local-stats-pixel fb-conv-api

Fanu apcelšana3

57 0

Kādas grupas fani nolēma pret muziķiem vērsties patērētāju aizsardzības iestādēs. Fanus saniknoja tas, ka grupa, kuras nosaukumu fani pagaidām nevēlas atklāt esot maldinājusi savus piekritējus, lai gūtu papildus atpazīstamību. Muzikantu fani tomēr vēl cer, ka sanāks vienoties ar māksliniekiem un atgriezt grupu pie tās iepriekšējā vieda muzicēt. Neapmierinātie fani un grupas pielūdzēji esot konstatējuši, ka viņu iefanošanas subjekts ir sācis izmantot kādas mārketinga kompānijas pakalpojumus, kura visdrīzāk grupas dalībniekiem piesolīja ātri iegūstamu atpazīstamību un labu peļņu. Esošais mārketinga modelis paredzot negodīgu attieksmi pret tās kaislīgākajiem piekritējiem. Vai grupa mērķtiecīgi maldina tās piekritējus, uzsvērdama, ka esošais mārketinga medelis paredz koncertu atcelšanu, kā arī liegt piekļuvi saviem iepriekš izlaistajiem albūmiem. Rezultātā mākslas baudītajiem neesot iespējams nodoties iepriekš pierastajo un tiešsaitē plašu atzinību guvušo skaņas ierakstu baudīšanu. Tā vietā mārketinga kompānija, kura konsultējot muzikantus vēlas gūt ienākumus no skaņdarbu atskaņošanas reižu skaita un piedāvāt apjomīgas atlaides tiem, kuri spēs iegādāties vairākkārtīgu skaņdarbu atskaņošanas iespēju iepriekš. Šāda attieksme pret saviem piekritējiem, fanos izraisīja plašu neizpratni, jācer ka grupas faniem ātri sanāks panākt savu taisnību un grupa atteiksies no pakalpojumu izmantošanas, kura paredz tik necilvēcisku attieksmi pret saviem atbalstītājiem. Neskatoties uz to aizvien biežāk izskan idejas, par tā dēvēto "muziķu boikotu", kur muziķi atsakās uzstāties un nākt klajā ar jauniem albūmiem, ja viņu intereses netiks apmierinātas. Pasākumu pētnieki ir veikuši apjomīgus pētījumus un konstatējuši visai nepatīkamus rezultātus, kuri apstiprina straujas plaises veidošanās starp mūsdienu māksliniekiem un viņu darba piekritējiem, kas bieži vien norāda uz mākslinieku izolēšanos un nespēju pietiekami labi izprast savus piekritējus. Protams, pastāv iespēja viekt dažādas aptaujas un atsauksmju vākšanu, tomēr liela daļa muziķu atrunājās ar šāda pasākuma lielajām izmaksām vai laika trūkumu.

lasi, vērtē, komentē emotion

57 0 3 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 3

0/2000

Tā ir ar tiem jaunajiem ķipa talantiem-uz reiz grib būt slaveni.Un tā tas ir tagad visur.Mūsējie tā pat -iziet cauri kaut kādam talantu šovam un uzreiz o b...esmu zvaigzne.Nav vairs tā kā 80'90jos kad gāja caur pagrabiem un garāžām,lai kļūtu kaut cik atpazīstami un šijos laikos sauktos par slavenībām.

5 1 atbildēt

 emotion 

0 0 atbildēt