local-stats-pixel fb-conv-api

Vecais labais Audi 8032

248 2

Audi 80 B3, dzimis 1989.gadā - latviešu tautā saukts arī par Burbuli un Mucu - tāds bija manā īpašumā 2 gadus.

Pilnībā cinkots, rūsē nemaz, vai tur, kur apskādē. 1,8 benzīna motors velk labi gan pa autobāni, gan žiperīgi manevrē pilsētā. Karburators - es mīlu karburatoru. Leca uzreiz un vienmēr. Nekas nebija jāsilda un jāgaida, vai jāatkausē.

Vienkāršs kā čaiņiks un bleķi kā tankam.

Ražotājs uzrādījis maksimālo ātrumu 182 km/h. Es gan lielākais, ko uzminu, bija 165, tādā ātrumā radās sajūta, ka auto kļūst nestabils. Un tā kā skaņas izolācija salonā arī pašvaka, motora rēkoņa un vēja svilpošana šķita arī biedējoša :)

Rezerves daļas maksā 5 eiro spainis, plaši pieejamas lietotas.

Benzīna patēriņš tik cienījama vecuma auto - vidēji 7,5 l pat pie nenomainīta degvielas filtra - ražotājs saka, ka jaunam 7,2 l/100 km vidēji jābūt.

Vāja vieta manam Audi bija izpūtējs - iekšā izolācija bija sairusi, un vienreiz aizsita ciet trubu, bet Tukumā labs automehāniķis to nokonstatēja, un labs metinātājs atgrieza, izvilka visu to šmuci, un aizlāpīja. Rūca gan bišku sportiskāk tad Audi, bet tā viss ok, pēc tam nekādu problēmu.

es patiesi mīlēju to mašīnu, šis raksts ir mana labā Audi piemiņai.

248 2 32 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 32

0/2000

Par cigāru sauc Audi 100, nevis šo  emotion 

10 0 atbildēt

Riktīgs Ziemassvētku trilleris !  emotion  emotion 

9 0 atbildēt

man bija Audi80 b3 - pēc iespadiem auto nav slikts, priekšējā piekare tāda pavārga, toties lēta. Ja vajadzētu ņemt atpakaļ, tad, ņemtu b4 (dīzeli+man sedans mīļāks pēc izskata), tur gan bagāžnieks lielāks (atlokāmie krēsli), gan priekšējā piekare gan aizmugurējā "balka" ir nomainītas + man patīk ka ir platāki spārni. Kapots gan man nepatīk, es (priekš sevis) labāk paņemtu un ieliktu lukturus un kapotu no b3

3 0 atbildēt

Vajadzēja ielikt citu motoru un braukt tālāk. emotion 

2 0 atbildēt

Tas baltais A4 B5 izskatās nežēlīgi labi arī priekš sava vecuma ~1998-2001emotion 1.6 tiešām par mazu, bet braukt var. Pazīstamam cilvēkam bija šāds + ielikā gāzi un brauca ar patēriņu 5eur uz 100km. Lai gan nekad neesmu centies diži ekanomēt, bet uzzinot šo patēriņu bija tā...  emotion 

2 0 atbildēt

Ļoti labs raksts  emotion 

2 0 atbildēt

He, labs autiņš. Bija pie manis garāžā tāds nesen, tas gan, šķiet, bija 1987. gada, biju patīkami pārsteigts par rūsas neesamību tāda gada mašīnai emotion  

2 0 atbildēt

RIP Audi #neverforget 

2 0 atbildēt
A4 1.6 motors?! 😂😂😂 burbuļa gan žēl.Gan viņš atdzims un vēl liks tev atcerēties...
2 0 atbildēt

Interesants stāsts!

Man vairums radu ir audi fani, vieni gan principa pēc, citi nerūsējošā kuzava dēļ. Rūsas tiešām ir problēma, bet kaut kā nedabiski šķiet, ka autiņš nenoveco vienmērīgi - radi audim remontē visu pēc kārtas pa N lāgiem, bet kuzavs kā svaigs tā svaigs. Japāņiem ir gluži pretēji - rūsas gabals, bet lido kā jauns, arī ritošie labi turās, neskatoties uz to, ka sarežģitas piekares.

Par karburatoru gan negribu piekrist, milzīgs prieks, ka tas ir aizgājis etaps. Tieši karburators ir tas, kas autiņam visvairāk niķojas - te pa aukstu, te pa siltu, te čoks, te pārlejas, te aizsērē. Ar degvielas iesmidzināšanas tehnoloģiju tas totāli nav salīdzināms. Kas attiecas uz sildīšanu, tad tas ir stāsts par motoru un eļļošanu nevis par ieplūdes sistēmu. Tagad gan eļļas nākot labas un varot nesildīt, es gan tomēr iesaku JEBKURU iekšdedzes motoru nedaudz padarbināt pirms slodzes, vai tas ir motorzāģis vai zālespļāvējs. Tas pats uz pretējo pusi - ja ilgstoši motors bijis slodzē (ilgi braukts pa šoseju uz apgriezieniem), tad nav labi iebraukt benzīntankā un uzreiz noslāpēt, īpaši turbodīzeļiem. Nezināju, ka burbulim bija elektriskais dzeses sūknis. Tā gan varbūt ir priekšrocība, ja karstu motoru uzreiz noslāpē, bet citādi šis gadījums jau pierādīja, kas notiek. Es sen senos laikos ar plīsušu rievsiksnu (plīsa, jo noķīlēja dzeses sūkņa skriemelis un tosols arī sāka tecēt ārā), kas dzen gan ģeneratoru, gan dzeses sūkni, aizbraucu no Rīgas līdz Siguldai. Tad gan viss, jo viss tosols bija gandrīz iztecējis, metu mierā, lai nepārkarsētu motoru. To noteicu tā, ka motora temperatūras dačiks sāka krist uz auksto pusi, sapratu, ka līmeņa vairs nav.

Es ieteiktu pamēģināt kādu japāni, sievietēm ļoti patīk - ļoti ērti, viegli, komfortabli. Rūsē gan, bet pārējais ir cieņā. Man 1995. gada Accords iet jau 11 gadus Latvijā, nekas baigs nav remontēts, aizmugurējam tiltam VISPĀR NEKAS.

1 0 atbildēt

nu bet pēc audi80 uz Vāciju.... - patraki...

0 0 atbildēt

Vsp tas devējs strādāja, kā nākas. 

Kļūda bija, ka neapstājos uzreiz, tagad to zinu, bet tajā brīdī es nezināju. nesapratu.

0 0 atbildēt

Man ir 1992. gada 80. ar 2,6 benzīnu un automāta kārbu, modelis dēvējams "wtf". 

0 0 atbildēt

paldies, tagad es to zinu.

Un braucot es tiešām kādu laiku neskatījos uz motora temperatūras rādījumiem. Pievērsu uzmanību tikai tad, kad sāka degt visas iespējamās lampiņas reizē, un tad jau bija par vēlu.

0 0 atbildēt

Nekad nepērciet auto čika laikā? Nepērc no TURKA, un tamlīdzīgiem, viss padoms!

0 0 atbildēt

Ļoti labi lasāms teksts! Līdz ar to pašu arī interesants! Reti sastopams SPOKOS! emotion 

0 0 atbildēt