Pievieno rakstu! Seko Draugiem Seko Facebook Seko Twitter

Divītis par Matu Griezumu Vjetnamā

Divītis par Matu Griezumu VjetnamāDivītis par Matu Griezumu Vjetnamā
Ceļojumi
Hey, Nesen biju Latvijā uz 3 mēnešiem un atceros, ka speciāli audzēju garus matus, jo negribēju lieki tērēties, lai tikai nogrieztu savus matus. Būdams LV, vienreiz tomēr saņēmos aiziet pie friziera, jo vietējā Maximā izskatījās, ka ir kaut kāda sakarīga frizētava, beigās iztēŗeju 10€ un gala rezultāts īstenībā diezgan naiss. Tas vēl skaitās pa lēto, jo atceros, ka pāris gadus... Hey, Nesen biju Latvijā uz 3 mēnešiem un atceros, ka speciāli audzēju garus matus, jo negribēju lieki tērēties, lai tikai nogrieztu savus matus. Būdams LV, vienreiz tomēr saņēmos aiziet pie friziera, jo vietējā Maximā... Hey, Nesen biju Latvijā uz 3 mēnešiem un atceros, ka speciāli audzēju garus matus, jo negribēju lieki tērēties, lai tikai nogrieztu savus matus. Būdams LV, vienreiz tomēr...
Kalvis Klaise , šodien 18:57
29 0
040

22. Gadsimta Vjetnama - Kādas ir Īres Cenas Šeit?

22. Gadsimta Vjetnama - Kādas ir Īres Cenas Šeit?22. Gadsimta Vjetnama - Kādas ir Īres Cenas Šeit?
Ceļojumi
Hey, Droši vien pirmais priekštats par Vjetnamu ir tāds, ka tā nav pārāk bagāta valsts un citi varbūt vēl domā, ka šeit ir bīstami u.t.t. jo nesen bija karš (well, tas bija 45 gadus atpakaļ). Bet Vjetnama tomēr ir liela valsts ar 100M iedzīvotājiem un pēdējos 7 gadus or so IKP pieagums gadā ir 7%, tātad Valsts ļoti ātri attīstās. Un kā jau visās valstīs 1%... Hey, Droši vien pirmais priekštats par Vjetnamu ir tāds, ka tā nav pārāk bagāta valsts un citi varbūt vēl domā, ka šeit ir bīstami u.t.t. jo nesen bija karš (well, tas bija 45 gadus atpakaļ). Bet... Hey, Droši vien pirmais priekštats par Vjetnamu ir tāds, ka tā nav pārāk bagāta valsts un citi varbūt vēl domā, ka šeit ir bīstami u.t.t. jo nesen bija...
Kalvis Klaise , vakar 16:49
636 0
273

Ceļojums pa Āfriku!

Ceļojums pa Āfriku!Ceļojums pa Āfriku!
Ceļojumi
Āfrika ir viena fantastiska vieta kur ceļot. Tā spēj piedāvāt ļoti lielu dažādību. Tāpēc izvēlējāmies doties uz 5 tās valstīm - Dienvidāfriku, Zimbabvi, Zambiju, Tanzāniju un Keniju. Katrā vietā bija kaut kas savs. Braucām daudzās ekskursijās. Gan bīstamās, gan netik bīstamās. Daudzviet sanāca uzņemt ļoti daudz adrenalīna. Par visu sīkāk, skatieties šajos divos video Vlogos. Pēc bildēm ir... Āfrika ir viena fantastiska vieta kur ceļot. Tā spēj piedāvāt ļoti lielu dažādību. Tāpēc izvēlējāmies doties uz 5 tās valstīm - Dienvidāfriku, Zimbabvi, Zambiju, Tanzāniju un Keniju. Katrā vietā bija kaut kas savs. Braucām daudzās... Āfrika ir viena fantastiska vieta kur ceļot. Tā spēj piedāvāt ļoti lielu dažādību. Tāpēc izvēlējāmies doties uz 5 tās valstīm - Dienvidāfriku, Zimbabvi, Zambiju, Tanzāniju un Keniju. Katrā...
ApskatsTV , 18.08.19 22:27
150 6
036

Norvēģijas brīvdabas muzejs Lillehamerē

Norvēģijas brīvdabas muzejs LillehamerēNorvēģijas brīvdabas muzejs Lillehamerē
Ceļojumi
Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku lietu meistaram patika pētīt atšķirības koka konstrukcijās. Norvēģīšiem, salīdzinot ar mums ir interesanti iekārtotas dzīvojamās telpas. Tajās liela nozīme ir pavardam. Interesants ir veids, kā... Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku lietu meistaram patika pētīt atšķirības... Pabiju Norvēģu brīvdabas muzejā Lillehamerē. Grūti to salīdzināt ar mūsu muzeju. Dažas lietas man patika labāk. Dažas - nē. Norvēģiem ir daudz daudzveidīgākas ēkas. Man kā koku...
blusu_kerajs , 18.08.19 19:09
0337

Preikestūlena. Grūtais ceļš uz debesīm

Preikestūlena. Grūtais ceļš uz debesīmPreikestūlena. Grūtais ceļš uz debesīm
Ceļojumi
Pirms pāris gadiem noorganizēju otro ceļojumu uz Norvēģiju, jo iepriekšējā reizē kartē neatradām ceļu uz tūristu 'meku' Preikestūlenu. Tā ir liela klints, kas ir 604 metrus augsta virs fjorda. Padalīšos ar dažā fotogrāfijām par šo grūto, bet ar skaistiem skatiem labi atalgoto ceļu Pirms pāris gadiem noorganizēju otro ceļojumu uz Norvēģiju, jo iepriekšējā reizē kartē neatradām ceļu uz tūristu 'meku' Preikestūlenu. Tā ir liela klints, kas ir 604 metrus augsta virs fjorda. Padalīšos ar dažā... Pirms pāris gadiem noorganizēju otro ceļojumu uz Norvēģiju, jo iepriekšējā reizē kartē neatradām ceļu uz tūristu 'meku' Preikestūlenu. Tā ir liela klints, kas ir 604 metrus...
blusu_kerajs , 18.08.19 19:09
0205

Pazust Latgalē (3/3): Poguļanka un Červonka

Pazust Latgalē (3/3): Poguļanka un ČervonkaPazust Latgalē (3/3): Poguļanka un Červonka
Ceļojumi
Trešā diena Latgalē. No kempinga pie Sīveru ezera steidzamies atpakaļ uz mājām, lai paspētu apmeklēt mūzikas fetsivālu Kartupeļpalma, kas notiek botāniskajā dārzā, Salaspilī. Tāpēc pa ceļam piestājam tikai pie diviem apskates objektiem - Poguļankas (Salienas) arkveida akmens tilta un Červonkas (Vecsalienas) muižas pils. Tilts pāri Poguļankas (Salienas) upītei būvēts 19. gs beigās no... Trešā diena Latgalē. No kempinga pie Sīveru ezera steidzamies atpakaļ uz mājām, lai paspētu apmeklēt mūzikas fetsivālu Kartupeļpalma, kas notiek botāniskajā dārzā, Salaspilī. Tāpēc pa ceļam piestājam tikai pie diviem apskates... Trešā diena Latgalē. No kempinga pie Sīveru ezera steidzamies atpakaļ uz mājām, lai paspētu apmeklēt mūzikas fetsivālu Kartupeļpalma, kas notiek botāniskajā dārzā, Salaspilī. Tāpēc...
Ervīna video blogs , 16.08.19 09:13
128 0
017

Pazust Latgalē (2/3): kāzu jubileja

Pazust Latgalē (2/3): kāzu jubilejaPazust Latgalē (2/3): kāzu jubileja
Ceļojumi
Otro nakti Latgalē dodamies pārlaist uz kempingu pie Sīvera ezera, pirms tam iestiprinoties kafejnīcā Dvinskas krasti. Pastāstīšu par savu kastīšu principu, un pie ugunskura nedaudz arī papļāpāsim, kā ir būt precētam, jo šodien mums ir trīs gadu kāzu jubileja. Otro nakti Latgalē dodamies pārlaist uz kempingu pie Sīvera ezera, pirms tam iestiprinoties kafejnīcā Dvinskas krasti. Pastāstīšu par savu kastīšu principu, un pie ugunskura nedaudz arī papļāpāsim, kā ir būt precētam, jo... Otro nakti Latgalē dodamies pārlaist uz kempingu pie Sīvera ezera, pirms tam iestiprinoties kafejnīcā Dvinskas krasti. Pastāstīšu par savu kastīšu principu, un pie ugunskura...
Ervīna video blogs , 15.08.19 18:28
81 2
025

Pazust Latgalē (1/3) - Daugavas loki

Pazust Latgalē (1/3) - Daugavas lokiPazust Latgalē (1/3) - Daugavas loki
Ceļojumi
Atgriezušies mājās pēc Eirotripa brauciena aizmukām uz dažām dienām pazust Latgalē, lai nosvinētu mūsu 3 gadu kāzu jubileju. Apmetāmies tieši Daugavas loku krastā kempingā Ozianna. Apskatījām arī brīnumaino parku Stalkers, Dinaburgas pilsdrupas un Vasargelišķu skatu torni. 1. sērija. Atgriezušies mājās pēc Eirotripa brauciena aizmukām uz dažām dienām pazust Latgalē, lai nosvinētu mūsu 3 gadu kāzu jubileju. Apmetāmies tieši Daugavas loku krastā kempingā Ozianna. Apskatījām arī brīnumaino parku... Atgriezušies mājās pēc Eirotripa brauciena aizmukām uz dažām dienām pazust Latgalē, lai nosvinētu mūsu 3 gadu kāzu jubileju. Apmetāmies tieši Daugavas loku krastā...
Ervīna video blogs , 15.08.19 09:13
164 0
024

Eirotrips #15: Mājupceļš

Eirotrips #15: MājupceļšEirotrips #15: Mājupceļš
Ceļojumi
15. diena. No Wroclavas dodamies tālāk uz māju pusi. Piestājam jau zināmajā lielveikalā, lai ieturētu pusdienas. Dēļ tā, ka Polijā svētdienās veikali nestrādā tad sestdienā šeit nav pat brīvas vietiņas kur apsēsties, lai paēstu. Kad puncīši pilni ar garšīgiem salātiem no Green It! dodamies tālāk līdz pilsētai ar nosaukumu Bialistoka, kur paliksim dzīvoklī , kas aizvedīs mūs... 15. diena. No Wroclavas dodamies tālāk uz māju pusi. Piestājam jau zināmajā lielveikalā, lai ieturētu pusdienas. Dēļ tā, ka Polijā svētdienās veikali nestrādā tad sestdienā šeit nav pat brīvas vietiņas kur apsēsties, lai paēstu.... 15. diena. No Wroclavas dodamies tālāk uz māju pusi. Piestājam jau zināmajā lielveikalā, lai ieturētu pusdienas. Dēļ tā, ka Polijā svētdienās veikali nestrādā tad sestdienā šeit nav...
Ervīna video blogs , 14.08.19 19:33
151 0

Eirotrips #14: Bastei tilts Vācijā

Eirotrips #14: Bastei tilts VācijāEirotrips #14: Bastei tilts Vācijā
Ceļojumi
Pametam Pilzeni un gāžamies atkal iekšā Vācijā, lai uzmeklētu populāro tūristu apskates objektu Bastei tiltu un 15. gadsmita pilsdrupas. Pametam Pilzeni un gāžamies atkal iekšā Vācijā, lai uzmeklētu populāro tūristu apskates objektu Bastei tiltu un 15. gadsmita pilsdrupas. Pametam Pilzeni un gāžamies atkal iekšā Vācijā, lai uzmeklētu populāro tūristu apskates objektu Bastei tiltu un 15. gadsmita pilsdrupas.
Ervīna video blogs , 14.08.19 19:29
76 0
012

Eirotrips #13: pilzenieks Pilzenē

Eirotrips #13: pilzenieks PilzenēEirotrips #13: pilzenieks Pilzenē
Ceļojumi
Tehniskais cela vlogs. Braucam no Itālijas cauri Austrijai, Vācijai uz Čehijas pilsētu Pilzene. Nogurums nenormāls, bet tomēr izraujamies uz randiņu divatā vecpilsētā... Tehniskais cela vlogs. Braucam no Itālijas cauri Austrijai, Vācijai uz Čehijas pilsētu Pilzene. Nogurums nenormāls, bet tomēr izraujamies uz randiņu divatā vecpilsētā... Tehniskais cela vlogs. Braucam no Itālijas cauri Austrijai, Vācijai uz Čehijas pilsētu Pilzene. Nogurums nenormāls, bet tomēr izraujamies uz randiņu divatā vecpilsētā...
Ervīna video blogs , 13.08.19 22:00
76 2
020

Mani Piedzīvojumi Vjetnamā!

Mani Piedzīvojumi Vjetnamā!Mani Piedzīvojumi Vjetnamā!
Ceļojumi
Yo spocēni, Esmu atgriezies Vjetnamā un tagad Augusta mēnesī regulāri ielikšu sāvā youtube kanālā kādu video no Vjetnamas. Biju atpakaļ LV uz pāris mēnešiem, bija forši atgriezties pie savējiem, bet ir laiks atgriezties Āzijā, jo iztika kaut kā jāpelna, kā arī vairāk piedzīvojumus jākrāj savā azotē Izbaudiet šo īso treileri, daži kadri ir arī no... Yo spocēni, Esmu atgriezies Vjetnamā un tagad Augusta mēnesī regulāri ielikšu sāvā youtube kanālā kādu video no Vjetnamas. Biju atpakaļ LV uz pāris mēnešiem, bija forši atgriezties pie savējiem, bet ir laiks... Yo spocēni, Esmu atgriezies Vjetnamā un tagad Augusta mēnesī regulāri ielikšu sāvā youtube kanālā kādu video no Vjetnamas. Biju atpakaļ LV uz pāris mēnešiem, bija...
Kalvis Klaise , 13.08.19 15:39
195 1
041

Brauciens ar Motorolleru Vjetnamā [No Mana Skatu Punkta]

Brauciens ar Motorolleru Vjetnamā [No Mana Skatu Punkta]Brauciens ar Motorolleru Vjetnamā [No Mana Skatu Punkta]
Ceļojumi
Hey, Varbūt esat kādreiz dzirdējuši, ka Vjetnamā lielākā daļa pārvietojas ar rolleriem un, ka satiksme bieži vien ir haoss. Tagad ir vienreizēja iespēja apskatīt, kā tad realitātē satiksme un tas saucamais 'haoss' izskatās pirmajā personā, tieši, kad ir sastrēgumu stunda! (Plkst. aptuveni 5:30 darbadienas vakars). Ko Jūs domājat, tā ir normāla satiksme un tipisks... Hey, Varbūt esat kādreiz dzirdējuši, ka Vjetnamā lielākā daļa pārvietojas ar rolleriem un, ka satiksme bieži vien ir haoss. Tagad ir vienreizēja iespēja apskatīt, kā tad realitātē satiksme un tas saucamais 'haoss' izskatās... Hey, Varbūt esat kādreiz dzirdējuši, ka Vjetnamā lielākā daļa pārvietojas ar rolleriem un, ka satiksme bieži vien ir haoss. Tagad ir vienreizēja iespēja apskatīt, kā tad...
Kalvis Klaise , 12.08.19 16:10
216 0
052

Augstākā Celtne Dienvidaustrumāzijā

Augstākā Celtne DienvidaustrumāzijāAugstākā Celtne Dienvidaustrumāzijā
Ceļojumi
Yo Spokainais, Īss video, kur es parādu (no tāluma), kā izskatās augstākā celtne Dienvidaustrum Āzijā. Šo celtni pabeidza tik pagājšgad (2018. gadā), tā kā lietas notiek ātri šeit Vjetnamā. Abonējiet kanālu, lai redzētu vairāk Esmu sev uzlicis 10 day, 10 video challange, tā kā tuvākajā laikā regulāri likšu savā kanālā kādu jaunu video. Priekā!... Yo Spokainais, Īss video, kur es parādu (no tāluma), kā izskatās augstākā celtne Dienvidaustrum Āzijā. Šo celtni pabeidza tik pagājšgad (2018. gadā), tā kā lietas notiek ātri šeit Vjetnamā. Abonējiet... Yo Spokainais, Īss video, kur es parādu (no tāluma), kā izskatās augstākā celtne Dienvidaustrum Āzijā. Šo celtni pabeidza tik pagājšgad (2018. gadā), tā kā lietas...
Kalvis Klaise , 12.08.19 15:49
132 2
780

Uz mājām gribas? Pusceļa sarunas

Uz mājām gribas? Pusceļa sarunasUz mājām gribas? Pusceļa sarunas
Ceļojumi
Esam pievarējuši 2600 km. Vai gribas braukt mājās? Vai ceļot ar auto ir grūti? Paši atbildam uz jautājumiem par kuriem bažījāmies pirms brauciena. Pusceļa sarunas. Esam pievarējuši 2600 km. Vai gribas braukt mājās? Vai ceļot ar auto ir grūti? Paši atbildam uz jautājumiem par kuriem bažījāmies pirms brauciena. Pusceļa sarunas. Esam pievarējuši 2600 km. Vai gribas braukt mājās? Vai ceļot ar auto ir grūti? Paši atbildam uz jautājumiem par kuriem bažījāmies pirms brauciena. Pusceļa sarunas.
Ervīna video blogs , 06.08.19 10:02
101 0
017

Eirotrips #12: Pilsēta kalnos

Eirotrips #12: Pilsēta kalnosEirotrips #12: Pilsēta kalnos
Ceļojumi
Pēdējā diena Pieve Di Cadore ko izbaudam klaiņojot pa kalnu pilsētiņas ielām. Nebiena tūrista, skaistas mājas un vēl skaistāki skati. Itālija - mēs tevi mīlam, bet mums jādodas tālāk... Pēdējā diena Pieve Di Cadore ko izbaudam klaiņojot pa kalnu pilsētiņas ielām. Nebiena tūrista, skaistas mājas un vēl skaistāki skati. Itālija - mēs tevi mīlam, bet mums jādodas tālāk... Pēdējā diena Pieve Di Cadore ko izbaudam klaiņojot pa kalnu pilsētiņas ielām. Nebiena tūrista, skaistas mājas un vēl skaistāki skati. Itālija - mēs tevi mīlam, bet mums jādodas tālāk...
Ervīna video blogs , 05.08.19 08:47
74 1
024

Eirotrips #11: kalnu avoti

Eirotrips #11: kalnu avotiEirotrips #11: kalnu avoti
Ceļojumi
Kartē pamanīju, ka netālu no mūsu mājas kalnos atrodas silto avotu vannas. Ho, ho kā mēs pabrīnījāmies kad siltais ūdens bija tikai dažus grādus plusā Kartē pamanīju, ka netālu no mūsu mājas kalnos atrodas silto avotu vannas. Ho, ho kā mēs pabrīnījāmies kad siltais ūdens bija tikai dažus grādus plusā Kartē pamanīju, ka netālu no mūsu mājas kalnos atrodas silto avotu vannas. Ho, ho kā mēs pabrīnījāmies kad siltais ūdens bija tikai dažus grādus plusā
Ervīna video blogs , 05.08.19 08:43
57 1

Aizvedām Vecpuisi ceļojumā uz Itāliju

Sensitīvs saturs Aizvedām Vecpuisi ceļojumā uz ItālijuAizvedām Vecpuisi ceļojumā uz Itāliju
Ceļojumi
Kad uzzinājām jaunumus par mūsu labākā drauga kāzām, sapratām, ka rīkosim savu pirmo vecpuišu balli, tapēc gribējām ko īpašu, jo standarta scenārijs, kur visi nodzeras un kārtīgi izballējas mūs īsti nesaistīja. Pēkšņi radās doma, ka varētu aizvest vecpuisi ceļojumā apkārt Itālijai - apskatīt skaistas vietas, kopīgi uzkāpt kādā kalnā, izlēkt ar gumiju u.tml. Un brīnumainā... Kad uzzinājām jaunumus par mūsu labākā drauga kāzām, sapratām, ka rīkosim savu pirmo vecpuišu balli, tapēc gribējām ko īpašu, jo standarta scenārijs, kur visi nodzeras un kārtīgi izballējas mūs īsti nesaistīja. Pēkšņi... Kad uzzinājām jaunumus par mūsu labākā drauga kāzām, sapratām, ka rīkosim savu pirmo vecpuišu balli, tapēc gribējām ko īpašu, jo standarta scenārijs, kur visi nodzeras un...
GUNDUDE , 30.07.19 16:40
190 1
025

Latvietis ASV: pasaulē lielākā lidosta (2. daļa)

Latvietis ASV: pasaulē lielākā lidosta (2. daļa)Latvietis ASV: pasaulē lielākā lidosta (2. daļa)
Ceļojumi
Lidosta, kurai ir savs metro, tirdzniecības centrs un tiek izpildīti koncerti pasažieriem. Vai ir reāli tajā neapmaldīties? Vai tajā ir nebeidzami garas rindas? Kā man tur gāja? Informāciju par šīm lietām varēsi redzēt šajā rakstā. Nu tad aiziet!!!! Lidosta, kurai ir savs metro, tirdzniecības centrs un tiek izpildīti koncerti pasažieriem. Vai ir reāli tajā neapmaldīties? Vai tajā ir nebeidzami garas rindas? Kā man tur gāja? Informāciju par šīm lietām varēsi redzēt... Lidosta, kurai ir savs metro, tirdzniecības centrs un tiek izpildīti koncerti pasažieriem. Vai ir reāli tajā neapmaldīties? Vai tajā ir nebeidzami garas rindas? Kā man tur gāja? ...