7

 138  0

Uztvere ir smalka lieta! Nekad nevar ticēt savām acīm. Fotogrāfi, piemēram, ir īsti meistari acu apmānīšanā! Viņi spēj likt mums redzēt to, ko vēlas viņi.

Iedarbība uz uztveri spēlē galveno lomu reklāmas mārketingā. Tikai īsts profesionālis spēj lētu kravas autiņu „uzdot” par elitāru auto, pieliekot tam skaistu pazīstamas firmas logotipu. Šie fotogrāfijas guru spēj konkurēt pat ar rūdītiem reklāmistiem.

Piedāvājam tavai uzmanībai kārtējo jautro atlasīti no sērijas ”fotogrāfijas, kas uzņemtas visīstākajā brīdī”.

Komentāri 7

0/2000
neredzeti +
 4  0 atbildēt

Labs. Es 2. neiebraucu,kas tur ir.

 2  0 atbildēt

  

 1  0 atbildēt

    

 1  0 atbildēt
Tas moments, kad saproti, ka tev tikai izlikās... 😂
 0  0 atbildēt