Ok, sāksim ar to, ka virsraksts nav no manis. Šeit ir stāsts par 'komēdiķi' Nikolu Arboru. viņa ielika hren viņ' zin (5 mēnešus atpakaļ) video ' Dear fat people', kur šī kaza apsmēja tusnīgus cilvēkus.
Dear fat people.3
Kā jau teicu, šis velna izdzimums apsmej dūšīgus clvēkus. Ar šo video 'Dear fat people', viņa saņēma lielu popularitāti vietnē YouTube. Ielika šo video 3. septembrī, 2015. gadā. Ap šo laiku viņas video ir 9 662 118 skatījumu! Kaut tur ir vairāk negatīvu komentāru, nekā pozitīvo, viņa guva, ko viņa vēlējās. Popularitāti. Viņa sacīja, ka šis video ir joks, bet iepriekšējos video viņa ir sacījusi, ka šie ir pavisam nopietni. Pirmstam viņa ir motivējusi cilvēkus darīt, rīkoties un palīdzēt, bet ko tagad? Viņa diršas par to, cik visi ir 'resni'.
Daudzi YouTube lietotāji ir veikuši atbildes uz šo video, kā: Grace helbing, Kendall Rae, ObesetoBeast u.c. Kā arī YouTube lietotājs Shane Dawson TV izsmēja šo kazu par viņas izteiksmi un izskatu. Pārsvarā cilvēku atbildēs izpaužas cik nepareizs viņas uzskats ir, un cik ļauni viņa šo visu uztver. "Ar 10 gadu komēdiķa pieredzi viņa nespēj izdomāt normālus jokus" saka cilvēki.
Bet kas ir viņas galvenais mērķis? Viņa centās sasniegt to, ka cilvēki viņai pievērsīs uzmanību. un viņa to sasniedza. Ja nevar ar labu, tad vajag ar ļaunu, vai ne? Nu ja, jo cilvēku uzmanību var pievērst ar neparasto. Bet kā dēļ viņai tik ļoti vajedzēja skatījumus? Lai saņemtu naudu. YouTube tev maksā par to, ka tu piesaisti cilvēkus ar saviem video, la viņi gūtu vairāk lietotājus. Un Nikolai ne tikai vajadzēja naudu, bet arī uzmanību. Iemesls kādēļ šai kazai bija 'fani' pirmstam, bija tādēļ, ka viņa bija YouTube lietotājā Matthew Sontoro bijusī draudzene. Matthew ir 5 miljoni abonētāju un viņš bija ļoti bieži Nikolu pieminējis savos video. Tā kā, viņa ir uzmanības prostitūta.