Sveiki spoki! .Pētījumam tiek meklēti dalībnieki ar sirds un asinsvadu slimību.
14 pārsteidzoši fakti par Coca – Cola1

Piedāvāju 14 faktus par pasaulē tik populāro dzērienu un tā ražotājiem, kas, iespējams, pārsteigs tevi!
3,1% no visiem pasaules bezalkoholiskajiem dzērieniem ir Coca – Cola uzņēmuma saražotā produkcija. Ir aprēķināts, ka 55 miljardi dažādu dzērienu vienību (izņemot ūdeni), kas ik dienu tiek izdzerti visā pasaulē, 1,7 miljardi ir šī uzņēmuma ražoti.
Ja tu vēlētos nobaudīt visus Coca – Cola uzņēmuma radītos dzērienus, ar noteikumu, ka ik dienu dzertu tikai vienu vienību, lai nogaršotu pilnīgi visus, tev būtu nepieciešami aptuveni 9 gadi. Proti: Coca – Cola ražo vairāk nekā 3500 dažādus bezalkoholiskos dzērienus, kopumā pārstāvot 500 brendus, piedāvājot patērētājiem sākot ar dažādiem gāzētiem dzērieniem līdz pat uz sojas bāzes radītiem atspirdzinājumiem.

Coca – Cola uzņēmums ar 35,1 miljardiem $ (vairāk nekā 17 miljardiem Ls) ienākumu padara to par 84. lielāko ekonomiku pasaulē, tūlīt aiz Kostarikas.

Pats Coca – Cola zīmols tiek novērtēts ar 74 miljardiem $ (vairāk nekā 37 miljardiem Ls), kas ir vērtīgāks nekā Budweiser, Pepsi, Starbuck un Red Bull kopā. Summējot to vērtību iegūst vien ~ 50 miljardus $ (vairāk nekā 25 miljardus Ls).

Lai gan šī uzņēmuma ieņēmumi, piemēram, 2010. gadā bija par ~ 38% mazāki nekā PepsiCo’s, Coca – Cola no bezalkoholiskajiem dzērieniem ir nopelnījusi daudz vairāk, vidēji 20 miljardus $ (vairāk nekā 10 miljardi Ls). Tas tāpēc, ka Pepsi ražo un piedāvā saviem patērētājiem arī ar dzērieniem nesaistītus produktu zīmolus.
Ja katrs piliens Coca – Colas kompānijā jebkad saražotā dzēriena tiktu pildīts ~ 230 g pudelē, kuras novietotu vienu virs otras, būtu iespējams nokļūt uz Mēness – turp un atpakaļ – vairāk nekā 2000 reižu.

Ja tu sakrautu kaudzē 2,8 miljonus Coca – Colas aparātu, tie aizņemtu 150, 2 miljonus kubikmetru platību, kas būtu 4 Empire State Buildings debesskrāpju, (Manhetenā, Ņujorkā) augstumā. Šai celtnei ir 102 stāvi un tās pilns augstums ar spici ir 443,2 m


Ir pierādīts, ka sarkanbalto Coca – Colas logo atpazīst līdz pat 94% pasaules iedzīvotāju. Tāpat, ka šī populārā dzēriena nosaukums ir otrais pasaulē vissaprotamākais termins aiz Okay.

Pasaulē ir 33 bezalkoholisko dzērienu zīmoli, kas rada vairāk nekā 1 miljardu $ peļņu, Coca – Cola uzņēmumam pieder 15 no tiem!

Ir aprēķināts, ka visā pasaulē vidusmēra cilvēks patērē Coca – Cola uzņēmuma produktus vidēji ik pēc katrām četrām dienām.

Coca – Cola uzņēmums tērē daudz lielākus līdzekļus reklāmai, nekā Microsoft un Apple kopā. Salīdzinot, 2010. gadā Coca – Cola reklāmas budžets bija 2,9 miljardi $ (vairāk nekā 1,45 miljardi Ls), Microsoft – 1,6 miljardus $ (vairāk nekā 0,8 miljardus Ls), savukārt, Apple – 691 miljonus $ (vairāk nekā 345 miljonus Ls).
Tev patiks šie raksti
