, elegance, apcere, meditācija, majestātiskums, iedomība, riebums. Eiropa: karalisks Taizeme: sēras Katolicisms: sēras, nāve, krucifikss Feng Shui: Yin, garīgā apziņa, fiziskā un mentālā dziedināšana Web dizainā: gandrīz 75% bērnu dod priekšroku violetajai krāsai, tas nozīmē, ka gaiši un koši violeta krāsa ir laba izvēle bērniem domātu produktu lapām. Gaiši violets ir piemērots sieviešu apģērbu lapām. Tomēr pārmērīga violetās krāsas lietošana var padarīt cilvēkus drūmus, neiecietīgus pret apkārtējiem, nomākt. Violetā ir galējību krāsa- cilvēki to vai nu mīl, vai ienīst. LAVANDAS violeta- seksuāla neizlēmība, piekāpība, romantika, nostaļģija, sievišķība; Tumši violeta: nomāktība, skumjas, vilšanās, karalisks, bagātība; Zili violeta: mistika; Purpura: jutekliska.