local-stats-pixel fb-conv-api

Pitōns D [aprēķini daļa ceturtā]0

Šoreiz atkal aprakstīšu, kā programmēšanas rīka pitōns maģiskās apakškomandas var izmantot sev vēlamajos aprēķinos. Veinīgais šoreiz, aplūkošu maģiskās apakškomandas, kuras ir attiecināmas uz numuriem. Ja vēlies aprēķinos iesaistīt gan garus numurus, gan parastus numurus, tad nevajadzētu izmantot dažāda veida numurus, iekļaujot tos maģiskās apakškomandas izmantošanā. Atgādināšu, ka gari numuri, tiek noslēgti ar leilo burtu 'L' un programmēšanas rīks pitōns pārveido numuru par garu, ja tā ciparu skaits pārsniedz sešpadsmit.

Maģiskā apakškomanda '__invert__', ļaus iegūt numuru ar pretēju zīmi, vienīgais vērtība tiks papildināta ar vienu negatīvu vienību, kas ir tāpēc, jo šīs maģiskās apakškomandas atskaites vieta ir 1 nevis 0. Ta pašu var izdarīt numuram priekšā pieliekot viļņa zīmi '~'.
Maģiskā apakškomanda '__cmp__', ļaus iegūt trīs iznākumus( -1, 0 un 1), ja numurs, uz kuru attiecināsi apakškomandu būs lielāks par iekavās iekļauto aiz apakškomandas, tad iegūsi 1, ja vienāds, tad iegūsi 0 un ja mazāks, tad iegūsi -1. To pašu var panākt ar komandu 'cmp', aiz kuras iekavās ir iekļaujami divi numuri, atdalīti ar komatu.
Maģiskā apakškomanda '__or__', ļaus tev kombinēt pārnumuru un nepārnumuru atlikumu saskaitīšanu. To pašu rezultātu var iegūt, izmantojot vertikālu svītru, kura ir liekama starp numuriem '|'. Līdzīgi arī maģiskās apakškomandas '__ror__', '__xor__' un '__rxor__' ļuas tev kombinēt to atlikumu summas, ja attiecināsi tās numuriem.
Maģiskā apakškomanda '__rshift__', ļaus iegūt no numura dalījumu skaitu, kādu nav iespējams atkārtot, ja šo skaitli vēlēsies dalīt vēlreiz. To pašu var panākt ar divām nevienlīdzības zīmēm, kuras vērstas, kā lielāks par '>>'. Līdzīgi var arī izmantot maģiskās apakškomandas '__lshift__', '__lrshift__' un '__rrshift__'.
Maģiskā apakškomanda '__repr__' ļaus tev iegūt zīmju rindu no norādītā numura, uz kuru tā tika attiecināta. Līdzīgi var arī izmantot maģisko apakškomandu '__str__'. Vai arī vienkārši aiz komandas 'str' vai 'repr', iekavās norādīt numuru, kuru vēlies redzēt kā zīmju rindu.

a=256
b=4
c=2

print ~b
print c.__invert__()
print c.__cmp__(b)
print b.__or__(c)
print a.__rshift__(c)
print a.__repr__()
print str(a)

mēģini, vērtē, komentēemotion

4 0 0 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 0

0/2000