local-stats-pixel fb-conv-api

Daži mārketinga triki, kas pat mierīgākajam pircējam liks dusmās griezt zobus11

Mārketinga speciālisti ir neticami viltīgi cilvēki, kuri var pārdot burtiski jebko (un pat vairāk, ja skaisti pajautā)!

emotion Viņi pārzina pircēju psiholoģiju, tāpēc var precīzi paredzēt, kurām precēm darba dienās vai svētku dienās būs vislielākā priekšroka. Un naivie klienti pat nenojauš, ka katrs viņu solis tiek rūpīgi uzraudzīts.

« 1  2  3 »
74 0 11 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 11

0/2000

Mans tētis teiktu - ražotājiem un tirgotājiem patīk tevi APPIST.

https://media.tenor.com/vTxYA9cjRSgAAAAd/pinch.gif

9 0 atbildēt

Čakarētāji!!!

8 0 atbildēt

👍

7 0 atbildēt

tas jau sen tiek piekopts..

cukurs, 900 garmi, nevis kilograms, ja tev vajadzēs receptē kilogramu, pirksi vel vienu paku klāt, tas pats ar sviest.. godīgi uzrakstīts 180 grmi, bet 99% receptēs būs 200 grami..

lielie ražotāji, ieliekot par dažiem gramiem mazāk, var iegūt milzīgu peļņu..

Klasiskais stāsts ir par Lufthansa, viņi biznes klases pasažieriem, pie pusdienmām, sāka likt par VIENU OLĪVI mazāk.. gadā ietaupijums gandrīz simts tūkstoši Doich marku (tobrīd bija markas)..

tā lūk..

P.S. tas saldējums tajā šokolādē, ir dabujis kust.. saldējumā apmēram 50% ir gaiss, ja dabūn pakust, vai tehnoloģija nogājusi greizi, tad gaiss pamazām iziet, un saldējums sarūk apjomā..

par čipšiem, pakās iepilda slāpekli, lai čipši pārvadājot nesalūstu.. - tā dara pilnīgi ar visiem trausliem produktiem mīkstajā iepakojumā...

7 0 atbildēt

👍

6 0 atbildēt

Tāpēc es vienmēr skatos svaru. 😁

6 0 atbildēt

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

3 0 atbildēt

👍

2 0 atbildēt