local-stats-pixel fb-conv-api

Par Saskaņas maksas reklāmu internetā - novērota interesanta sakritība!3

Piedūriens šoreiz ir par tautā mīlētāko partiju Saskaņa, jo sērčojot video straumēšanas lapā Youtube var uziet šīs partijas kanālu. Kanālam nav daudz sekotāju vien kādi 1161, kas ir trīs reizes mazāk nekā pašā partijā biedru. Taču, interesanti ir tas, ka kopš vēlēšanām Nila partijas rupora kanāls ir kļuvis neaktīvs, un tajā ievietoto video popularitāte ir zem „pļintusa”, kas nebija novērojams pirms vēlēšanām.

Jāatzīst, ka “Uldons TV” kanālam “Saskaņa Online” bija spējīga turēt līdzi tikai tad, kad interneta reklāmām izlietoja teju 100 k EUR (ne tikai Youtube). Kopš 6.oktobra budžets ir apcirpts, taču jāatzīmē, ka pavasarī būs Eiropas Parlamenta vēlēšanas, kur atkal varēs tērēt rīdzinieku naudu.

Galerijā var redzēt, kā skatījumi „griezās” priekšvēlēšanu laikā, un kā pēc tam. Tāpat partijas iesniegto ieņēmumu/izdevumu deklarāciju KNAB’am.

Tiesa, Kiviča sāga noteikti ir daudz interesantāka, nekā runāt par korupciju valstī, vai ko citu...

17 0 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000
DEKOLONIZĀCIJU!!!
5 0 atbildēt
Un ko mēs tagad darīsim?
0 0 atbildēt